@Romagi,
Is dit dan de eindconclusie van alle dokumenten over dit virus in 1 zin?
En doet alle info over gifstoffen en vervuiling en vaccins eigenlijk niet terzake? Althans, als je met onwetende mensen niet in discussie wilt gaan over de rest van de info die hier al maanden langs komt.
Nee dit was geen eindconclusie. En jawel dat doet er juist wel ter zaken.
Conlusie van Mike is:
En is dus niet overdraagbaar. WEG met de 1,5 m en de mondkapjes en alle andere vrijheidsbeperkingen!
Dit is jou juist de conclusie die biochemici niet durven/ kunnen trekken. Dus als iets niet leeft is het niet overdraagbaar? Misschien een krom voorbeeld maar: een niet levende steen kunnen mensen toch ook overdragen?
Dus de hele discussie die gaande is doet er juist toe, want er bestaan nog zoveel vragen: wat doet het corona virus precies; waar komt het vandaan; blijft het intact buiten de gastheer en zo ja hoelang blijft het intact; is er overdracht en zo ja hoe; hoe kun je je ertegen beschermen (tuurlijk vitamine ADEK, goede voeding, weinig stress, wellicht juist géén vaccin nemen), maar dan gedefinieerd op op cellulair/ moleculair niveau; etc.
Het punt is dus wat mij betreft niet of een corona virus bestaat, maar de hele agenda erachter klopt niet: het zogenaamde 'killervirus' wat het niet blijkt te zijn, het opzettelijk foutief opzetten van wetenschappelijk onderzoek om bepaalde werkbare medicijnen in het diskrediet te brengen, de tegenstellingen die men creëert, het forceren van nieuwe testmethodes, de verplichting van apps, vaccins en zelfs een nieuwe 'spoedwet', etc. De mens wordt opzettelijk bang gemaakt om dit te accepteren. En het is makkelijk om hier een virus voor te nemen, want je kan de meeste mensen van alles wijs maken op dit gebied.
Kanttekening: Ik ga er dus wel vanuit dat virussen ondanks ze niet levend zijn wel aanwezig zijn. Let wel, misschien is mijn kennis hier door mijn achtergrond wat biased, dus als jullie bewijs hebben dat het anders in elkaar steekt, ik sta er voor open. In ieder geval virusdeeltjes kunnen zich vermenigvuldigen door het overnemen van het metabolisme van de gastheercel, na intrede in een cel dus. Ik verwacht op basis van elektronen microscoop plaatjes dat exosomen (bijna?) hetzelfde eruitzien als virussen, maar dat het verschil is dat exosomen geen gastheercel hijacken en daardoor vermenigvuldigen. Of hebben jullie bewijs dat virusreplicatie zoals geleerd in lesboeken niet bestaat? (er staan namelijk wel meer foute dingen in lesboeken). In ieder geval het beste experiment voor mensen die niet in virussen geloven zou zijn om 10 mensen (liefst meer ivm statistiek) in een villa te plaatsen met 1 of 2 besmette personen (dus mensen die positief testen èn klachten hebben) en te kijken wat er gebeurd.