Coronavirus

The coronavirus is slowly retreating. What actually happened in the past few weeks? The experts have missed basic connections. The immune response against the virus is much stronger than we thought.

https://medium.com/@vernunftundrichtigkeit/coronavirus-why-everyone-was-wrong-fce6db5ba809

Mike

T5zf8adw2re6e0f9npu4qo16qke107feq.jpg

Mike

Misschien rare naam van website, maar toch goede info

heel even snel het document doorgespit

Ik vond het zonde om het tot in detail te lezen

had het er namelijk over dat hij het virus bij een test liet afsterven

iets kan alleen maar afsterven als het levend is geweest

Dus mijnheer onderschrijft helemaal niet waar zijn artikel mee begon denk ik dan

Bij het scannen van een artikel van MV had MV het er ook ergens over dat het virus niet meer levend was. Tuurlijk kan zoiets een fout zijn, maar in zo'n geval kan m.i. de kern van een boodschap al niet goed worden overgebracht. Ik denk dat de meeste biochemici het erover eens zijn dat een virus niet leeft.

Dan moeten ze beter hun best doen om deze consensus over te brengen naar de massa, want ik denk dat ruim 90% van de bevolking denkt te maken te hebben met een levend en dus overdraagbaar 'beestje'.

Mike

Wellicht is de media en de verwoording in jeugdjournaal-taal een deel van het probleem. Spreek je met biochemici dan zouden er hoogstens misvattingen kunnen ontstaan doordat men 'leven' anders definieert. Basiskennis luidt: een virus - stukje DNA dan wel RNA ingekapseld in eiwitten - heeft géén eigen metabolisme.

Ja, helemaal mee eens. Ik denk dat dit wel heel veel bruggen te ver zijn voor de gewone mensen. Net zoals ze boter altijd verduiveld hebben, de farma opgehemeld hebben, is een virus voor hun een begrip waar niet aan te tornen valt. Dat zal nog wat strijden moeten doorstaan.

Ik ben in ieder geval blij dat ik dit weet. Bedankt weer voor de info.

Dorothé

Als ik heet goed begrepen heb, dan gaat viruswaanzin er toch wel van uit dat er een virus bestaat. Kunnen ze nog hun insteek hierin veranderen en verder wel geloofwaardig blijven? Weten ze dat virussen niet bestaan en van het begrip exosomen?

Dorothé

Dit is weliswaar in Duitsland, maar ik plaats het toch hier omdat het er bij ons ook zo uitziet.

Dit hele genoemde artikel kan vertaald worden naar nederlands.
Ze hebben op die website de mogelijkheid geinstalleerd om de tekst naar alle talen te vertalen.

Is inderdaad erg veel tekst. Eigenlijk zou ik alles wel willen lezen maar ja.....

Basiskennis luidt: een virus – stukje DNA dan wel RNA ingekapseld in eiwitten – heeft géén eigen metabolisme.

Is dit dan de eindconclusie van alle dokumenten over dit virus in 1 zin?

En doet alle info over gifstoffen en vervuiling en vaccins eigenlijk niet terzake? Althans, als je met onwetende mensen niet in discussie wilt gaan over de rest van de info die hier al maanden langs komt.

Hoorde in een interview (. Zal straks plaatsen ) dat viroloog AB Oosterhuis en Marion Koopmans dierenartsen zijn ! Hebben dus niet de eed van hyprocratis afgelegd !

Wat een wereld !😔

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiQz8yF-czqAhXJ0KQKHb7uALEQtwIwAHoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DD5Wnmhu8_5c&usg=AOvVaw30v7KcDJyc--HHyiYS8GSk

@Romagi,
Is dit dan de eindconclusie van alle dokumenten over dit virus in 1 zin?

En doet alle info over gifstoffen en vervuiling en vaccins eigenlijk niet terzake? Althans, als je met onwetende mensen niet in discussie wilt gaan over de rest van de info die hier al maanden langs komt.
Nee dit was geen eindconclusie. En jawel dat doet er juist wel ter zaken.

Conlusie van Mike is:
En is dus niet overdraagbaar. WEG met de 1,5 m en de mondkapjes en alle andere vrijheidsbeperkingen!
Dit is jou juist de conclusie die biochemici niet durven/ kunnen trekken. Dus als iets niet leeft is het niet overdraagbaar? Misschien een krom voorbeeld maar: een niet levende steen kunnen mensen toch ook overdragen?

Dus de hele discussie die gaande is doet er juist toe, want er bestaan nog zoveel vragen: wat doet het corona virus precies; waar komt het vandaan; blijft het intact buiten de gastheer en zo ja hoelang blijft het intact; is er overdracht en zo ja hoe; hoe kun je je ertegen beschermen (tuurlijk vitamine ADEK, goede voeding, weinig stress, wellicht juist géén vaccin nemen), maar dan gedefinieerd op op cellulair/ moleculair niveau; etc.

Het punt is dus wat mij betreft niet of een corona virus bestaat, maar de hele agenda erachter klopt niet: het zogenaamde 'killervirus' wat het niet blijkt te zijn, het opzettelijk foutief opzetten van wetenschappelijk onderzoek om bepaalde werkbare medicijnen in het diskrediet te brengen, de tegenstellingen die men creëert, het forceren van nieuwe testmethodes, de verplichting van apps, vaccins en zelfs een nieuwe 'spoedwet', etc. De mens wordt opzettelijk bang gemaakt om dit te accepteren. En het is makkelijk om hier een virus voor te nemen, want je kan de meeste mensen van alles wijs maken op dit gebied.

Kanttekening: Ik ga er dus wel vanuit dat virussen ondanks ze niet levend zijn wel aanwezig zijn. Let wel, misschien is mijn kennis hier door mijn achtergrond wat biased, dus als jullie bewijs hebben dat het anders in elkaar steekt, ik sta er voor open. In ieder geval virusdeeltjes kunnen zich vermenigvuldigen door het overnemen van het metabolisme van de gastheercel, na intrede in een cel dus. Ik verwacht op basis van elektronen microscoop plaatjes dat exosomen (bijna?) hetzelfde eruitzien als virussen, maar dat het verschil is dat exosomen geen gastheercel hijacken en daardoor vermenigvuldigen. Of hebben jullie bewijs dat virusreplicatie zoals geleerd in lesboeken niet bestaat? (er staan namelijk wel meer foute dingen in lesboeken). In ieder geval het beste experiment voor mensen die niet in virussen geloven zou zijn om 10 mensen (liefst meer ivm statistiek) in een villa te plaatsen met 1  of 2 besmette personen (dus mensen die positief testen èn klachten hebben) en te kijken wat er gebeurd.

Wetenschappers lijden ook aan cognitieve dissonantie, zo blijkt. Waar is je gezond verstand?! Hoe kan iets waarvan je zelf aangeeft dat het niet leeft dan toch het DNA aannemen van zijn gastheer en zich vermenigvuldigen? Dat moet je me toch eens haarfijn uitleggen. Jouw dissonantie moet op dit moment een ongemakkelijke dans zijn tussen wat je hier leert en op school hebt meegekregen. Virussen, the walking dead!

Mike

Mike, mijn vraag opnieuw
Als ik het goed begrepen heb, dan gaat viruswaanzin er toch wel van uit dat er een virus bestaat. Kunnen ze nog hun insteek hierin veranderen en verder wel geloofwaardig blijven? Weten ze dat virussen niet bestaan en van het begrip exosomen?
(Je hoeft MV niet te gaan doorlezen hoor, hij geeft echter wel hetzelfde aan. Dat wilde ik alleen maar laten zien en dat hij toch zijn kanttekeningen maakt bij alle anderen die ons proberen te ontwaken. Niemand vertelt dit zo. En daar heeft hij gelijk in.)

Terug op mijn vraag van hierboven: Weet jij via burgerfront of het zin heeft om het verhaal van de exosomen naar buiten te laten komen? Dat zou wel revolutionair zijn.

Dorothé

BF gaat dit naar buiten brengen. Je moet VW zien als een tussenstap, net als Jensen dit is. Zolang de massa hier nog niet klaar voor is, is het zinloos om.dit naar buiten te brengen. Daarom draagt Trump ook een mondkapje als hij een ziekenhuis binnen wandelt, zijn eigen achterban is nog niet klaar voor deze waarheid. Het afleren van aangeleerde denkbeelden is een langzaam en ongemakkelijk proces, zie ook de reactie van ssrdam.

Mike

Mike, je schreef:
"Hoe kan iets waarvan je zelf aangeeft dat het niet leeft dan toch het DNA aannemen van zijn gastheer en zich vermenigvuldigen?"
Dat kan als volgt gaan: Het virus heeft een specifieke eiwitlaag waardoor een lichaamscel het accepteert als een boodschapperdeeltje van een andere cel, het virus zelf bestaat immers uit informatie in chemische vorm, cellen communiceren onderling op meerdere manieren, dit is er één van. Normaal zijn deze informatiepakketjes nuttig, in het geval van ziekteverwekkers zijn ze schadelijk, maar vermomd alsof het om nuttige pakketjes gaat. Zo haalt de cel het pakketje naar binnen en voegt het in de DNA-streng, waarop de ellende begint, in plaats van nuttig te zijn gaat de informatie andere dingen doen dat werd verwacht, namelijk de cel aanzetten tot duplicatie van dat pakketje, ergo: er worden heel veel van dezelfde pakketjes gemaakt. We kunnen dit als schadelijk zien, maar de natuur werkt nu eenmaal niet volgens onze idealen, maar gaat zijn eigen weg, of we het leuk vinden of niet, hoe hard we er ook tegen vechten, we leggen het altijd af als we denken het beter te weten dan de natuur.
Ik ben geen viroloog, maar wat ik hier schrijf is het resultaat van veel kennis en logisch denken waarbij ik besef dat het een mogelijkheid is, net als elke andere grondig doordachte theorie. Ik heb slechts mij gezonde verstand gebruikt. :‑P

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan