Coronavirus

De fake Lancet studie (Hydroxychloroquine); wie zat daar achter? https://astutenews.com/2020/06/14/the-corruption-of-science-the-hydroxychloroquine-lancet-study-scandal-who-was-behind-it/amp/?__twitter_impression=true

@Binc, ik bedoelde het natuurlijk sarcastisch, maar er zijn echt mensen die denken dat zulke dingen nooit in NL zullen plaatsvinden. Een vriendin van mij zei letterlijk; NL is geen China hoor.
Die komt nog van een koude kermis thuis.

Had ik niet direct door. 3 mensen op 1 dag die dit zeiden zet mij dan aan het twijfelen. Maar je hebt gelijk. Ik zie ook mensen die gewoon kop in het zand houden. Reacties verwijderen die ik plaats over waarheden op een post van hun. Het is echt hopeloos.

T6ns8zfsv7te9scpg3k8bea5h6vu3giwj.jpg

Koppelingen tussen ouders en dochterondernemingen zijn gebaseerd op de huidige relaties vanaf de laatste revisie die wordt vermeld in het updatelogboek, die kan verschillen van wat het geval was bij een overtreding. De boetes worden aangepast om rekening te houden met het feit dat de afzonderlijke vermeldingen hieronder zowel agentschappen als aankondigingen van schikkingen voor dezelfde zaak kunnen bevatten; of anders kan een boete voor meerdere locaties worden vermeld in de individuele records voor elk van de faciliteiten. De totalen worden ook aangepast om gevallen weer te geven waarin federale en staats- of lokale instanties hebben meegewerkt en afzonderlijke resultaten hebben bekendgemaakt. Dubbele of overlappende boetebedragen zijn gemarkeerd met een asterisk in de onderstaande lijst.

Bijbehorende namen:
ASTRAZENECA; AstraZeneca Pharmaceuticals; AstraZeneca Pharmaceuticals LP; AstraZeneca Pharmaceuticals LP en AstraZeneca LP; MEDIMMUNE-VERDELING

Links:
Voor een overzicht van de staat van dienst op het gebied van verantwoording van bedrijven, lees hier het Corporate Rap Sheet

Gegevens over de subsidietracker over financiële steun aan dit bedrijf door federale, staats- en lokale overheidsinstanties vindt u hier.

https://violationtracker.goodjobsfirst.org/parent/astrazeneca

@ mike van waar komt dat bericht? Ik bedoel dat stukje in het zwart? Is dat van Q?

Nee, dat zijn gewoon tweets die geciteerd worden.

Mike

Mijn broer stuurt me dit, n.a.v. interne corresp. met andere broers en zussen.

Quote:
Even voor de goede orde:

Braziel, 42000 doden, meer dan een miljoen geïnfecteerd
Amerika, 1.5 miljoen besmettingen
Europa: 3.4 miljoen besmettingen.....antal doden niet meer te tellen.

Hoezo is inmiddels iedereen overtuigd dat het zo'n vaart niet loopt met
dit virus?
Af en toe vraag ik me af of je je hersens wel op de juiste plaats hebt
zitten.
Je moet even een weekje gaan meelopen in het ziekenhuis met Joyce,
misschien gaan je ogen dan weer open.

Hoop dat jullie allemaal gezond blijven....en je hersens laten werken.
Wees voorzichtig, de grootste ellende moet nog komen.
Zorg voor jezelf.
K
Ik heb geantwoord; het ligt er maar aan wie je gelooft.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan