Coronavirus

Nieuw artikel van Peter Meyer:

Kortom; Maskers verminderen de hoeveelheid zuurstof aanzienlijk en zorgen ervoor dat uitgestoten kooldioxide weer wordt ingeademd en in het bloed wordt opgenomen. De ademhalingsbeschadiging culmineert, dat vervolgens Covid-19 wordt genoemd.

http://finalwakeupcall.info/blog/2020/07/22/gezichtsmaskers-zijn-gevaarlijk-voor-gezondheid/

Kort en zeer duidelijk filmpje over wat er gaande is, ook een goeie om door te sturen:

They call it THE GREAT RESET | "Planned to the smallest detail"
&feature=youtu.be

Sky News-presentator Alan Jones heeft iets gedaan wat maar weinig van zijn collega’s hem zullen nadoen.

https://www.ninefornews.nl/presentator-zegt-waar-het-op-staat-dit-kun-je-toch-geen-pandemie-noemen/

Jay wijst erop dat ze iedereen aansporen om zich te laten testen. “Waarom moet je je laten testen? Meer testen betekent meer besmettingen. Je moet alles wel in perspectief plaatsen. Van die eenzijdige berichtgeving wordt iedereen weer bang.”

https://www.ninefornews.nl/corona-maakt-comeback-nonsens-lariekoek-ik-wist-dat-dit-ging-gebeuren/

Professor Gupta zei tegen The Telegraph dat er een kans is dat de lockdowns ons immuunsysteem al hebben verzwakt. “Als we onszelf niet blootstellen aan ziekteverwekkers en isoleren, en alles buiten houden, zijn we net groepjes bomen die wachten om in brand gestoken te worden.”

https://www.ninefornews.nl/lockdowns-en-afstand-houden-verzwakken-ons-immuunsysteem-zegt-wetenschapper/

Hoi, lees net in een bericht dat Trump nu meegaat in advies gezichtsmaskers, er zal wel een plan achter zitten maar ik schrik hier wel van ... we must trust the plan, weet iemand hier de bedoeling van ?

Hoi, lees net in een bericht dat Trump nu meegaat in advies gezichtsmaskers, er zal wel een plan achter zitten maar ik schrik hier wel van … we must trust the plan, weet iemand hier de bedoeling van ?
Lees de tig posts die ik vandaag heb geplaatst in WWG1WGA!.

Mike

Ik ben iemand die gek is op taal en graag speelt met woorden. Even jullie mening over het volgende en in het filmpje van @Medusa dacht ik er weer aan: Als er getest wordt en iemand heeft COVID-19 waarom noemen ze dat dan “Positive” ofwel positief? Zo positief is het toch niet als je dat hebt. Hetzelfde met aids, je bent dan seropositief.

Als je in het nieuws leest over “negative results” dan bedoelen ze dus juist dat dat positief is. M’n punt hier is dat alles wat de regering zegt precies andersom en tegengesteld is.

Dit is werkelijk waanzin!! Psychisch gestoord deze gast minister Grapperhaus, moet je lezen wat hij letterlijk zegt idioot;

Anderhalve meter afstand houden, thuis blijven bij klachten, en u laten testen als dat nodig is. Zoveel mogelijk thuis blijven, uw handen helemaal stuk wassen. Laten we dat allemaal doen, anders moet er lokaal of misschien wel regionaal weer worden ingegrepen. Laten we er met z'n allen voor zorgen dat het niet landelijk nodig is."

Tja deze marionet volgt ook maar de orders op , hij denkt ondertussen dat wij rustig onder hypnose blijven, ps wilde vanmiddag een koffiehuisje in om met mijn moeder thee te drinken , handen ontsmetten mevrouw aub , zei een jongen man , sorry nee dat ga ik niet doen , ik hou graag mijn immuunsysteem sterk , de adviezen van het RIVM zijn achterhaald , viruswwaanzin.nl , we zijn weggegaan , ik kom er nooit meer, doe er niet aan mee ... ps bij AH keken ze naar mijn briefje van 20 of er poep op zat , toch betaal ik bewust  contant , in stand houden het contante geld !

Maar besef dat er daadwerkelijk bruikbare idioten zijn die dit advies ook echt opvolgen. Die werkelijk constant hun handen 20sec lang wassen. Over de psychische effecten hiervan hoor je niemand over. Dat mensen hierdoor bijv smetvrees ontwikkelen.

Gelijk heb je hoor! Ik boycot ook winkels waar ik mijn handen moet desinfecteren. Ik weiger dat! Net zoals mondkapjes, die zal ik nooit dragen. Het OV boycot ik daarom ook al sinds 1juni.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan