Ik ben nog eens wat aan het snuffelen en zie een tekst waarvan ik meen dat ik hem toch al eens gelezen heb, maar kan hem niet meer terugvinden. Natuurlijk kraakt M. Vrijland weer ieddereen af, maar laten we daar eens even overheen lezen. Hij beschrijft het thema virussen zoals wij het ook zien als exosomen. Misschien staat deze tekst hier wel al, want hij komt me echt bekend voor. Dan sorry voor het nogmaals plaatsen.
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/een-oorlog-reeds-verloren-of-gaan-we-nu-echt-eens-wakker-worden-en-in-actie-komen/
Hier dat stuk over virussen:
Zij leveren ogenschijnlijk zeer nuttige kritiek, ware het niet dat die kritiek volledig voorbij gaat aan de essentiële vraag van wat een virus nu eigenlijk is en of een virus überhaupt overdraagbaar is. De discussie gaat dus over ‘de wijze van overdraagbaarheid’ in plaats van over de vraag of een ‘virus echt overdraagbaar is’.
Dat lichtte ik uitgebreid toe in deze artikelen reeks en ik spoor u dringend aan die artikelen te lezen, maar ook en vooral te delen, omdat het essentieel is de kern van de problematiek waarin we geforceerd zijn, te gaan doorzien.
Neemt u bijvoorbeeld echt even een zondagmiddag de tijd om ook alle video’s in die artikelen te bestuderen. U komt dan tot de ontdekking dat het lichaam schoonmaakmechanismen heeft. Die schoonmaakmechanismen bestaan uit bacteriën en schimmels. Een derde schoonmaakmechanisme van het lichaam is het afbreken van schadelijke stoffen via de aanmaak van virussen. Een virus is een opruimmechanisme van het lichaam.
“Maar wat is dan het coronavirus, want het is toch echt bewezen dat dat virus bestaat?” zult u nu wellicht vragen? Coronavirussen bestaan al veel langer. Het sars-cov-2 virus, zoals het coronavirus waar we nu mee te maken hebben officieel heet, is een naar verluidt nieuwe variant.
Als u de artikelen reeks onder het linkje gelezen heeft, dan komt u erachter dat zo’n virus eigenlijk alleen maar in het menselijk lichaam terecht kan zijn gekomen via eerdere vaccinaties. Een mogelijk andere optie is die van het inbrengen via tests, maar dat is discutabel. Dat betekent dus dat in eerdere vaccins als griepvaccins een nieuw virus in de bloedbaan gebracht is, dat vervolgens van de lichaamseigen gast-cellen gebruik maakt om zich te vermenigvuldigen. Met de huidige technologische stand van zaken kan dat betekenen dat we met een design virus te maken hebben. In onderstaan filmpje uit 2017 legt master of deception Bill Gates uit hoe zo’n virus op een computerscherm kan zijn ontstaan (lees daarna verder)
Deze tekst komt me bekend voor als het verhaal van de exosomen.
Dorothé