Coronavirus

Ik heb jullie hulp nodig bij nadenken over PCR-tests.

Als deze 1% valse positieven geeft, en de geteste populatie is grotendeels gezond, zijn veel van de geconstateerde 'besmettingen' vals-positieven.

Maar mensen die zich laten testen, hebben symptomen: de geteste populatie is niet grotendeels gezond. Door deze selectie neemt het percentage vals-positieven af.

Het percentage vals-negatieven (sample niet goed afgenomen, of ziekte is nog in vroege fase dus moeilijk traceerbaar) is vrij groot: 30-50%. Dus vrij veel mensen die gezond worden verklaard, hebben wél het virus.

Nu ben ik er nog niet uit of een échte positief ook besmettelijk is, of dat het een restje RNA van een paar weken geleden kan zijn.

Maar voor nu gaat het om de statistische vraag, waar VW en De Hond wel mee schermen.

@jasper

Een PCR test toont een klein stukje virus/exosoom aan. Dit is geen compleet virus. Virussen zijn in de natuur nog nooit in zijn volle omvang aangetoond geworden. Indien wel, komt dat door de vaccinatie met een compleet virus erin.

Dit kleine stukje zit in ons zelf en is aangemaakt als reactie op gifstoffen van buitenaf, het is een soort opeenhoping van die gifstoffen en die worden dan door niezen, hoesten, snotteren (kan ook andere symptomen hebben zoals uitslag) uitgescheiden, dan ben je ervan af. Omdat we dit alleen maar voor ons zelf produceren (ik kan geen stof aanmaken om jou te ontgiften :-)), is dit niet besmettelijk. Dat wat beweerd wordt, is dus verkeerd en een leugen.

Dorothé

Vraag het jezelf eens af, maar dat is voor de menen hier op het forum niet meer nodig,

Waarom willen zij die beweren dat de wereld overbevolkt is, ons redden met een vaccin ?

@Herr Sens Al doe ik het onderzoek niet voor mezelf, dan voor anderen die wel vatbaar zijn voor de paniekzaaierij in de media.

De Weston Price Foundation heeft het kwartaal blad aan Covid19 gewijd: https://www.westonaprice.org/journal-summer-2020-coronavirus/
De moeite waard!

6syrzng2nmbpra4xjcvh8xw3d2wdcfqq.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.567
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug