Coronavirus

Eén van de artsen zei: “We willen onze gezinnen en onze burgers beschermen. Dit is heel simpel. Als je een kijkje achter de schermen neemt, dan kom je tot de ontdekking dat het medische verhaal rond Covid-19 oplichterij is. Het is nep. We moeten ons afvragen wie hiervan profiteren en wie de macht heeft om zoiets op te zetten. Het draait om jullie. De burgers, de economie. Het draait om de economie.”

https://www.ninefornews.nl/640-europese-artsen-slaan-handen-ineen-tegen-onderdrukkende-coronamaatregelen/

Tv9p7lfrwltp9opu5he5xdwoism0l6m34.jpg

Mike

een sterk verhaal van Rype
zieken in dezelfde grafiek als besmette mensen:
https://www.facebook.com/photo?fbid=3245367492250428&set=a.107412676045941

Een geweldige tijdlijn in de gekte.
Liefst 321 pagina's.
Het klinkt als 3,2,1 en BOOM
Blij met mensen die ik niet ken maar wel op een forum tegenkom die in grote lijnen het wel met elkaar eens zijn in wat en waarom deze agenda's worden uitgerold.

Fijn dat je je hier zo thuis voelt, Anna. We moeten samen dit lot zien te dragen en dan is kennis meer dan ooit macht!

Mike

Wat een walgelijke vent die van Distel echt  antwoord geven kan/doet  hij niet , hij  snapt het misschien niet maar  ik denk zelf dat hij zo gemeen is en hij ook het doel heeft de mensheid en ons land kapot te maken , kan die kop niet meer zien den die stem niet meer horen !

@allemaal , ik ben ook blij met  dit forum  en alle info die  dagelijks voorbij komt ,het voelt steunend , Maar het confronteert me aan de andere kant ook hoeveel mensen met heel veel nieuws zo gehypnotiseerd zijn en je met open mond  aankijken als je iets probeer uit te leggen ,  ik heb 150 stuks van de andere krant rond gebracht veelal bij bekenden slechts 1 reactie van iemand die verder is gaan zoeken en nu wakker is , het bleef doodstil verder, kreeg donderdag een uitnodiging voor een Corona proof feestje , om misselijk van te worden, nee dit is voor mij een persoonlijke reset , ik ga weer mijn eigen koers varen , meer vrije tijd en minder verplichtingen , zit niet meer te wachten op dit soort mensen , kaf van het koren scheiden zal ik maar zeggen, ik ben er vanmiddag op het Malieveld ga er eens positieve energie opsnuiven van gelijkgestemden ! Hopelijk tref ik jullie daar, warme groet Assie

Forum statistieken

Onderwerpen
4.567
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan