Coronavirus

Een kennis die ooit dit geslikt heeft op vakantie, vond dat de vakantie ook deels verpest was door dit medicijn.

Ja maar niet door het medicijn maar door de leefwijze van de voorbije periode.

Moet je vragen aan Mike hoe het hem vergaan was met de lever / darm flush

Ik heb die ook gedaan en er gebeurde niks, ik deed elke dag een beetje aan detoxen met chlorrella / spirulina en de sauna (toen)

"Waar ga je heen?", vroeg een Oosters pelgrim toen hij op ekere dag de pest tegen kwam.
"Ik ga naar Bagdad om vijfduizend mensen te doden," luidde het antwoord. Enige dagen later ontmoette dezelfde pelgrim de pest op diens terugweg. "Je hebt mij gezegd dat je naar Bagdad ging om vijfduizend mensen te doden, maar in plaats daarvan zijn het er vijftigduizend."
"Neen," zei de pest, "Ik heb er vijfduizend gedood, zoals ik zei dat ik het plan had - de anderen stierven door de angst"

Uit: 'In Harmonie met het Oneindige' (1897) van Ralph Waldo Trine

Frits

Volgens Bruce H Lipton en volgens mij ook volgens Ryke Geerd Hamer is het belangrijkste in een genezingsproces je eigen geestelijke houding.
Ik zal een voorbeeld geven:
In 1982 werkte ik voor een ziekenomroep als geluidstechnicus, daarnaast was ik werkzaam in België, Kortrijk als DJ en had een vriendin die nogal veel eisen stelde.
Bij de ziekenomroep was ik altijd degene die 'ja' zei als er weer wat genknipt of gemonteerd moest worden; zat tot 's avonds laat in de studio. Ik kreeg Pfeiffer.
Ik wist op dat moment meteen. Ik moet meer 'Nee' zeggen. Ik laat over me heen lopen en heb daar geen weerstand tegen. Ik heb toen van allerlei taken naast me neer gelegd en de nymphomane vriendin gedumpt. Toen was ik binnen drie weken van de pfeiffer af.

Frits

Ik heb dat drankje met kinine gemaakt. Vandaag vers sap (sinasappel) met kinine gedronken. Erg lekker. Ik hou zowiezo van bitter maar er zit een pond suiker in dat recept.

Bruce Lipton kan idd erg gefascineerd en gepassioneerd praten over de kracht van belief en dan van beide kanten de goede en slechte.
Hoewel voedsel uiteraard een mega belangrijke factor is in preventie en well being krijg je daarmee ook n hogere trilling en dat zorgt ook weer voor minder kans op ziektes als je dan nog de kennis hebt en de overtuiging van het wonder van je eigen lijf en het herstel mechanisme dan is dat het failliet van big pharma ...
En zie wat doet de media en alles wat slecht is ...
Het antwoord is letterlijk overal te vinden en te bezien.
Conclusie we zijn ziende STEKEBLIND en horend DOOF geworden.

T7bkd0jiqfnj02wqu2jtsjouxuf3rggrz.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan