Coronavirus

Pharming Group, een farmaceutisch bedrijf uit Leiden, gaat het middel Ruconest uitgebreid testen. De medicijn werkt mogelijk tegen ernstige symptomen als gevolg van een besmetting met het coronavirus (COVID-19). De resultaten van een eerste proef met vijf patiënten noemt Pharming "bemoedigend".

Ik kan weinig hierover vinden. Ondanks dat er al in april positieve resultaten werden gemeld bij ernstig zieke patiënten.

Het wordt gemaakt door Pharming uit Leiden.

Dick

En nu komt het: “Voor alle duidelijkheid, voor zover bij ons bekend is er in de afgelopen week helaas één persoon in onze regio overleden aan Covid-19 (niet 28!). […] Gelukkig klopt de snelle conclusie bij sommige media dat er zo’n groot aantal overleden zou zijn dus niet.”

https://www.ninefornews.nl/38-coronadoden-in-een-dag-maar-niet-heus-schandalig-dit/

Dit wist ik niet en ik weet ook niet of het waar is, maar schokkend vind ik het wel!

Wist u dat dieren jammerlijk worden gemarteld om te voldoen aan de steeds toenemende vraag naar foetaal serum, dat nodig is voor de productie van (bepaalde) vaccins?

Hiervoor worden jaarlijks 2 miljoen drachtige koeien onverdoofd opengesneden, wordt de onverdoofde foetus opengesneden en wordt het foetale bloed uit het nog kloppende hart gezogen.

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/09/27/vaccins-produceren-door-rituele-marteling-van-2-miljoen-drachtige-koeien-per-jaar/

Geloof me : op dit moment worden je medeburgers de grootste vijand. Ze zijn nu ca. 6mnd gehersenspoeld, het 'nieuwe normaal' is ook eigenlijk al normaal. De volgende stap volgt nu.

De schuld ligt id. niet bij de overheid, maar bij de gewillige massa burgers die alles voor zoete koek slikt. Natuurlijk maakt de overheid ons beleid, de media maakt ons warm hiervoor, maar de burger heeft verstand en vrijheid om zich te informeren. Er is nu zoveel informatie dat het niet moeilijk is om daaraan te komen. Degenen die dat niet doen zijn onverantwoordelijk bezig en egoïstisch. Je mag zeker de overheid geloven, maar als er zoiets speelt, en er zijn meerdere visies, dan zou ik sowieso eens gaan kijken waarom er meerdere visies zijn en mezelf willen overtuigen van mijn eigen visie of niet. De mensenmassa doet dat niet omdat ze daar te lui voor zijn, liever andere dingen doen, angst hebben of gemakzuchtig zijn.

Hiermee zijn zij de hoofddaders van dit gehele beleid betreffende de coronamaatregelen (en ook alle andere bullshit die speelt op de massabeïnvloeding)

Dorothé

Er wordt wel eens gezegd: "Ik ben het er ook niet mee eens, maar als we ons niet aan de regels houden krijgen we een boete". Of "Je kan je er druk om maken, maar het gebeurt toch".

Dat vind ik toch zo'n domme gedachte. Wij zijn met 17 miljoen, zij zijn met een paar. Als we ALLEMAAL die regels negeren wie gaat er dan tegen optreden?
Dat is nou schapengedrag. Een schaap heeft blijkbaar angst voor een hond, maar 100 schapen zijn ook bang voor één hond. Een schaapsherder houdt met één of twee honden een hele kudde bij elkaar. In Nederland hebben we Rutte en De Jonge om 17 miljoen schapen regels op te leggen en in angst te houden.

Helemaal mee eens, Edwin!

Taltsmo3yp3hykhrrd9tq3f8a2zufnjrr.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug