Coronavirus

En die bestaan, ik ken ze. Echte covidioten dus!
Deze mensen belonen we in de toekomst met een Darwin Award!

r2mil3yobrdk5qn7nuhtm6ndve51kp0n.jpg

Mike

mijn schoonzus werkt bij Janssen in Leiden en gelooft heilig in het virus , niet naar feestjes en 1.5 meter afstand sinds maart zelf van haar moeder , ongelofelijk dat iemand zo in een tunnelvisie kan leven .... ze vind dat iedereen gevaccineerd moet worden !  Wat kan iemand farmaceutische gekreukt zijn zeg door een opleiding .., ik vind het eigenlijk zielig , maar ga absoluut geen discussie aan , het hele gezin was recent verkouden en heeft zich laten testen in Nootdorp , pfffff om je aan  dood te ergeren , loslaten en vermijden dit soort mensen....

Een collega heeft een oorontsteking en pijn in de arm aan dezelfde kant. Gisteren heeft hij zich laten testen. De test was negatief. Hij is net als velen een schaap, die rondjes huppelt bij D66 en de VVD.

Aangaande je laatste tweet, volgens mij is iets soortgelijks te vinden in het document van het rivm. Ik meen te herinneren dat ze daar spreken over 10%.

Ze vertelde: “Na de injectie moest ik nog 4 uur in het ziekenhuis blijven. De kans op een allergische reactie is één op een miljoen. Miniem dus, maar de gevolgen kunnen wel fataal zijn. Voor de zekerheid stond er een defibrillator naast mijn bed.”

https://www.ninefornews.nl/journaliste-krijgt-coronavaccin-ik-verloor-alle-gevoel-in-mijn-vingers/

“4700 euro voor levenslange schade als je pech hebt. Toekomstige lichamelijke schade kan je tevens nooit meer verhalen,” twittert Amavel.

https://www.ninefornews.nl/nederlanders-in-de-rij-voor-test-coronavaccin-4700-euro-voor-levenslange-schade-als-je-pech-hebt/

Werkelijk onvoorstelbaar. Het begon met stoppen met handen schudden. Toen werd het 2 weken zonder horeca. Vervolgens zou alles in september weer normaal worden. En nu wordt beloofd dat alles, jawel al in de eerste maanden van 2021, stopt wanneer een vaccin beschikbaar is.

Voorspelling: dat is natuurlijk bullshit tenzij, zoals wij voor heel aannemelijk achten, dit vaccineren een verdienmodel is en het helemaal niet om bescherming draait. Feiten: corona virussen muteren snel, tot op heden is het lastig om vaccins voor dit type virus te maken, de kans op herbesmettingen lijkt aan de orde en normaal duurt het ontwikkelen van een vaccin jaren. Ofwel wordt er verwacht dat door de verschillende mutaties die rondwaren en de beperkte immuniteit dat je tijdens 1 seizoen 4 tot 6 vaccins neemt, die eveneens niet eens veilig zijn? Waarbij je eveneens de vaccinproducten niet aansprakelijk kan stellen bij eventuele gezondheidsschade en om het af te maken: je betaalt alle vaccins en testen ZELF, weliswaar via belastinggeld, maar je krijgt ze echt niet gratis. Waarom willen mensen dit zo graag? Ik snap het niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan