Coronavirus

Ik zie net dit Twitter-account.

Viruses Are Like Soap
@VirusesAreSoap
Viruses are particles made by your own body to dissolve, neutralize and transport waste & toxins.
They're your body's internal soap. They're your best friends.

https://mobile.twitter.com/VirusesAreSoap

Van de week was ik op visite bij mijn tante en raakte in gesprek met iemand die daar ook was. Hij heeft mij een mail gestuurd die hij naar het RIVM heeft gestuurd en vroeg mij of ik daar nog iets mee kan. Nu denk ik zelf dat we het niet van het RIVM moeten hebben. Ik heb hem ook op Qanon geattendeerd en dat heeft hij bestudeerd.

Dit was zijn mail aan het RIVM

Geacht RIVM....

Waarom , waarom  , wordt er geen vergelijking getroffen tussen de coronaepidemie en de TBC epidemie .

De " behandeling " en oplossing van de TBC problemen door het  openen van sanatoria waren destijds dé oplossing !
Op die manier werd de reguliere zorg gescheiden van de TBC zorg.
Ik zie hierin grote overeenkomsten met de coronapandemie , dit zou dé oplossing kunnen zijn , dan kunne we weer langzaam afschalen en back to enigzins normaal gaan....
Dit vergt investeringen , maar we leveren als economie nu teveel in ,dus die investering is het waard . Een vaccin is niet in aantocht , althans het komt te laat....!

Uiteraard heeft hij geen reactie terug.

Vanochtend gaf hij dit aan op de mail naar mij.

Heb je of ga je nog iets met die mail doen of heb je zoiets van : hmmm ja , mooi , maar ik kan er niet zoveel mee...

Heb dat Q verhaal eens doorgespit en dat is me nogal een story , best heftig en zelfs soms beangstigend....

Je bent erg " betrokken " en bevlogen in je mening(en) , dat respecteer ik en dat was gelijk ook wat ik boeiend vond tijdens de " koffie"....

Hij begrijpt denk ik nog niet helemaal dat Q aan onze kant staat. Dus ik denk dat ik hem eerst nog meer info moet vertellen. Maar wat vinden jullie? Is het van toegevoegde waarde om iets met die mail te doen? Eerlijk gezegd, ik kan er niet zoveel mee denk ik.

Het is niet gebruikelijk dat we kijkers video's publiceren, maar voor deze maken we een uitzondering.
Een terugblik op het slecht nieuwsbericht van de MP en het andere geluid van deskundigen, geluid dat er wel was maar niet gehoord werd door de overheid en mainstream media.

De medici legden uit dat ziekenhuizen als gevolg van een wet die in maart in de VS is aangenomen extra geld krijgen voor iedere coronadode. Artsen worden er dus eigenlijk voor betaald om corona te vermelden als doodsoorzaak.

https://www.ninefornews.nl/onthuld-ziekenhuizen-telden-hartaanvallen-als-coronadoden/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan