Coronavirus

Dit is ENORM!!! De plek vlak naast het bot waar ze ′′een monster halen′′ voor de Covid-19 test heet je Blood-Brain Barrier. De Blood-Brain Barrier, of BBB, is een enkelvoudige laag rooster van cellen die samengevoegd worden door strakke kruisingen die de meeste stoffen buitenhouden en weinig stoffen in de hersenen toelaten, waardoor het je brein beschermt tegen zware metalen, bestrijdingsmiddelen en andere giftige stoffen die worden meestal buitengehouden. Het is de manier waarop vitale voedingsstoffen, zoals zuurstof, de hersenen bereiken.
Een brein wordt als lekkend beschouwd wanneer de Blood-Brain Barrier op een of andere manier in gevaar is gekomen. . Als de strakke kruisingen van cellen los of gebroken worden, wordt de BBB doordringbaarder en kunnen schadelijke stoffen lekken. Schadelijke chemicaliën en eiwitten kunnen de hersenen beschadigen die tot ontsteking leiden; met andere woorden, een lekkend brein is een ontstoken brein. Dan kunnen bacteriën & andere gifstoffen je hersenen binnenkomen en het hersenweefsel infecteren.

https://www.viruswaanzin.be/post/covid19-test-ronduit-gevaarlijk

Tvd4l3xcfup9wlwncp5t8351l5msw23vs.jpg

Ik moest vandaag weer eens met de bus, dus mondkapjesplicht.

Tja, wat te doen.

Ik had al wel eens mensen gezien die alleen de mond bedekt hadden, dus het kapje verkeerd ophadden. Eigenlijk dacht ik wel bij mezelf dat deze mensen niet de meest snuggere personen waren om dat kapje verkeerd op te zetten. Maar eigenlijk vond ik het wel goed dat ze niet voldeden aan de wet.

Maar opeens dacht ik bij mezelf, als het deze mensen zonder probleem lukt om zo te reizen, dan probeer ik dat ook. Zo kan ik gewoon door mijn neus ademhalen en heb geen probleem.

Zo gezegd, zo gedaan. En niemand zei er iets van. Ik had ja het MONDkapje op mijn mond.

Weliswaar is het niet compleet tegendraads, maar als ik van het openbaar vervoer gebruik wil maken, zal ik moeten doen wat de regels zijn. Anders kan ik wel gaan lopen.

Ik hoop dat ik dat zo kan blijven doen. Ik adem in ieder geval frisse lucht in :-)

Dorothé

Hier mijmer ik ook al een poosje over. Hoewel ik geen voorstander ben om aan die regels mee te werken bedacht ik dat als ik in de schoenen zou staan van de mensen die geen keuze hebben gewoon een gat in dat ding te maken. Aan 1 kant open knippen, aan de binnenkant een stuk dubbelzijdig tape. Zodra je voorbij die bus chauffeur bent dan gewoon open doen. Dus net als dat je in films ziet als iemand tape op zijn mond heeft gehad. van links naar rechts open doen.

Maar als ik voor mezelf zou moeten handelen zou ik helemaal zonder gaan eigenlijk.

Trouwens, als je zelf een beetje kan handwerken of iemand kent die daar goed in is kan je ook klittenband erin maken. Los doen als je gaat zitten. Boek voor je gezicht en hopelijk niemand die het ziet.

Haha Dorothé, dat is het inderdaad maar net: een mondkapje. Als ik het OV moet gebruiken dan doe ik het ook zo en ik heb er nog geen problemen meegehad, zonder mondkapje kom je er niet in...

Ik had al wel eens mensen gezien die alleen de mond bedekt hadden, dus het kapje verkeerd ophadden.

Zo doe ik dat dus ook als ik weleens met het OV reis. Ik zorg ervoor dat m'n neus vrij blijft, en normaal door mijn neus kan ademen, en soms zie ik andere mensen dat ook doen.

Kevin

Ik snap serieus soms niet meer wat ik op dit forum lees. Misschien ligt het mij maar ik geloofde altijd dat jullie niet mee zouden gaan in deze onzin. Waarom die regels volgen?
Waarom niet opstandiger zijn? Waarom jezelf ondanks dat je je gezicht half bedekt ziek maken?

Toevallig kom ik dit net tegen. Zoiets bedoelde ik dus in mijn bovenstaande bericht. Het uitgeknipte deel zou je kunnen bewaren om terug te plakken voor als zoals jullie aangeven de bus niet in komt.
Of iemand er verder iets mee wil doen moet ie zelf maar weten.

https://nieuwspaal.nl/sharity-ontwikkelde-een-mondkapje-waarmee-je-makkelijker-kunt-ademen/

Het blijft een mondkapje, maar dit ziet er wel beter uit! Ander alternatief is gewoon achterin gaan zitten, daar merkt niemand het op en kan je mondkapje zelfs af.

Toch, als je een mondkapje niet voor je neus draagt dan blokkeert het niet de normale ademhaling. Ziet het er achterlijk uit? Jazeker. Voelt het ongemakkelijk? Jazeker. Maar als je van A naar B moet en er is geen andere manier dan moet je van A naar B en dan heiligt het doel de middelen, voor mij in ieder geval. Hetzelfde geldt voor belasting betalen om niet achter de tralies te belanden of andere nadelige gevolgen te ondervinden. Het is een samenleving en opstandig zijn brengt je niet altijd naar je doel; observeer, denk na en handel, en als steeds meer mensen lucht krijgen van het feit dat dit corona geneuzel niet klopt en is doorgeslagen, en je kan als collectief een vuist maken, dan is de tijd daar om opstandig te worden, maar dat is mijn mening.

Je moet gewoon met een dikke zwarte stift 'Fuck de lockdown' en andere protest leuzen op het kapje schrijven, als het echt niet anders kan.

Ik ben het ermee eens als er mensen zijn die willen gehoorzamen en niks anders kunnen om er idd iets op te schrijven. Viruswaanzin, Qanon of idd Fuck lockdown. Het zal idd een hele hoop schelen als je neus vrij is. Maar of mensen op deze manier wakker worden betwijfel ik. Geen belasting betalen of het minimale werkt alleen als meer mensen dat massaal doen.
Leuk om het minimale te betalen per maand. Bij iedere transactie die je doet kan je ook in de omschrijving Qanon vermelden naast de echte omschrijving. En dat zelfs meermalen als je een betalingsregeling zou doen en dus meermalen voorbij komt naar de ontvanger.

Ik ga mezelf hier echter niet opstellen als de 1 of andere adviseur van wat iemand nu wel of niet moet doen. Je wilt mensen wakker krijgen of niet. Waarom vragen naar een alternatief als men het toch niet interesseert.

"Kijken we naar de actuele cijfers ten behoeve van de sterfteaantallen in Nederland dan is het sterftepercentage van de totale bevolking (17.424.978) maar 0,00035%. Dat is een verwaarloosbaar aantal en staat niet in verhouding tot de waanzinnige maatregelen die zijn genomen door de regering."

https://www.vrijspreker.nl/wp/2020/07/de-corona-farce/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan