Coronavirus

Eens even denken. Jumbo baas zegt dat er geen tekorten kunnen komen. Er is genoeg van alles. Oke, misschien ben ik wel een egotripper dat ik een paar weken geleden al anticipeerde om eten in huis te halen wat ik normaal niet eens haal. Maar ben ik nou gek dat als ik denk dat de boeren ook nog steeds boos zijn en dat de combinatie Corona en stakende boeren tot lege schappen kunnen leiden?
Zag toch van de week ook een bericht ergens welke ik zelf plaatste van lege schappen.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/219975/Jumbo-baas-Stop-met-inslaan-van-alles-is-genoeg

De Efteling gaat ook dicht! Word het nog drukker in de supermarkt! Ouders willen kinderen ook thuis houden. Volgende week mooi weer. Iedereen dan naar het strand en de terrassen! Ook goed voor de economie.

Efteling dicht

De Efteling sluit in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. Vanaf zaterdag is het pretpark dicht. De hotels en resorts die bij de Efteling horen, sluiten per dinsdag.

Het golfpark en theater waren al gesloten en evenementen vanaf honderd personen zijn afgelast. Gasten die een verblijf voor dit weekend hebben geboekt, zijn gewoon welkom, schrijft de Efteling op de site.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5054816/coronavirus-covid-19-rivm-besmetting-drastisch-maatregelen

https://us15.campaign-archive.com/?e=ec2b4c8877&u=974ba25d8cc8573283a29a1ec&id=8d31d616c4

Mooie recepten van Greenwoods. Goed om je daar aan te melden.

Wel oppassen met vleermuizen. Door een Chinees die op een markt een vleermuis heeft gegeten zitten we nu met het Coronavirus.

??

Wat mij ook steeds opvalt over deze pandemie, we horen feitelijk steeds hetzelfde (radio/TV) , handen wassen enz. Maar over extra vitamine C (en eventuele andere dingen om weer snel beter te worden horen we amper wat.Het lijkt wel of mensen zelf niet meer kunnen denken en als gekke henkie achter alles aanlopen.

Wel oppassen met vleermuizen. Door een Chinees die op een markt een vleermuis heeft gegeten zitten we nu met het Coronavirus.

Dat hoorde ik ook. Dat ze daar levende dieren eten. Ik heb ze op film ??
Corona is dus eigenlijk gewoon een vleermuizen ziekte.

Idd hoor je weinig over vitamine C.
Alleen degenen die verder kijken weten dat dit kan helpen en kiezen voor andere wegen. Niet alle henkies zijn gek trouwens.

Het gehamster van de Nederlanders en de lege schappen in de supermarkt hebben ook Marktplaats bereikt. Daar worden de eerste rollen toiletpapier al aangeboden. Al zijn de advertenties vooral symbolisch bedoeld om de draak te steken met alle grootinkopers...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1147418370/toiletpapier-bereikt-marktplaats-aan-beide-zijden-te-gebruiken?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

Ik zou Mark geen ongelijk geven. Zelfs niet als ze nu actie zouden voeren tijdens deze hysterie.

Het verhaal van de vleermuizen is allang gedebunked hoor.

Ik geloof ook niet dat t allemaal zo erg is maar dit had een kennis geplaatst van iemand die ik ken die in Noord Italië woont..

Hier een berichtje uit lombardije lago maggiore voor vrienden die nog niet echt geloven dat het leven echt even anders wordt, die nog lekker samen naar een restautant gaan en zelfs nog gaan skien het gaat bij jullie ook komen de tijd vanniet handjes schudden is bij ons allang voorbij de ziekenhuizen liggen vol met mensen aan de beademing en niet alleen 70 + !!! Hier is het oorlog wij spelen hier de hoofdrol in een apocalyptische film, iedereen die op straat is is een potentiële besmetter. Mensen rijden zelfs in hun eigen auto met mondkapjes (italianen doen graag een beetje overdreven maar ja) bij supermarkt in persoon eruit en een erin. Wij hebben gelukkig een groot huis met een grote tuin maar nu komt zomer eraan. Dit gaat zeker nog een aantal maanden duren. Dus iedereen neem je maatregelen blijf thuis, haal je kinderen van school. Alleen met zeer overdreven maatregelen kan men ditonder controlle krijgen. Zolang iedereen zich verplaatst en bijeenkomt gaat dit door. Rutte heeft geen idee wat hij aan het doen is ipv ff kijken hoe china het heeft aangepakt. En ja de economie gaat helemaal aan, een grote nachtmerrie.

Het verhaal van de vleermuizen is allang gedebunked hoor.

Dat weet ik. Daarom stond er een ? achter ?

Debsy,

Ben jij op de hoogte van QAnon en aankomende massa-arrestaties?

Je bent er ingetuind, Debsy Ann. Coronovirus is gewoon griep met betere PR. De Deep State had de hel op aarde voorbestemd voor ons: hongersnood, armoede, nucleaire oorlog en pandemieen. Dit duurt hooguit een maand, op de achtergond worden hooggeplaatste spelers van deze occulte bende opgepakt, die zogenaamd 'corona' hebben. Alle maatregelen rondom dit 'virus' worden gebruikt om ervoor te zorgen dat ze niet kunnen ontsnappen. Wist je dat er 'toevallig' ook 30.000 Amerikaanse troepen bezig zijn in Europa met een 'oefening' en dat het complete Vaticaan omsingeld is door deze soldaten?

Mike

Hoi Mike,

Je schrijft:
Dit duurt hooguit een maand, op de achtergrond worden hooggeplaatste spelers van deze occulte bende opgepakt, die zogenaamd ‘corona’ hebben. Alle maatregelen rondom dit ‘virus’ worden gebruikt om ervoor te zorgen dat ze niet kunnen ontsnappen.

Waar heb je deze info van? Q?
Dan is deze hysterie eigenlijk goed, de opruiming van de Deep state. Ze hebben hun eigen gevangenis gecreëerd. Ik hoop dat dit zo waar is.
De media doet mee omdat ze denken dat het a: waar is, B: ze krijgen de info van de Deep state die nog steeds meent dat hij aan het winnen is.
Ondertussen gebruikt Trump en zijn team de wapens van de Deep state om diezelfde Deep state op te ruimen. Dat zou toch geniaal zijn.

Dorothé

Nou ja zoals ik al zei, dit heeft een kennis geschreven van iemand die ik ken . En die woont in Noord Italie .Ik heb eerlijk gezegd ook de hele tijd gedacht dat t een gewoon griepje is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan