Coronavirus

Teststraat Arnhem, gefotografeerd vanuit de auto. Zoals je ziet loopt het storm, ondanks de regen!

Ga je je laten testen? 😂

Chief Science Officer for Pfizer Says "Second Wave" Faked on False-Positive COVID Tests, "Pandemic is Over"
https://hubpages.com/politics/Pfizer-Chief-Science-Officer-Second-Wave-Based-on-Fake-Data-of-False-Positives-for-New-Cases-Pandemic-is-Over

Mike

Er wordt wel eens gezegd: “Ik ben het er ook niet mee eens, maar als we ons niet aan de regels houden krijgen we een boete”. Of “Je kan je er druk om maken, maar het gebeurt toch”.

Dat vind ik toch zo’n domme gedachte. Wij zijn met 17 miljoen, zij zijn met een paar. Als we ALLEMAAL die regels negeren wie gaat er dan tegen optreden?
Dat is nou schapengedrag. Een schaap heeft blijkbaar angst voor een hond, maar 100 schapen zijn ook bang voor één hond. Een schaapsherder houdt met één of twee honden een hele kudde bij elkaar. In Nederland hebben we Rutte en De Jonge om 17 miljoen schapen regels op te leggen en in angst te houden.

Toch is dit ook wel te begrijpen. Vanmorgen had ik hierover een gesprek met een ondernemer. Het is namelijk precies wat je zegt dat men met meerderen dit zou moeten doen. En precies dat is ook meteen het probleem. Als zij de regels zou negeren wie gaat haar dan helpen aan inkomen? Niemand aangezien zij dan nergens recht meer op hebben. Wat dat betreft heeft onze overheid niet alleen angst gezaaid maar ook een staat van overleving iplv vrijheid.

Dit wist ik niet en ik weet ook niet of het waar is, maar schokkend vind ik het wel!

Wist u dat dieren jammerlijk worden gemarteld om te voldoen aan de steeds toenemende vraag naar foetaal serum, dat nodig is voor de productie van (bepaalde) vaccins?

Hiervoor worden jaarlijks 2 miljoen drachtige koeien onverdoofd opengesneden, wordt de onverdoofde foetus opengesneden en wordt het foetale bloed uit het nog kloppende hart gezogen.

Had ik ook geen idee van. Zal mij benieuwen of er onder de voorstanders van vaccins vegetariërs en veganisten zijn. Dat moet haast wel. Die zouden hier toch wat van moeten vinden lijkt mij met hun voorliefde voor dieren.

Mijn excuses. Op de vorigina pagina noemde ik foetussen, maar ik bedoelde geaborteerde mensenfoetussen. Deze burgers zijn de moderne 'soylent green'. Eet smakelijk!

Mike

Speciaal voor ambtenaren. Onder het mom van Corona de klimaat agenda stimuleren.

https://nos.nl/artikel/2350194-thuiswerkvergoeding-in-nieuwe-cao-voor-rijksambtenaren.html?fbclid=IwAR26B9XCGaIDzysXY5MHMXOiCG0p5N8ityw_3njdDbtIb-Cru-pVui8tD6s

Ook dat nog.....
https://www.rijnmond.nl/nieuws/199437/Oogarts-waarschuwt-voor-ontsmettingspompjes-op-ooghoogte-van-kinderen-Vreet-vitale-cellen-kapot

Als de overheid iets gratis weggeeft ... dan is enig wantrouwen wel gerechtvaardigd.

Ofte,: als de vos de passie preekt, boer let op je kippen ...

He he, eindelijk ken ik iemand die corona heeft in de familie nog wel
Oud ja. Op de IC, maar de uitslag van de test was nog niet binnen
Wordt tegenwoordig iedereen met koorts op de IC opgenomen? 39.6 !!

Er is een familie app geopend, gauw op stil gezet en niet reageren
Ze denken in de aangetrouwde fam. al dat ik gek ben

Prachtig dit!

Robert Altier, een priester uit Minnesota, zei in een preekzondag dat COVID-19 door mensen is gemaakt en in het publiek is vrijgegeven om mensen ziek te maken.

Maar dit is slechts wat de media meldt over deze preek, die volop deze priester hebben aangevallen. Het gaat veel dieper. Deze priester gaat veel dieper in op deze grootste scam aller tijden. En dat kan de media niet waarderen..

'Er is tegen ons gelogen. Er is enorm veel tegen ons gelogen ”, begon ds. Robert Altier van de kerk van St. Raphael in Crystal, Minnesota.
De priester sprak bijna 20 minuten over het coronavirus en haalt uit naar de totale gekte rondom het coronavirus.

&feature=youtu.be

The CDC’s new estimate, for the first time, is broken down by age groups. Here is what the CDC calls its “current best estimate” of chances of dying from the virus if you get infected:

1 out of 34,000 for ages 0 to 19;
1 out of 5,000 for ages 20 to 49;
1 out of 200 for ages 50 to 69; and
1 out of 20 for ages 70 and up.

Here’s another way to look at the same numbers.
If you get infected, your chances of surviving are as follows:
Age Group Probability of Survival
0-19: 99.997%
20-49: 99.98%
50-69: 99.5%
70+: 94.6%

het spreekwoord; Ik vertrouw je voor geen meter
Dat is nu achterhaald
Ik vertrouw je voor geen anderhalve meter
In sommige gevallen wel handig als je een extra halve meter speling hebt

Mike, bedoel je dit over virussen?:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2534&v=3cnlynJZLtM&feature=emb_logo