Coronavirus

Blijkbaar ben ik dat, omdat ik op een Tweet van iemand reageer die zegt een klein meisje te zijn.

Tcealsh4nhav1k65lahebgi0y1v0wubxb.jpg

Mike

A Columbia Journalism Review expose reveals that, to control global journalism, Bill Gates has steered over $250 million to the BBC, NPR, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, the New York Times, Univision, Medium, the Financial Times, The Atlantic, the Texas Tribune, Gannett, Washington Monthly, Le Monde, Center for Investigative Reporting, Pulitzer Center, National Press Foundation, International Center for Journalists, and a host of other groups. To conceal his influence, Gates also funneled unknown sums via subgrants for contracts to other press outlets.

https://www.nexusnewsfeed.com/article/geopolitics/press-in-his-pocket-bill-gates-buys-media-to-control-the-messaging/#.X1Jz-OjhPw4.facebook

Hele heldere en informatieve video van Jeroen, een verademing. Zeer goed gebracht. Mooie onderbouwing en argumentatie, goed onderzoekswerk. Hulde.

Wel jammer dat hij Robert Jensen in 1 adem noemt met Wierd Duk en andere 'journalisten' die vanaf het begin zo'n hype hebben gecreeerd rondom 'cojona'. Jensen was juist uiterst kritisch hierover vanaf dag 1! Wat mij betreft had hij vanar 14:15 gewoon het eind moeten instarten.

Mike

Klopt Jensen was wel kritisch maar heeft ook nooit gezegd dat virussen eigenlijk helemaal niet bestaan. Het kan zijn dat Jeroen dat verstaat onder ‘niet kritisch’?Misschien dat Jensen dat nog gaat doen hoor de komende tijd. Ik merk dat jensen wel alles stap voor stap doet.

Jensen heeft toen al bakken met hoon over zich heen gekregen. Laat staan als hij deze boodschap had gebracht...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan