Coronavirus

@Mike eens ,maar had dit ook niet verwacht het is immers een kinderfeest , ik heb een vraag wat betreft het nieuwe vaccin in Amerika , de directeur blijkt plots merendeel van zijn aandelen verkocht te hebben ,  het is een RNA vaccin en wordt toch binnenkort ingezet onder de bevolking , gaat Trump dit laten gebeuren of in het licht zetten ? Heb niet alle Q kunnen volgen , vast bedankt , Assie

Die directeur van Pfizer doet iets onlogisch: zijn aandelen verkopen terwijl er mega-orders voor dat vaccin aan staan te komen. Dit betekent maar 1 ding: hij voelt de bui al hangen. Als Trump praat over een 'invisible enemy' en een 'vaccin', heeft hij het dan wel over COVID of is dit een verkapt dreigement richting de Deep State? Zijn die troepen die in alle Amerikaanse staten gestationeerd zijn werkelijk daar om razendsnel het vaccin van Pfizer te distribueren of gaan er massa-arrestaties plaatsvinden? Idem met de troepenopbouw in heel Engeland. Zoals ik het kan inschatten gaan er allereerst arrestaties plaatsvinden in Amerika en Engeland, waarschijnlijk tegelijk. Daarna volgt de rest van de wereld, incl. Europa.

Mike

Die directeur van Pfizer doet iets onlogisch: zijn aandelen verkopen terwijl er mega-orders voor dat vaccin aan staan te komen. Dit betekent maar 1 ding: hij voelt de bui al hangen

In aandelen land heet dat ‘ buy the rumor, sell the fact’.

@Mike , helder hoorde dat militairen de vaccins gaan verschaffen maar nu dus met een andere opdracht zeer waarschijnlijk ,  dank ! Assie .

@Mike had een stukje geschreven over een man die ik gisteren tegen kwam , proefkonijn Corona vaccin in leiden , is verdwenen, ergens blijven hangen ? Assie .

T5dloi8916hxzakqefixap1q0gtkylprr.jpg

Mike

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/11/15/rivm-meldt-5457-personen-met-besmettingen-en-die-dus-covid-19-hebben-het-zijn-er-precies-nul-0/

In dit artikel is ook het boek van dr. Cowan te downloaden. Klik rechtsboven op >> en dan kiezen voor downloaden.

Ik wist over de ingrediënten maar het komt nu toch dichtbij ! Wie is er handig en kan dit opslaan ( ik helaas niet ) gr Assie .

Ik zet zo even een filmpje op Telegram. Weet niet of het dezelfde is want ik kan niet in Insta komen. Jij zit nu toch ook op de Telegramgroep Assie?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan