Coronavirus

Dat ze de nadruk leggen op ziekte is wel heel duidelijk in dat filmpje. Zou zomaar kunnen dat hier gedoeld word op Corona. Toeval bestaat immers niet.

dat filmpje van de olympische spelen ging paar maanden terug al rond, ik vond het maar een huiveringwekkende vertoning. Bijzonder dat dit gewoon werkelijkheid is nu. Ik vraag me af, als er geen verkiezingen zouden zijn a.s. november wanneer zich dan dit toneelstukje zou afspelen.

Vandaag weer een aantal mensen met mascarilla op het strand aan het wandelen met 35graden en een brandende zon. Je ziet hier werkelijk niemand op straat zonder masker en ze hebben zelfs al bepaalde gebieden teruggezet naar fase 2 en zelfs in Murcia een dorp naar fase 1, hetgeen wil zeggen binnenblijven en enkel buiten voor volwassenen enkel tussen 8-12h en 20-23h, >65j tussen 12-14h en 18-20h en kinderen tussen 14-18h.

De enigste communidad waar nog geen maskerplicht is op straat is Madrid.

In onderstaande nieuwsartikel praten ze over het volk alsof we allemaal zwak begaafd zijn, wij kunnen niet zonder de persconferenties van Rutte en de Jonge dan raken we helemaal de weg kwijt:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2341651-experts-waarschuwen-kabinet-neem-binnen-drie-dagen-nieuwe-maatregelen.html

@JVG; schandalig zeg! Maar ik denk gezien de berichtgeving dat het hier in NL ook niet lang meer zal duren hoor die mondkapjes. Bij mij gaat ie NIET op no way!

De media vernietigt ons ! Die moeten keihard aangepakt worden, dat het zo erg was , wat een leugens , en maar zeggen wij , ons een schuldgevoel aanpraten ...wat een zieke geesten zijn het toch zowel de besturing van dit land , de media en de grote instituten ,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan