Coronavirus

Ik ben per toeval (?) op een artikel gestoten dat over vaccinatie ging en daarin stond dat in de zwaar getroffen regio Lombardije net vooraf aan de coronacrisis een grote vaccinatiecampagne was gehouden tegen, komt ie ... PNEUMOKOKKEN !

Ik het hier op het forum nog al eens aangehaald dat dit een gemene bacterie is met soms dodelijke afloop en zware chronische ontstekingsreacties in gang kan zetten na infectie.

Dit verhaal was al eens ergens langs gekomen. Ik ga het printen.
Maar .... de meeste mensen weten en/of lezen dit niet. dus als ik me laat testen en iemand zegt - je bent positief - dan ben ik nog niet ziek en zeker niet naar het ziekenhuis. (wist ik trouwens al)
behalve dat de media dan zegt dat er zoveel besmette personen zijn en het doet voorkomen dat dat zieke mensen zijn.
maar dan zegt het ziekenhuis weer dat er corona zieken op een aparte afdeling liggen en verplegend personeel zegt het ook. dus daar klopt van het verhaal ook iets niet.

Ik ben per toeval (?) op een artikel gestoten dat over vaccinatie ging en daarin stond dat in de zwaar getroffen regio Lombardije net vooraf aan de coronacrisis een grote vaccinatiecampagne was gehouden tegen, komt ie … PNEUMOKOKKEN !

Ik herinner me dat hierover op dit forum eerder berichten zijn geplaatst. Johnny heeft hierover geschreven in dit topic op pagina 72. Lombardije was ook het grootst getroffen gebied. Tenminste dat kwam in verschillende media voorbij. 34.000 mensen waren gevaccineerd tegen Meningocco C.

Dit is de link naar het artikel waar Johnny destijds over schreef. Wel in het Italiaans.

https://www.bsnews.it/2020/01/18/meningite-vaccinate-34mila-persone-tra-brescia-e-bergamo/?refresh_ce

Bovenstaande video zal wel weer verwijderd worden vrees ik. Op 12:30 wordt ook Nederland kort aangehaald.

Ik ben per toeval (?) op een artikel gestoten dat over vaccinatie ging en daarin stond dat in de zwaar getroffen regio Lombardije net vooraf aan de coronacrisis een grote vaccinatiecampagne was gehouden tegen, komt ie … PNEUMOKOKKEN !

De bewuste info was maanden geleden al bekend dat er een opvallende link was met vaccinaties en covid.

Wat mij nog bijstaat is dat de bevolking bang gemaakt was door de hoge concentratie vluchtelingen in de regio en daardoor ( de lokale bevolking) als bescherming gevaccineerd moest worden.

Ik heb gelezen dat er een GRIEPPRIK voorafgaand aan de uitbraak in Lombardije was geweest. Ik was vooral benieuwd naar bewijs voor de stelling dat het een prik.zou zijn geweest voor pneumokokken. Wie beweert moet ook bewijzen.

Mike

Hoe het in Italië zit weet ik niet maar hier in Nederland wordt de griepprik gecombineerd met een vaccinatie voor pneumokokken. Zowel mijn vader als mijn man hebben een uitnodiging gehad voor beide vaccinaties , mijn vader was helaas niet op andere gedachten te brengen,  mijn man heeft zoals elk jaar de uitnodiging verscheurd.

Wendy

5cnqlhvg5dhufbhm4hk3uank6issq8d9.jpg

Toevallig kwam ik dit filmpje tegen en ik zie dat 2 mensen een mondkapje dragen met de neus vrij... blijkbaar word daar niet opgelet bij het goedkeuren van zo'n reclame-achtig filmpje?

Ik zie ook op straat weleens mensen 'vrijwillig' met zo'n mondkap lopen, maar dan soms ook met de neus vrij... en dat snap ik niet... als je zo'n muilkorf vrijwillig draagt, maar je hangt wel je neus eruit dan zou je toch denken dat die mensen er ook niet in geloven? Waarom dragen ze het dan?🥴

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan