Coronavirus

Binc, HCQ gaat degeneratie veroorzaakt door gifstoffen en DNA-stoorzenders tegen, het is een grote opruimer!

Mike

Ja, in had idd begrepen dat het een opruimer is. Alleen wat ik niet begrijp, als we last hebben van bijnieruitputting word ontgiften ook afgeraden. Het gaat me denk ik meer om de volgorde. Die mensen met onderliggende aandoeningen die ziek zijn, word het dan wel goed opgenomen vraag ik me af.

Al jaren zoek ik naar een bepaald supplement dat op epigenetisch niveau (celniveau) fungeert als grote schoonmaker. Het lijkt er op dat dit middel deze oplossing daadwerkelijk biedt. Het is dus goed voor iedereen, incl. mensen met onderliggende aandoeningen. Er is sowieso iets bijzonders aan de hand met die anti-malariamedicatie en ik vermoed dat we nog veel meer van dit soort remedies gaan zien uit dezelfde categorie!

Mike

Mike,

Ik heb al verschillende malen een vraag willen stellen in het voedingstopic, maar hij verschijnt nooit. Ik wil toch graag de vraag stellen. Wat kan ik doen dat hij wel verschijnt?

Dorothé

Hopelijk wordt mijn vraag hierboven niet over het hoofd gezien, omdat ik nu nog een andere vraag stel?

Waar kan men die HCQ krijgen? Is die dan wel zuiver, of zitten er veel andere farmaceutische stoffen in? Is het daadwerkelijk okay om dat dan te nemen zonder dat men klachten heeft? Ik vraag dat n.a.v. je punt dat het een opruimer op epigenetisch niveau zou zijn.

Ik heb lang chlorella/spirulina genomen. Misschien is HCQ dan beter?

Ga jij het nemen en hoe kom je eraan?

Dorothé

Er is sowieso iets bijzonders aan de hand met die anti-malariamedicatie
Anti parasieten hè, in alle vormen houden die niet van de HCQ.

Ik neem er nog 1, dat tonicsiroop recept van Yvette van Boven smaakt me geweldig goed.

Zou de kracht van de kinini in dat recept overeenstemmen met HCQ?

Zou goed kunnen Johnny. HCQ is eigenlijk hetzelfde als kinine heb ik begrepen. Meestal in combi met ab word het genomen. Misschien zilverwater erbij nemen als er sprake is van hardnekkige parasieten.  HCQ is volgens mij alleen verkrijgbaar op recept. Het is waarschijnlijk ook de reden dat artsen het niet zomaar meer kunnen bestellen bij de apotheek. Dat las ik van de week. Kinine is nog wel verkrijgbaar. Nog wel....

heb jij voor mij dat recept van die siroop?

https://www.apotheek.nl/medicijnen/kinine#belangrijk-om-te-weten-over-kinine

Ik heb al verschillende malen een vraag willen stellen in het voedingstopic, maar hij verschijnt nooit. Ik wil toch graag de vraag stellen. Wat kan ik doen dat hij wel verschijnt?
Er stond er maar 1 in de wacht en deze heb ik terug geplaatst.

Mike

Waar kan men die HCQ krijgen? Is die dan wel zuiver, of zitten er veel andere farmaceutische stoffen in? Is het daadwerkelijk okay om dat dan te nemen zonder dat men klachten heeft? Ik vraag dat n.a.v. je punt dat het een opruimer op epigenetisch niveau zou zijn.
Alleen op doktersrecept verkrijgbaar en dit wordt nu dus tegengewerkt door dat fijne kabinet van ons.
Ik heb lang chlorella/spirulina genomen. Misschien is HCQ dan beter?
.Ja, is sneller en effectiever.
Ga jij het nemen en hoe kom je eraan?
Zodra het over-the-counter (zonder doktersrecept verkrijgbaar is zal ik het regelmatig gaan innemen. Hoewel dit zeker in de toekomst staat te gebeuren is het nu zaak om het maar eerst op doktersrecept zien te verkrijgen. Rutte en De Jong kunnen dit proberen te verhinderen, maar dit is onvermijdelijk, niet of maar wanneer. Ik zal me dan melden bij de huisarts met een of andere rotsmoes van innemen ter preventie van een tweede golf. Ik heb (minimaal) niet aangeboren hersenletsel, dit kan mijn brein weer volledig oplappen!

Mike

Misschien kunnen we met zijn allen groot inkopen ;-)
https://online-apotheek-24.webnode.nl/plaquenil-hydroxychloroquine-200mg-kopen/

Mike,

laat je ons dit dan weten? Hoe het je gegaan is bij de dokter met het verkrijgen en hoe het je gaat met het nemen ervan?

Trouwens, bedankt voor het terugplaatsen van mijn vraag in het voedingstopic. Maar weet je misschien ook het antwoord op de vraag?

Dorothé

Ik wil op den duur ook Hydroxychloroquine gaan gebruiken. Ik zou wel de fabriek waar het vandaan komt checken. Dit ivm bewust toegevoegde gifstoffen om Trump's (ongelijk) te bewijzen.

Is al over nagedacht. India is 's weteld grootste producent van HCQ en daarmee is Trump de grootste vrienden.

Mike

een k$%smoes kan heel simpel. Zodra reizen weer is toegestaan wil je naar Suriname en ook de binnenlanden in. Daar heerst malaria. Dus gewoon een land verzinnen waar malaria heerst voor je gemak in het gesprek bij de dokter ook geen inentingen worden aangeraden.
Trouwens volgens mij worden de meeste mensen er misselijk/niet fit/hoofdpijn van. Wellicht ontgiftingsverschijnselen. Maar het mag dan ongevaarlijk zijn, het is ook geen snoepje. Een kennis die ooit dit geslikt heeft op vakantie, vond dat de vakantie ook deels verpest was door dit medicijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan