Coronavirus

Fiona Zwart praat met Pieter Stuurman over de impact van de huidige gebeurtenissen op het individuele mentale welzijn, de keuzes en de relaties van mensen. De huidige maatregelen zorgen voor breuken in relaties, vriendschappen en families. Wat doet dit met mensen en met onze maatschappij?

“Eén zei letterlijk dat zij en haar collega’s zich schaamden voor de extra 1000 euro.”

https://www.ninefornews.nl/het-is-zo-rustig-dat-artsen-zich-schamen-voor-de-extra-1000-euro/

T8g0glto1s2nmq44e7iyec9zrpsa2prhx.jpg

Mike

ik was gister zonder mondkap in onze dorps Coöp en stond bij de kassa te wachten, voor mij dame met mondkap, vrij jong, grijs geverfd haar. Ik maakte wat herrie omdat ik zo'n boodschappenmand op wielen omgooide (per ongeluk), zij keek verschrikt achterom en ik zeg: niks aan de hand, ik probeer afstand te houden voor bange mensen. Zij zegt, oh ik ben niet bang hoor. Ik zeg: waarom heb je dan een mondkapje op. Ja, dat moet ik voor mijn gezondheid, zegt ze. Oh ok. En vervolgens koopt ze een Van Nelle halfzwaar met vloei........ Schiet mij maar lek. Ik roep nog, ja dat is ook gezond, maar geen reactie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan