Coronavirus

Dank voor de podcast Medusa, nu nog de beerput rond andere belanghebbenden (criminelen), zoals van Dissel, open en snel op naar een eerlijkere wereld.

Hoi iedereen, ondanks de ellende van de Corona die de overheid steeds verkondigd wil ik jullie attenderen op ook iets positiefs wat de overheid geregeld heeft. Momenteel zijn er veel gratis opleidingen beschikbaar gesteld onder het motto: Nederland leert door.
Er zitten echt leuke dingen tussen zoals Autonomie van het menselijk lichaam over borstrusturen b.v Maar ook voeding coach, beweging coach. Het schrijven van blogs voor social media. Wie weet voegt het iets toe voor de mensen die momenteel zonder werk zitten. Ik las laatst Dorothe haar bericht over dat ze in het duister tast van wat nu te doen. Als je een WW uitkering hebt is het helemaal interessant. Anyway, doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Voor degenen die interesse hebben, jullie moeten zelf maar even kijken als jullie interesse hebben. Echt heel interessant. Je moet wel een toestemming formulier printen ej een kopie van je paspoort sturen via sommige websites. Op andere sites hoeft dit weer niet. Nou, dat wilde ik even mede delen in de hoop dat het wat meer uitzicht geeft op perspectieven.

Een boodschap van hoop. Ik krijg steeds meer signalen dat mensen beginnen wakker te worden. Er beweegt wat 😊. Ook onder politici en rechters. Ze beginnen hun staart in te trekken. Hold the line !

Graag gedaan. Het zijn interessante mogelijkheden die ze bieden. heb wel gemerkt dat je er snel bij moet zijn wanneer je je echt in wil schrijven bij een opleidingsinstituut. Sommige opleidingen hebben pas data beschikbaar vanaf mei en alles wat daarvoor beschikbaar was zit vol. Overigens, als het voor jou nog interessant is, via het UWV kun je ook budget vragen voor omscholing. Of scholingsbudget. Dit hoef je niet terug te betalen. Voorwaarde voor vrijstelling van sollicitatie tijdens de opleiding is dat er uitzicht moet zijn op een kansrijk beroep. Maar ook al is de opleiding die je doet geen garantie op werk mag je de opleiding wel doen maar moet je daarnaast wel gewoon door solliciteren en beschikbaar zijn voor werk. Uiteindelijk is dat natuurlijk een keuze die persoons afhankelijk is. Ik kwam in mijn eigen zoektocht deze link tegen.

https://www.limburgleert.nl/#67

En dit is de site van de overheid met het aanbod.

https://vindjeupdate.hoewerktnederland.nl

Fijn. Dank je voor de informatie.

Ja, misschien is er wat bij.

Ja, wie weet. Succes met je eventuele keuze hierin.

Goed om te lezen overigens dat er mensen zijn die het gevoel hebben dat het allemaal goed komt.

Wanneer zou bij mensen het kwartje vallen dat als sinds de mondkapjesplicht de cijfers alleen maar stijgen, mondkapjes niet werken.

Ik ben gestopt ze te dragen in winkels en ben nog geen 1 keer aangesproken. Hopelijk is het een teken....

Er is een bepaald beeld dat waargenomen is, waarvan men zegt dat het bij Covid hoort, maar er is nog steeds geen virus aangetoond in die longen,” benadrukt De Klerk.

https://www.ninefornews.nl/arts-klaagt-over-verbod-op-corona-autopsies-dit-is-een-heel-groot-probleem/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan