Het is niet moeilijk om iemand voor de gek te houden. Het is zeer moeilijk om iemand duidelijk te maken dat hij of zij voor de gek gehouden wordt. Propaganda is de uitvoerende macht van de onzichtbare regering. Het merendeel van de bevolking weet niet wat er echt gebeurt, het weet zelfs niet dat het dit niet weet. Onze aarde heeft genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht. Misleiding werkt alleen als de misleider niet beseft misleid te worden. Gehoorzaamheid is een belemmering voor je eigen ontwikkeling, creativiteit en tast je gezondheid aan.
Het welzijn van een geheel van samenwerkende mensen is des te groter naarmate de enkeling minder aanspraak maakt op zijn eigen prestaties. Vermoordt je één mens, dan ga je de gevangenis in. Vermoordt je 10 mensen, dan belandt je in een psychiatrisch ziekenhuis. Je wordt uitgenodigd voor een vredesconferentie als je 10.000 mensen hebt afgeslacht. Waarom zou mijn ongevaccineerd kind een bedreiging zijn voor jouw gevaccineerd kind, als je er zo zeker van bent dat vaccinaties effectief zijn? Macht is geen middel maar een doel. Men vestigt geen dictatuur om een revolutie te beschermen, men begint een revolutie om een dictatuur te beschermen.
Bekendste citaat van Louis Pasteur, het is niet de kiem die telt, wel de bodem waarop hij valt. Antoine Bechamps zei dat de ecologie van het bloed en van de weefsels de doorslag geeft of iemand al dan niet ziek zou worden. De bewering dat bacteriën en virussen alle ziekten veroorzaken, is precies hetzelfde als de bewering dat vliegen alle afval veroorzaken.
Ik draag geen mondmasker, eenvoudigweg omdat ik het niet kan noch wil. hieronder waarom:
1- ik ben niet ziek en dus geen gevaar voor anderen
2- het verhoogt bloeddruk en hartslag
3- het bemoeilijkt de conversatie en normaal sociaal contact
4- het veroorzaakt hoofdpijn, kortademigheid, duizeligheid,
concentratiestoornis, depressiviteit, bewusteloosheid
5- het verhoogt de levensgevaarlijke koolstofopname
6- het is van oudsher een symbool van onderdrukking, opgelegd aan slaven
7- het creëert een broeihaard van microben, die men continu inhaleert
8- het vermindert de levensnoodzakelijke zuurstofopname tot 60%
9- het wordt geassocieerd met de muilkorf van gevaarlijke dieren
10- het verhoogt de levensgevaarlijke koolstofopname
11- ik wil me niet verschuilen achter een masker maar vrijuit mezelf zijn
12- het leidt tot een daling van het gehoor- én gezichtsvermogen
13- het stimuleert overmatige transpiratie
14- het leidt tot spierpijn en -contractie
15- het veroorzaakt huidirritatie
16- ik wil als burger niet blindelings gehoorzamen aan wetten en regels, die niet feitelijk onderbouwd en correct gecommuniceerd zijn
17- ik snap de logica niet van geen verplichting in café/restaurant maar wel in winkel/openbaar vervoer/bibliotheek
18- het maakt de drager mond-dood en is een vernederende aantasting van de menselijke rechten op waardigheid, vrijheid, gezondheid
19- het heeft schrik-wekkend effect bij zowel drager als medemens, zeker bij ziekenhuispatiënten en RVT-residenten
20- deze verplichting is niet in verhouding tot het extreem lage risico van het coronavirus, waarover overigens bijzonder weinig met zekerheid geweten is.
Denk hier maar eens rustig over na.
17
Gr Assie .