Coronavirus

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-8834045/Women-France-felt-like-suffocating-forced-wear-face-masks-childbirth.html

nah kijk dit dan! Dat zal toch niet waar zijn dat is onmenselijk!

Complotdenker

Als we niet kunnen accepteren dat COVID-19 een van de ziekten is waar je op oude leeftijd aan kunt bezwijken en daar verontwaardigd over blijven ontbreekt ons alle werkelijkheidszin. En de media: wanneer die blijft roeptoeteren dat er een ‘schrikbarende toename‘ is van het overlijden aan COVID-19 (zonder daarbij te vermelden dat het om oude en zeer oude mensen gaat) wordt het toch wel erg verbijsterend, verontrustend en verwonderlijk. Zijn we nu werkelijk zover van de natuur af komen te staan dat op hoge leeftijd doodgaan aan een natuurlijk virus een vermijdbare schande is? Als ik daar lang over nadenk wordt ik toch echt toenemend somber.

https://kompanje.org/2020/10/15/nog-meer-bloemen-in-de-knop-geknakt/

Mike

Ik had vandaag een afspraak bij de opticien maar die adviseert dringen om een mondkapje te dragen. Ik ga dat niet doen, ik heb de afspraak maar even laten vervallen en een mail gestuurd die ik hier, zonder namen, even overneem:

Ik heb de afspraak van vandaag even laten vervallen, dat komt omdat ik echt niet van plan ben om een mondkapje op te doen. Cijfers van Het RIVM, de WHO en het CBS laten zien dat Covid-19 weinig verschilt van eerdere griepepidemieën, het valt qua ernst ergens ertussenin. Ik heb de ontwikkelingen vanaf het begin gevolgd en voordat het hier begon filmpjes uit China gezien die moesten laten zien hoe erg het was en daar droop het slechte acteertalent werkelijk van af. Zo heb ik nog meer dingen onderzocht en ingezien dat het de zoveelste hype is: na de aankondiging van een nieuwe ijstijd (1972) zure regen (Walsterben, nicht passiert), CO2-opwarming van de aarde die nog steeds niet sneller opwarmt dan past in het beeld van opwarming sinds de laatste ijstijd, maar wel onze schuld is, dat weer stikstof en nu de vreselijkste griep.
De Romeinen hebben Europa voor een behoorlijk deel bezet en hadden daar een slimme truc voor: maak ze bang, want dan denken ze zelf niet meer na en zijn het makke schapen. Misbruik daarvoor het Christelijk geloof, maak ze bang voor de hel! Dat heeft bijna tweeduizend jaar goed gewerkt, maar toen was de wetenschap zo ver dat heel veel manipulatieve teksten ontmaskerd werden en ze oorspronkelijk meestal een heel andere betekenis hadden, een mooi voorbeeld is het eten van de verboden vrucht waarmee de mens dacht aan God gelijk te zijn en daarmee het paradijs verliet. Dat is wat er nog steeds gebeurt, we denken het beter te weten dan de natuur en daar gaan we helemaal de fout mee in: als we zo steriel gaan leven als we nu doen, dan zal ons afweersysteem verzwakken, zullen er veel meer auto-immuunziektes komen en zal pas echt de pleuris uitbreken, vergelijkbaar met de Spaanse griep, want die kon alleen maar zo gedijen doordat mensen het slecht hadden en dus een slechte afweer.
Je snap dat ik niet mee wil werken aan iets wat mijns inziens niet alleen overbodig is maar ook nog eens destructief, voor onze afweer, maar ook voor onze economie. We komen in een ernstige recessie terecht en daar zullen alle bedrijven onder lijden, dus ook de opticien.

Ik hoop dat je een voorstel wilt doen waarmee ik uit de voeten kan, ik ga dus geen mondkapje dragen, maar wil ook niet door anderen afwijzend of anderszins aangekeken worden omdat ik geen mondkapje draag.

10 storylines of Covid-19 docu.

https://www.bitchute.com/video/42wJRfMxTk0w/

Het wordt steeds gezelliger hier

https://www.telegraaf.nl/nieuws/343291941/grapperhaus-met-twee-kratten-bier-ben-je-echt-de-klos

Kunnen ze dit eigenlijk wel hard maken ??

Ja, je moet die grapperhaus wel doorhebben, hij maakt constant grapjes! Hij heeft alleen nog niet in de gaten dat niemand er om lacht, nou ja, zolang hij er zelf maar plezier in heeft.
Hoe ver denken ze te kunnen gaan? Nou: zo ver als wij dat toelaten. Je beroepen op de grondwet is zinloos, want daarin is al vervat dat als de overheid vindt dat er anders gehandeld dient te worden ze daar het recht toe heeft. Zo zijn we nooit echt volledig door de grondwet beschermd geweest, het is maar even dat je het weet.

Inderdaad Herr Sens.

Hier in Spanje wou ik vorige week naar de eerste training van het seizoen op het veld gaan en er diende mijn temperatuur gemeten worden door iemand die dan nog medicus was ook en het moest op het voorhoofd. Geweigerd dus en terug naar huis.

Van de week kwam ik dan de voorzitter tegen tijdns het joggen en vroeg me hiernaar en deed hem de uitleg. Zijn antwoord was : ach dat stelt toch niks voor, je schiet er alleen maar in je eigen voet mee daar je graag rugbiet en het nu niet kan doen.

I kzei hierop dat dit mijn principes zijn en hier niet van af zoek te wijken met zijn antwoord dat zolang hij maar kon eten het hem niet deert.

En zo denken er velen.

een goed artikel in het engels door een arts waarom hij een masker draagt tijdens een operatie en niet bij de wallmart.

:) https://www.meehanmd.com/blog/2020-07-22-if-masks-dont-work-then-why-do-surgeons-wear-them/?fbclid=IwAR2XwJkCiEOjd85zCB7FO58VVfwZlIxUvu83bLjoB_KI5q5SC06WSdp47bM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan