Coronavirus

https://nos.nl/l/2340792

wat een drama en leugens toch en de oudjes kwijnen weg en gaan dood door heimwee ellende , en laag vitamine D  omdat ze niet buiten komen , familie moet veel harder optreden ! En artsen die aan tehuizen verbonden zijn moeten zorgen dat de oudjes standaard vitamine D krijgen , en gezondere voeding en verplichte wandelingen bij mooie dagen ..

@Medusa, vermakelijk artikel van Niburu. Het bevat aardig wat stellingen die zeker enige bronverwijzing of onderbouwing vereisen. Ook worden een aantal denkstappen gemaakt die toch wel een proof of concept nodig hebben om voor waarheid aan te nemen; denkstappen die volledig berusten op logica. Advocaat van de duivel spelende: waarom zou de natuur volledig logisch zijn, maar toch onlogische wezens zoals vrouwen (zie feminisme topic) voortbrengen, klinkt niet als logisch.

Ik denk dat Gerard een wijze opmerking maakt:
maar de natuur werkt nu eenmaal niet volgens onze idealen, maar gaat zijn eigen weg, of we het leuk vinden of niet, hoe hard we er ook tegen vechten, we leggen het altijd af als we denken het beter te weten dan de natuur.
Ik voel niet de behoefte om elke stelling te weerleggen of te discussiëren. In essentie verwacht ik dat de waarheid ergens in het midden ligt. Een paar jaar terug eens een artikel van “mainstream wetenschap” voorbij zien komen dat aantoont dat een hartinfarct een interferon respons teweegbrengt, dus dit onderstreept dat een virusrespons deel kan uitmaken van ‘een opruiming systeem’*. De “mainstream” waarneming dat virale infecties erger zijn in gebieden met veel luchtverontreiniging, onderbouwt dat ook. Het bestaan van pleomorfisme en de gedachtegang van Béchamp zijn mij ook niet onbekend. Toch zou ik graag 1 stelling willen aanhalen voor verder onderzoek:
Franse en Duitse bacteriologen bedachten aan het einde van de negentiende eeuw een nieuwe niet bestaande bacterie (het virus) om de Britten financieel en economisch zwaar te treffen vanwege de Britse annexatie van het Suezkanaal op de Fransen.
Heeft iemand hier meer informatie over? Dit is in ieder geval geen algemeen bekende informatie en staat zeker niet in leerboeken, vooraan in de zoekmachine's of op het RIVM.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd of er een onderzoek bestaat dat 10 of 20 gezonde mensen in een villa stopt met enkele besmette personen (met klachten) en wat dan de uitkomst is. (Een onderzoek om aan te tonen dan virussen wel of niet bestaan – dus het maakt niet of het onderzoek is met een norovirus, influenzavirus o.i.d.). Iemand van een dergelijk onderzoek op de hoogte?

* https://medicalxpress.com/news/2017-11-immune-cells-heart-viral-infections.html

Kijk hier eens naar , huisarts vreest 2 de golf , zou dat mens wel eens een stevige brief willen schrijven , die snapt er echt niets van walgelijk pffff

Uiteraard eenn VROUW.

Mike

Kennelijk is een bericht van eerdere deze avond niet goed aangekomen, dus bij deze nogmaals:

@Medusa, vermakelijk artikel van Niburu. Het bevat aardig wat stellingen die zeker enige bronverwijzing of onderbouwing vereisen. Ook worden een aantal denkstappen gemaakt die toch wel een proof of concept nodig hebben om voor waarheid aan te nemen wat mij betreft; denkstappen die volledig berusten op logica. Advocaat van de duivel spelende: waarom zou de natuur volledig logisch zijn, maar toch onlogische wezens zoals vrouwen (zie feminisme topic) voortbrengen, klinkt niet als logisch.

Ik denk dat Gerard een wijze opmerking maakt:
maar de natuur werkt nu eenmaal niet volgens onze idealen, maar gaat zijn eigen weg, of we het leuk vinden of niet, hoe hard we er ook tegen vechten, we leggen het altijd af als we denken het beter te weten dan de natuur.
Ik voel niet de behoefte om elke stelling te weerleggen of te bediscussiëren. Een paar jaar terug eens een artikel van “mainstream wetenschap” voorbij zien komen dat aantoont dat een hartinfarct een interferon respons teweegbrengt*, dus dit onderstreept dat een virusrespons deel kan uitmaken van ‘een opruiming systeem’. Het “mainstream” feit dat virale infecties ook erger zijn in gebieden met veel luchtverontreiniging, onderbouwt dat ook. Het bestaan van pleomorfisme en de gedachtegang van Béchamp zijn eveneens goed onderbouwde theorieën, dus in essentie verwacht ik dat de waarheid ergens in het midden ligt. Toch zou ik graag 1 stelling willen aanhalen voor verder onderzoek:
Franse en Duitse bacteriologen bedachten aan het einde van de negentiende eeuw een nieuwe niet bestaande bacterie (het virus) om de Britten financieel en economisch zwaar te treffen vanwege de Britse annexatie van het Suezkanaal op de Fransen.
Heeft iemand hier meer informatie over? Dit is in ieder geval (voor mij) geen algemeen bekende informatie en staat zeker niet op het RIVM.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd of er een onderzoek bestaat dat 10 of 20 gezonde mensen in een villa stopt met enkele besmette personen (met klachten) en wat dan de uitkomst is. (een onderzoek om aan te tonen dan virussen wel of niet bestaan – dus het maakt niet of het onderzoek is met een norovirus, influenzavirus o.i.d.). Iemand van een dergelijk onderzoek op de hoogte?

* https://medicalxpress.com/news/2017-11-immune-cells-heart-viral-infections.html

11 aannames over coronavirus, gebaseerd op angst i.p.v. feiten:

https://www.globalresearch.ca/11-covid-assumptions-based-fear-not-fact/5718352/

Mike

De jeugd is de toekomst. David Groot doet onderzoek i.p.v. zijn tijd verspelen met het Jeugdjournaal. gamen en ander nutteloos tijdverdrijf.

Mike

yv6zp4mvym8nspu7buq8v4r9mrduecvc.jpg

Mike

In Burundi zijn in totaal 269 coronagevallen gemeld. Er is 1 persoon overleden aan het virus.

https://www.ninefornews.nl/covid-coup-president-die-who-het-land-uitgooide-sterft-door-hartaanval/

Zal wel  een soort aanval geweest zijn , zielig voor de man na zijn strijd ,nogmaals dit zal hem aangedaan zijn ...Verwacht ik .

Luidt Walmart hiermee zijn eigen faillissement in? Massaal boycotten, ook winkels in NL die dit wagen in te voeren!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan