Coronavirus

Gister heen op de boot naar 1 v d eilanden geen masker voor gedaan en dat ging me makkelijk af omdat we op boven in de buitenlucht op het dek zaten. Voordien in gesprek geweest met een dame die wakker is en samen sterkten we ons om er niet aan toe te geven. Terug zaten we onder waar je niet van je plek af mag waar alle bankjes afgeschermd zijn door plastic wanden.

We hebben geen kapje voor gehad wel onder de kin gehad. Best wel spannend omdat we enige waren althans dat dacht ik want bij de fiets spraken we met een man die ons meegaf dat je niet moet doen waar je niet achter staat. Hij had dus ook geen kapje voor.

Verder is de horeca op Ameland flink actief met je data verzamelen en je handen laten ontsmetten waarbij ze gelukkig niet allemaal even consequent zijn.

Toch elke keer maar weer dwars doen (wat ik liever ook niet doe) met verschillende reacties v d uitbaters.

gar2zvpoqsihw3y8u4f06oz5mihposrv.jpg

Waaraan kunnen wij zien dat deze hele zaak een oplichterij van de bovenste plank is? Omdat met ingang van de Lockdown het Influenzavirus als sneeuw voor de zon is verdwenen en is vervangen door het “nieuwe coronavirus” SARS-CoV-2.

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/09/16/de-killer-lockdown-2020-in-cijfers/

Even weer een persoonlijke ervaring met de Coronagekte:

Mijn vriend en ik wilden gisteren wat gaan drinken bij Talentino de greune luiper in Maastricht.

Let wel: Buiten op terras.

Allereerst een apparaat met die vieze smeuri. Heb ik al niet gedaan. We moesten sowieso wachten totdat iemand ons dan een plaatsje zou toewijzen.

Nu kan ik dat begrijpen als het een sjiek restaurant is en als je wat wilt gaan eten en alles gaat via reservering. Maar nee, een gewone broodjesbar op een hoekje van een straat.

Goed, wij hebben  braaf gewacht.

Komt een meisje en zei dat we eerst moesten registreren. Ik zei dat dit toch vrijwillig was. Ja eh....

Verder wist ze het ook niet. Toen kwam er een man, misschien wel de bedrijfsleider.

Hij zei dat het weliswaar vrijwillig was maar dat HIJ wilde dat we het deden. Ik keek verbaasd en gaf weer aan dat het geen plicht was.

Hij zei of ik dan niet wilde weten wanneer er corona uitgebroken was en of ik dan mensen wilde infecteren en ziek maken.

Wat een uitspraak!

Ik reageerde natuurlijk ook een beetje geïrriteerd en zei: Ja.

Toen ben ik gegaan.

We zijn toen VRIJ ergens anders gaan zitten en daar begon natuurlijk de discussie met mijn vriend die boos was dat ik steeds alles moest verpesten.

Ik zei dat ik niet voor niets naar Berlijn gegaan ben en sta voor de vrijheid en tegen dit gecreëerde gevaarlijke systeem ben en dit absoluut niet wil ondersteunen.

Nou ja, toen ik vertelde wat die man gezegd had, had hij wat meer begrip.

Het is echter lastig met een partner die anders denkt.

Dorothé

Ik leef met je mee Godsgeschenk ... Het zijn absurde tijden. Gelukkig hebben we elkaar hier op het forum om elkaar een hart onder de riem te steken en te blijven motiveren. Never give up. Heb altijd vertrouwen in jezelf. En steun komt op je pad.

Een bedrijfsleider zou beter moeten weten. Ondernemers zijn het kloppende hart van onze economie. Zij zouden als geen ander moeten weten dat irrationele angst de logica doodslaat. Logica die onontbeerlijk is om een zaak draaiende te houden. Hij tekent met zon attidude zijn eigen doodsvonnis voor zijn zaak. Bovendien is zijn uitspraak natuurlijk belachelijk hypocriet. Dat ontelbaar veel infectieuze deeltjes dagelijks circuleren in zijn tent, wat doodnormaal is, schijnt ie te vergeten. En blijkbaar kan je alleen vanaf half maart mensen aansteken met ziektes volgens hem. Als hij dat toch zo belangrijk vind had je hem kunnen vragen waarom hij zulke maatregelen dan niet consequent instelt bij elke griepgolf.

Dank je Herr Sens. Mooi en daar ben ik blij om. Ik ben ook blij dat ik via dit forum Spal heb leren kennen. Ook daar heb ik dan iemand met wie ik zou kunnen spreken.

Het grappige is dat ze 5 minuten van mijn vader afwoont en dat maar te voet en ik daar vroeger zo vaak gewandeld heb met mijn moeder. Zo zie je dat de wereld klein is.

Maar het zou toch mooi zijn als mijn vriend me zou begrijpen.

Wel hadden we het laatst weer over Trump. Ik vroeg hem toen op de man af of hij nou tegen of voor Trump is. Ja, ik weet dat niet omdat hij met mij niet meer over zulke zaken wil praten, vandaar.

Nou, hij gaf toen aan dat hij voor Trump is. Ik voelde echt blijdschap, dus een spaak tussen ons is al weg.

Dorothé

Testlijnmedewerkers kunnen bij persoonsgegevens, ook als dat niet mag
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2348581-testlijnmedewerkers-kunnen-bij-persoonsgegevens-ook-als-dat-niet-mag.html

Mike

‘VIROLOGIE’ is PSEUDO-WETENSCHAP
https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/08/15/virologie-is-pseudo-wetenschap/

Mike

Direct met de “Coronatest” stoppen, de enige afdoende maatregel.
https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/09/17/direct-met-de-coronatest-stoppen-de-enige-afdoende-maatregel/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan