Hoi iedereen, ondanks de ellende van de Corona die de overheid steeds verkondigd wil ik jullie attenderen op ook iets positiefs wat de overheid geregeld heeft. Momenteel zijn er veel gratis opleidingen beschikbaar gesteld onder het motto: Nederland leert door.
Er zitten echt leuke dingen tussen zoals Autonomie van het menselijk lichaam over borstrusturen b.v Maar ook voeding coach, beweging coach. Het schrijven van blogs voor social media. Wie weet voegt het iets toe voor de mensen die momenteel zonder werk zitten. Ik las laatst Dorothe haar bericht over dat ze in het duister tast van wat nu te doen. Als je een WW uitkering hebt is het helemaal interessant. Anyway, doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Voor degenen die interesse hebben, jullie moeten zelf maar even kijken als jullie interesse hebben. Echt heel interessant. Je moet wel een toestemming formulier printen ej een kopie van je paspoort sturen via sommige websites. Op andere sites hoeft dit weer niet. Nou, dat wilde ik even mede delen in de hoop dat het wat meer uitzicht geeft op perspectieven.