Coronavirus

In het filmpje: Jaap zegt hier dus dat de PCR geen besmetting kan vaststellen.

Hier spreekt Jaap over een levend virus. Vreemd, want tot nu toe was toch het verhaal dat een virus niet levend is.

Wij weten dat een virus niet bestaat, maar dat is weer andere koek.

Ik vind het vreemd dat Jaap van Dissel spreekt over een levend virus.

Dorothé

Da's helemaal niet vreemd, omdat de wetenschap dat een virus helemaal geen levend 'beestje' is weliswaar hier op dit forum min of meer geaccepteerd is, maar in de buitenwereld nog lang niet. Ook niet onder zgn. 'wakkeren'!

Mike

Oh, ik dacht dat dat de wetenschap was. Dat de aanname was dat het virus dood was en dat wij zelfs zeggen dat een virus niet bestaat.

Dorothé

Zo zie je maar weer dat dit forum LICHTJAREN vooruit loopt op zowel de mainstream als de zgn. alternatieve media!

Mike

Ik zat gisteren met mijn buurvruw te praten (werkt met ouderen) en ze zei dat er weer meer zieken zijn. Zelf wil ze niet op de afdeling werken waar mensen met corona zijn vanwege haar eigen zwakke immuunsysteem. Ze heeft kanker gehad.
Dus ik weet nog steeds niet of er weer mensen ziek zijn van corona.
Even los van die bangmakerij over dat testen.
En in het openbaar vervoer moet je ook nog steeds mondkapjes dragen die aantoonbaar niet werken.

Ja, dat is een feit over het forum :-) .

Ja, ik dacht dat van dat virus omdat mijn vader dat zelfs wist te vertellen. Hij zei, daarom werkt anti-biotica niet op een virus. Dus ik dacht dat dat dan bekende kost was.

Dorothé

T9u5guuoixod1x8gyec1tzwuyv1yfn97f.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.556
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug