Coronavirus

Dr. Eric Berg DC over natuurlijke antivirale voedingsstoffen. (14 nov. 2019)

Hij spreekt in deze video ook over latent aanwezig virus dat actief wordt bij een verzwakt immuunsysteem

Dick

Jaimy was niet getest, maar werd toch gediagnosticeerd met corona. “Nu begrijp ik waar alle cijfers vandaan komen. Een oproep aan eenieder die wordt opgenomen op de spoedeisende hulp of elders, check jullie dossier. Er zitten een hoop addertjes onder het gras met betrekking tot Covid-19.”

https://www.ninefornews.nl/jaimy-kreeg-de-diagnose-corona-maar-werd-niet-getest-nu-begrijp-ik-waar-alle-cijfers-vandaan-komen/

Vraag dit maar eens aan de mensen/artsen/verplegers :

1. Als 1 microdruppel van mij bij het uitademen mensen kan besmetten, waarom moet er voor de test dan met een wattenstaafje tot aan de bloed/hersenbarriere gegaan worden en is een druppel van mijn speeksel niet genoeg ?

2. Als het virus zich doorheen de lucht verplaatst, waarom is een blaastest dan niet voldoende en nog interessanter als dit virus zich doorheen de lucht verplaatst waarom gebeurt de test dan overal en niet in een steriele ruimte, wordt de test zo niet besmet ?

3.

Ze verwachten dat er binnenkort wel een speeksel test zal zijn, maar dit alles heeft met specificiteit en selectiviteit te maken.

Als een test niet aan validatie criteria kan voldoen, zal deze niet geschikt zijn om te testen. Heel simpel gesteld, stel de test heeft een betrouwbaarheid van 50% dan is (1) 1 test niet afdoende en (2) wordt het statistisch een stuk complexer. En bij besmettingen via aerosolen moet ten eerste altijd een factor tijd worden meegenomen en bij een blaastest moet je blazen, maar aerosolen worden voornamelijk gevormd door niezen, hoesten, praten.

https://viruswaarheid.nl/informeren/professor-maria-gismondo-wij-hebben-de-pandemie-veroorzaakt/?fbclid=IwAR0bi5RszkO5zpwHoSfbbkqfWRko2FpcqHQ4DMiX3F4AU-JH2RyaYckSxlA

De Chinese filmpjes die we in het begin van de hype hebben kunnen zien waren voor mij al ruim voldoende om te zien dat het om nepnieuws ging. Er is handig gebruik gemaakt van een gewoon griep-virus, waarbij aangetekend dat griep nogal zwaar kan zijn.
Het is hetzelfde als met alle andere hypes: er is niet veel voor nodig om mensen gewenst gedrag te laten vertonen, beetje herhaling, beetje reclame, beetje witte jassen serieuze koppen en wat mondkapjes. Het alarmsysteem van de mens gaat sneller af dan het relativeringsvermogen kan bijhouden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan