Coronavirus

“Godzijdank heb ik de mainstream media niet vertrouwd, maar in plaats daarvan zelf onderzoek gedaan. Gelukkig hebben we een huisarts die alleen zijn patiënten wil helpen en niet de grote farmaceuten.”

https://www.ninefornews.nl/edwin-en-zijn-vrouw-genazen-in-4-dagen-van-corona-godzijdank-heb-ik-zelf-onderzoek-gedaan/

Mijn bericht met een link naar de video van de Frontline Doctors persconferentie verschijnt hier niet.

Wat staat ons te wachten? Waarschijnlijk dezelfde maatregelen dan in de ons omringende landen.

Je ziet wat er gebeurt. Onze medemensen, de schapen, vragen om al die maatregelen. De overheid lacht zich een kreuk. Ze hoeven niets met geweld te gaan doen, want we worden wel in het zadel geholpen door de deugdmensen. Zij zijn de controlerende factor.

Verschrikkelijk.

Gelukkig, en ik zeg het steeds weer opnieuw, heb ik dit forum. Anders zou ik eraan onderdoor gaan.

Dorothé

Kan iemand de persconferentie van de Frontline Doctors onder de aandacht brengen bij Jensen? Misschien weet hij er al van, maar een keer te veel ergens aandacht voor vragen kan geen kwaad.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan