Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sampjes. Afgelopen zaterdag was ik in de winkel van Hoeve Biesland, zonder muilkorf. Ik denk dat jij daar ook komt. De boer en boerin (Jan en Mieke) liepen zonder muilkorf in de winkel. Er zijn wel veel klanten die zo'n ding hebben en een deel van het personeel ook.
Afgelopen zaterdag was ik in de winkel van Hoeve Biesland,
Ja bij die boer kom ik ook! Ben dus nu al lange tijd niet geweest omdat ik ziek was. Oké mooi dat je dus zonder gezeik de winkel in kan.
Als ze boertje willen gaan pesten zouden ze natuurlijk wel expres een BOA daarheen kunnen sturen.
@edwin, ja daar ben ik al geweest. Heel mooi geworden! Die SRV wagen was ook geen porem, zo krap ook. Ik hoop dat we er gewoon in alle vrijheid kunnen blijven komen.
Ik kom overigens ook heel soms bij zuivel boerderij van Winden in Schipluiden, ook fijne wakkere mensen.
Bij Van Winden ben ik ook wel eens geweest. Mooie winkel met lekkere spullen. Een stukje verderop op de Oostgaag is Boerderij Landlust. Ook een leuke boerderij met lekkere Jersey melk en hele lekkere eieren van eigen kippen die buiten op het weiland lopen. Ze hebben tegenwoordig ook kaas. Ik weet niet hoe ze daar over Corona denken.
Een stukje verderop op de Oostgaag is Boerderij Landlust.
Thanks voor de tip!! Ik wist helemaal niet dat er een jersey boerderij was in midden-Delfland? Ze zijn wel beperkt open zie ik maar dat komt wel goed, eindelijk Jersey kaas pfff kan niet wachten.
“Dus Hugo de Jonge wil niet verplichten of dwingen, maar sociaal onder grote druk gaan zetten. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is?” vraagt Victor. “Onverantwoord wat hij hier doet.”
Kenderesi zei dat het coronavaccin een ‘killervaccin’ is omdat ‘niemand weet wat het met je lichaam doet’. Hij zei ook dat het ‘crimineel’ is om het toe te dienen aan mensen.
Die test lijkt me geen PCR test. Eerder een sneltest? Een sneltest uitgevoerd met een vloeistof met lage pH kan altijd zorgen voor verrassingen; ben benieuwd naar de bijsluiter en wat voor test dit precies is.