Coronavirus

Dit geldt ook voor Edwin en Johnny, bij wie ik dit recentelijk ook heb moeten corrigeren

Heb ik een verkeerde embed-URL gebruikt?
Ik ga mezelf in een hoekje zitten schamen.

IK zie dat je het net bij Nederlandse politiek weer helemaal goed hebt gedaan, dus je hoeft voor straf niet meer in de hoek te staan, Edwin.

Mike

Net weer naar de wekelijkse meldingen van Rutte gekeken , jeetje wat kan deze man liegen 🤥, om te kotsen gewoon, kan het bijna niet meer aanzien die kop van die man ...Gr Assie .

over zelf kastijding gesproken... Er staat tegenwoordig een teststraat in ons coronahaarddorpje, (zucht..) op afspraak mag je er in en daarmee krijg je dus nooit een wachtrij. Het liep lekker zeiden ze en in drie minuten ben je er door. Voor je de hal in mag eerst je burgerservice en ID tonen. Het personeel met spatkap lijkt geselecteerd te zijn op onvriendelijkheid en willen geen openheid.
Info komt van een bekende van me die onder het mom van -misschien wel interesse heeft- er op af gestapt was.

Beetje erg laat om te plaatsen maar dan maar even als uiting dat er initiatieven gaande zijn.

Za. 26 september 2020
Rudolf Steiner College Rotterdam

SYMPOSIUM:
De toekomst van de vrijheid
Het kernthema voor de 21e eeuw

De recente ontwikkelingen tonen dat de vrijheid in een moderne democratie niet een vanzelfsprekend goed is, maar moet worden behoed en verdedigd. Over de hele wereld staan momenteel allerlei vrijheden en rechten onder zware druk. De regeringen leggen hun bevolking ongekend zware maatregelen op, naar verluid ter wille van de volksgezondheid. Grondrechten van burgers worden zonder degelijke verantwoording terzijde geschoven, kritische geluiden gemarginaliseerd, demonstraties verboden of bruut afgebroken. Bovendien wordt dit beleid door de gevestigde media ondersteund. De vrijheid verkeert in zwaar weer! Vele mensen vragen zich bezorgd af, wat hier er aan de hand is.

Drie sprekers geven hun visie op deze crisissituatie van de vrijheid: Philip Bakker, Bas Filippini, en Jelle van der Schuit. In hun lezingen gaan ze in op de volgende vragen:

1. Wat komt er op ons af?
2. Wat is onze kracht?
3. Wat kunnen we daadwerkelijk doen?

Er zijn twee sessies met ca. 10 werkgroepen. Bij aankomst kiest u de werkgroep(en) van uw keuze. Voor toelichtingen op de lezingen en de werkgroepen, zie het programma.

Ik vraag me af hoe Corona "patienten" behandeld worden en werden (Niet IC)
Even snel gegoogeld en zie staan: er is geen behandeling.

Ik lees dat Mike koorts had en denkt een griep te hebben. Vroeger was het al bekend dat als je het te druk hebt gehad je meer bevattelijk bent voor ziektes.

Wat doet Mike? Gewoon uitzieken? Extra slapen? Heb je trek in eten en zo nee dan gewoon maar wat bouillon en thee nemen? Medicatie aspirine o.i.d.?

Over het algemeen gesproken. Zijn mensen nu opeens bang van een beetje koorts en vliegen ze dan naar de dokter? en nog erger, worden (of werden) ze dan meteen in het ziekenhuis opgenomen?
Is ziekte trouwens niet een teken dat het lichaam vervuiling kwijt moet.

In belgie is het weer kleurpotloden-tijd. Landen en regiootje's inkleuren dat het een lieve lust is. Niemand die goed weet waarom maar dat doet er niet tie. Reizigers pesten is altijd leuk. En het ergst van al, velen nemen dat kleutergedoe nog serieus ook.
*zucht*

Die regio-tactiek zien we wereldwijd. Dat komt omdat ze dit landelijk niet in wetten kunnen vatten, omdat het ongrondwettelijk is. Zo lang wij echter in hun misleiding blijven geloven komen ze er (nog) mee weg. Er gebeurt niets wat wij niet toelaten!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.556
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan