Coronavirus

Elise Nijmegen
Forwarded from Raymond
Terwijl iedereen is afgeleid door het vermoeiende corona narratief zijn alle globale centrale banken/overheden bezig het hele systeem om te gooien naar de ISO 20022 standaard oftewel het nieuwe Kwantum Digitale Financiele Systeem waarbij alles wordt over gezet naar Centrale Bank Digitale Valuta’s! (CBDC’S) De dollar/euro zijn verleden tijd.. COVID19??? GLOBAL ECONOMIC CRISIS??? JUST FOLLOW THE FUCKING MONEY!!!

Ja, ik wilde daar net ook nog iets over posten. In de eerste 10 minuten gaat hij erop in wat als Covid-19 gezien wordt. Hij zegt dat wij allemaal deeltjes van virussen in ons hebben, of we nu gezond of ziek zijn. Dus het is een deel van ons. Komt ons dat bekend voor? Ja, het exosomen verhaal en het verhaal van Dr. lanka.

De geest is uit de fles. Als hij dit nu vertelt, dan gaat het dominosteentje zeker verder. Het zal dan wel als fakenieuws de MSM bereiken. Maar de mensen krijgen erover te horen.

Misschien weer wat wakkeren erbij.

Dorothé

Ik hoor Dave af en toe zeggen: “If Trump is getting elected, it is game over”. Mogen we hieruit opmaken dat vanaf 4 nov. het hele Corona gedoe voor een groot gedeelte wereldwijd afgelopen is? Ik hoor dit Julians Rum ook zeggen namelijk.

Het korte antwoord hierop is: ja. De rest van de wereld schijnt niet te beseffen dat ons dit allemaal wordt aangedaan in een wanhopige poging om te verhinderen dat Trump nog eens 4 jaar krijgt om de klus af te maken. De Deep State weet dat het spel dan gespeeld is, het is nu alles of niets.

Voor ons is het van belang om dingen in perspectief te zien: bedenk dat dit wat nu wereldwijd doormaken de MILDE VERSIE is van waar we nu hadden gezeten als Hillary aan de macht was geweest, dit is slechts een miniem voorproefje! De wereld heeft geen idee aan welke RAMP ze ontsnapt zijn!

De patriots laten ons genoeg zien van de HELSE agenda om ons te doen beseffen dat we dit absoluut niet moeten willen. In werkelijkheid hadden we nu al in een DUIVELSE werkelijkheid verkeerd, besef dat goed! Ik eindig met dit citaat van Q: If America falls, the world falls. Het draait allemaal om de komende 100 dagen tot aan de verkiezingen. Drie maanden door de zure appel heen bijten dus.

Mike

Neurosurgeon: Face Masks Pose Serious Risks To Healthy Individuals
https://principia-scientific.com/neurosurgeon-face-masks-pose-serious-risks-to-healthy-individuals/

Mike

RIVM MEDEWERKSTER NEEMT ONTSLAG: “VACCINS PASSEN NIET MEER IN MIJN BEELD VAN HET ‘BEVORDEREN VAN GEZONDHEID’
https://www.telegramnl.eu/al-het-nieuws/binnenland/rivm/rivm-medewerkster-neemt-ontslag-vaccins-passen-niet-meer-in-mijn-beeld-van-het-bevorderen-van-gezondheid/

Mike

ohhh, iemand dit gezien, wtf zit er in zo'n mondkapje? zou dat waar zijn?

https://www.facebook.com/dan.radu.5494360/videos/155159292812464/

Voor degenen die niet geloven, voer Rotschild ' s account in en daar legt het in detail uit dat de maskers chips waren. 🥴
deze tekst stond bij het filmpje (in het Italiaans) maar begrijp niet wat er mee bedoeld wordt, heb al even gezocht, iemand een idee?

Marijan, wanneer ga je nu eens stoppen met vallen voor dwaalsporen die via Facebook worden uitgezet? FUCK FACEBOOK!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan