Coronavirus

Er is dus een huisarts die eergisteren op Twitter melding maakte van een Corona besmetting van iemand in Brabant die in Lombardije was geweest. Die zieke wordt vanavond gepresenteerd als de eerste besmetting in NL. Twee dagen later. Het account van de arts is verdwenen…

Goede post Marijan!

Ik was zelf toto de conclusie gekomen dat het een voorbereiding is op chippen en wie weet wellicht ook compartimentering van mensen. Met het chippen van mensen in China voorop waar ik ergens iets over gelezen heb dat ze dat willen. Gezichtsherkenende camera's hangen er al.

En wie weet als ze geluk hebben om het lang genoeg te kunnen rekken om er ook nog een vaccin in te gooien bij een deel van de wereldbevolking.

Een kennis is nu in een verwegistanland op bezoek en deelde wat lokale kindertekeningen. Wat denk je, zelfs in een achtergesteld land zijn kinderen al op de hoogte van de 'wereldproblemen'. Ik schrok ervan en het maakte me verdrietig en boos.

Er is dus een huisarts die eergisteren op Twitter melding maakte van een Corona besmetting van iemand in Brabant die in Lombardije was geweest. Die zieke wordt vanavond gepresenteerd als de eerste besmetting in NL. Twee dagen later. Het account van de arts is verdwenen…

Zie ook mijn post boven die van jou.
Vreemd dat dit verzwegen is gebleven en account is natuurlijk gecensureerd door Twitter.

Hier ook te lezen. Met de datum van 25 februari.
Het account van jacco is verwijderd. Maar als je zoekt in Google op zijn Twitter naam kom je oa uit bij dit bericht. De vraag is, waarom komt dit 2 dagen later pas naar buiten!

https://nieuwsopbeeld.nl/2020/02/27/minister-bevestigd-eerste-corona-zieke-in-tilburg/

Ik denk dat die account verwijder is omdat hij ook zegt dat zijn bericht een misverstand is. Of hij heeft dit zelf gedaan, of Twitter heeft dit gedaan. Opvallend is dan wel dat de huidige media wel zijn Twitter bericht gebruikt in bovenstaande link.

2e patiënt in Nederland besmet volgens de NOS.

https://nos.nl/liveblog/2324902-tweede-coronapatient-in-nederland-vrouw-uit-amsterdam-heeft-het-virus.html#UPDATE-container-43729721

Hierbij de link waar de post van Marijan naar refereert.

https://www.transitieweb.nl/straling/hoe-je-een-nep-epidemie-op-touw-zet-en-miljarden-mensen-hersenspoelt/

Nu is de vraag, waarom worden mensen niet serieus genomen als men melding doet van klachten? In dit geval op 3 februari al.

?s=20

?s=20

Het begint steeds vreemder te worden.

Het geeft wel aardig weer hoe de stand van zaken is in de gezondheidszorg, klachten marginaliseren, niet echt op zoek gaan naar oorzaken van symptomen. Het is een zooitje ongeregeld geworden. Kijk, dat de meeste mensen niet weten wat biotinidasedeficiëntie is, kan je ze niet kwalijk nemen, maar een huisarts hoort dat wel te weten. Nou die van mij dus niet. Gajus is het. Overigens ben ik niet voor commentaar beschikbaar.

Gerard

Op 27 januari schreef ik in dit topic dat ik mijn bedenkingen had over hoe het RIVM om ging met de ernst van de situatie. Ik geloof op pagina 2. Toen zeiden ze dat het niet zo een vaart zou lopen. Nu is de hele site aangepast en de paniek is groot.
Anderzijds blijkt uit mijn vorig bericht dat ze klachten van mensen negeren. Dit moet een voorbedacht plan zijn geweest om de besmetting te laten verspreiden. Ik weet het nu ff niet meer met dit virus eerlijk gezegd. Het lijkt erop dat de oorlog los is!

Het enige virus is het GEDACHTEVIRUS dat Corona bestaat en uiterst besmettelijk is!

Misschien goed om deze tekst nog eens zorgvuldig door te lezen:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/virussen-bestaan-niet-1/

Mike

De wereld wordt alsmaar gekker, dat zie je zeker met dit soort dingen. Mensen zijn niet meer gewend aan risico en worden daardoor erg kwetsbaar om in paniek te raken als de wereld plots niet zo veilig blijkt als in hun dagelijkse roze droom.
Waarom zou men een ziekte die niet ernstig is inzetten als middel om een doel te bereiken? Dat griepje, de zoveelste op rij, gaat wel weer over, ja soms niet, maar dat is ook niets nieuws. De paniek er omheen, dat is pas schadelijk.
Kan dit land weer door normale mensen met een lichte neiging tot betadenken geregeerd worden in plaats van al die zweefteven (Klavertje vier, Jetten met de pet, Reutel de Keutel III)

Kan wezen Mike, maar mensen worden wel ziek en lijken elkaar te kunnen besmetten. Hoe dat precies werkt en of daar een ietsachtigheid een rol in speelt in niet zo belangrijk. Voor onze gezondheid is het wel belangrijk dat we niet te veel stress krijgen. De angst om ziek te worden is stress....

Die stress zie je om je heen ook. Moet je kijken hoe mensen naar de winkel vliegen voor dettol of zeep. Ze worden geleid door angst en stress. Mensen kunnen elkaar besmetten maar niet iedereen word ziek. Alleen de mensen met zwak immuun die al zwak zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan