Coronavirus

Ik vroeg me al af wat er gaande was, want bij mij werkt alles goed. Ik zie nu dat ik dus standaard wel op visueel sta. Dit is n.a.v. een nieuwe automatische update van gisteren. Dankjewel dat je dit hebt ontdekt!

Mike

Ik vroeg me al af wat er gaande was, want bij mij werkt alles goed. Ik zie nu dat ik dus standaard wel op visueel sta. Dit is n.a.v. een nieuwe automatische update van gisteren. Dankjewel dat je dit hebt ontdekt!
Dit is geen automatische update Mike, maar een plugin.

Zoals jij kunt zien zit er ook een "Afbeelding invoegen" knop bij weaarmee je nu heel eenvoudig afbeeldingen in je post kunt uploaden naar dit forum zonder daarvoor een externe partij nodig te hebben. Ook kun je dan de afbeelding vergroten/aanklikken naar z'n orginele grootte.

Dit is momenteel alleen beschikbaar voor administrators. Als het goed werkt allemaal en het is een goede toevoeging kunnen we het beschikbaar maken voor iedereen.

Laat maar weten of je het fijn vind werken.

Mike en Jim,

Graag gedaan en geen probleem. Ik schreef het alleen precies verkeerd om. Je moet tekst selecteren om het oude scherm te krijgen iplv visueel. Sorry, mij. Fout! Ik zie wel bij visueel een optie staan om bijlagen in te voegen. Is dat iets wat blijvend is? Dat zou wel verrekte handig zijn zeg! Dan hoeven we niet foto’s te uploaden.

Ik zie dat mijn post en die van Jim elkaar kruizen. Uit mijn bovenstaande post is duidelijk dat ik voorstander ben van het invoegen van bijlagen ?

Mike, ik denk dat je sowieso visueel ingesteld bent ja ? Maar om te quoten en vet te maken moet men toch echt het vakje tekst selecteren.

test   Ik heb dit nu vet gemaakt vanuit het vakje visueel  voorzover ik zie zit er geen b quote knop

op de foto een voorbeeld van hoe mijn scherm eruit ziet in visueel

<span style="caret-color: #3a3a3a; color: #3a3a3a; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">
Nee hoor. Je kunt in “Visueel” gewoon tekst selecteren en vervolgens vet/cursief maken of quoten etc…
</span>

Mij lukt dit dus niet vanuit visueel zoals uit bovenstaande bericht te zien is helaas.

Nu dan een test als ik het vakje test selecteer. Hierbij is het oude bekende scherm zichtbaar. Wellicht is het visuele gedeelte op een andere manier zichtbaar voor jullie en/of meer rechten.

Nee hoor. Je kunt in “Visueel” gewoon tekst selecteren en vervolgens vet/cursief maken of quoten etc…

Je ziet niet dit, Binc?

Nee, dat beeld heb ik niet. Maar ik zit met de telefoon. Zie screenshots hierboven genomen vanaf mijn tel. Ik zal zo eens kijken hoe het op mijn laptop eruit ziet en laat het even weten.

Maar je laat me twee screenshots zien.

Tekst, geen quote-knop:

Visueel, wel een quote-knop:

Dan is het probleem toch opgelost? Gewoon Visueel gebruiken en niet Tekst.

Mike

Mike, vanaf mijn laptop. Aan je screenshot te zien zit je In tekst en niet in visueel.  Visueel wellicht wel op een ander hoogte heb ik het idee...Het vakje visueel is net iets donkerder namelijk. Klik eens op die andere als je wilt? Dan krijg je dit en dat is in tekst

Hebben jij en Jim niet verongeluk toch het verkeerde vakje geselecteerd? Probeer het eens als je wilt?

Mijn screenhot was Visueel, zie vorige pagina. Deze ziet er hetzelfde uit als die van jou, zowel op computer als mobiel. Probleem opgelost toch?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan