Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat gaat er nu mis met die links steeds?
Ik zie nu dat je maar liefst 8 pogingen hebt ondernomen om een link te plaatsen vanaf London Real naar Plandemic 2. Ik heb de eerste maar teruggeplaatst.
@edwin, ik volgde live via insta die demo en hij wist bijna zeker dat er weer politie in burger kwamen rellen! Ik hoop dat iedereen daar zoveel mogelijk beelden heeft gemaakt.
Het welbekende riedeltje weer. Mijn broer zei we moeten misschien toch maar een voorbeeld nemen aan die mocros in schilderswijk en kanaleneiland. Als je te soft bent doen ze dit dus met je. Daar ben ik het zelf niet mee eens, hij is meer vd WR aanpak dus ja ach ieder zijn ding.
@allemaal , zag begin van de middag een video staan over opzeggen contracten , Sven Hulleman was er ook bij betrokken , weet iemand nog waar , al enige tijd aan het zoeken maar zie hem niet meer , Assie .
Gala is van mening dat de strenge maatregelen hun doel volledig voorbijschieten en de economie nodeloos kapotmaken. Hij ziet in zijn ziekenhuis bovendien helemaal geen tweede coronagolf.