Coronavirus

Volks verrader de jonge had zich toch al laten vaccineren op die foto met dat dopje er op ?
Dat het bij pulp tv jinek is geweest zegt ook iets dat er gedwongen ? Dit ingevoerd is en deze verraders voor n veel bekeken programma dit zeggen.
Hoe duidelijk wordt de boodschap gegeven.

https://www.demorgen.be/nieuws/geen-social-distancing-paus-zet-masker-af-en-raakt-gelovigen-aan-terwijl-hij-zegt-dat-gods-liefde-corona-zal-verslaan~b790427b/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR2wrFIknaToCztfNdhP_f7cZTZbJ7wXJqZ0jMtwKRA-LRoCOMMXbUqvyVc&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com

Wordt het niet zo onderhand duidelijk dat deze lui reeds lang en breed gearresteerd zijn en dat ze dit MOETEN doen? Dit is allemaal bedoeld om ons wakker te maken en tegeijkertijd hun macht en aanzien te doen afbrokkelen!

Mike

Tyeskrahd7se8tog38s2f4b4gxot9vw8s.jpg

Mike

deze lui reeds lang en breed gearresteerd zijn en dat ze dit MOETEN doen?

Daar heb dus ik nog twijfels over of ze echt al zijn gearresteerd. Ik wil zo graag geloven dat dit waar is!

Hoe diep de angst er in zit.

Mn thuiskapster (laat 40tiger, van deze tijd, doet aan alles mee type) was laat mbt de afspraak die ik had en na een telefoontje kwam de aap uit de mouw.

Ze had haar persoonlijke regels aangescherpt en ik moest ook n slavenlap voor mn bek voor haar gezondheid en haar gezin, mijn ouders, etc etc etc en ook zij zou dit doen en bla bla gezondheid en als het over is dan hoeft het niet meer en er komt een vaccin en nee die hoef jij niet want dan ben ik (kapster) beschermd bla bla bla bla.
Of ik er mee akkoord zou gaan ..... antwoord .... over mn lijk !!!
Ze vroeg of ik aub toch vooral haar wens kon respecteren ...
Ja hoor.

Dit is dus het bekende excuus van gezin etc etc
Waar hebben we dat nu meer gehoord 75 jaar geleden.

Ben dus nu op zoek naar n andere kapster.

Wat dit aangeeft is hoezeer ik ook diverse keren met haar geprobeerd had de feiten uit te leggen de angst zit er zo diep dat je net zo goed tegen n muur kan praten.

.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan