Coronavirus

Dit is waarschijnlijk al voorbij gekomen:

References:
Contagion Live 2019 exercise
World Bank Pandemic Bonds
Event 201 “Players”
Intercept article

Selected moments from the Event 201 pandemic tabletop exercise hosted by The Johns Hopkins Center for Health Security in partnership with the World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation on October 18, 2019, in New York, NY. The exercise illustrated the pandemic preparedness efforts needed to diminish the large-scale economic and societal consequences of a severe pandemic.

Onzin dat Vitamine C ijzer zou stapelen. Wat het wel doet is dat het non-heemijzer beter opneembaar maakt, verkeerd opgevat zou je dat als dat het ijzer zou stapelen op kunnen vatten. Meer ijzer dan goed voor je is is..... eh, niet goed. Vrouwen die menstrueren mogen iets meer ijzer binnen krijgen wegens maandelijks bloedverlies.
Alle vitamine C die je te veel opneemt wordt binnen no-time weer via de urine uitgescheiden.

Weet je waar ik angst voor heb? Dat we binnenkort verplichte vaccinaties krijgen. Ik denk dat dat allemaal vooropgezet plan is en dan moeten we het wel nemen. Zeker de mensen die in de gezondheidszorg werken en daar werk ik in.

Trouwens ik weet niet of ik dat alleen maar merk, maar ik vind dat we veel stormen hebben de laatste paar weken. Dit is herfst-/sinterklaastijd-weer en niet voor nu. Ook dat vermoed ik als vooropgezet plan, misschien via Haaarp. Wie weet verspreidt het virus (of wat het dan ook is) zich daardoor beter en via de regen valt het neer. Tja, misschien zit ik er compleet naast, maar raar is het toch wel.

Dorothé

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/coronavirus-covid-19-pandemie-virus-biowapen-of-hoax-voor-financiele-reset-en-totalitaire-controle/?fbclid=IwAR0UskJ01bN8SLbLjnYOb1hJ2RfWz-LDXIsm-xqy65HTJQMC9PUqNuInb78

Ik heb 4 foto's uit een boek van 1981 waarin dit hele Corona virus wordt beschreven, net toegestuurd gekregen. Het boek heet The eyes of darkness.

Dit is misschien al voorbij gekomen:

Selected moments from the Event 201 pandemic tabletop exercise hosted by The Johns Hopkins Center for Health Security in partnership with the World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation on October 18, 2019, in New York, NY. The exercise illustrated the pandemic preparedness efforts needed to diminish the large-scale economic and societal consequences of a severe pandemic.

Mensen, het is echt noodzakelijk te gaan hamsteren. Loop nu in ah in een dorp waar normaal geen hond te bekennen is. Wc papier zo goed als op. Melk op. En nog maar halfvolle schappen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan