Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn kantoor laten zien, zijn huis en brievenbus, noemen waar hij woont. niet normaal dit.
wetende dat hij inmiddels vele doodsbedreigingen heeft gehad door media framing.
video van een paar dagen geleden:
Zou dat betekenen dan nu alleen maar venters (met ballen) de grens durven te passeren?Waarschuwing....
Vanaf vandaag grenscontroles Nederland voor vakantie retour, Schengen is ten einde.
Geen corona pas bij binnenkomst kan bekeuring van 95 euro opleveren, dus iedereen voor je retour reis zonder vaccin eerst een ocr test doen van 140 euro anders heb je kans op een bekeuring van nog geen 100 euro je mag wel gewoon door naar huis rijden
Ik denk het, velen zullen gaan testen want ja die bekeuring, daar staan ze dan in Zuid Frankrijk met het hele gezin 2 volwassen en 2 kinderen boven 12 jaar af te rekenen voor een test 560 euro om de kans op een maximale bekering van 380 euro te voorkomen ik schat de pakkans op 5%Zou dat betekenen dan nu alleen maar venters (met ballen) de grens durven te passeren?
Ik denk 0,5 maxIk denk het, velen zullen gaan testen want ja die bekeuring, daar staan ze dan in Zuid Frankrijk met het hele gezin 2 volwassen en 2 kinderen boven 12 jaar af te rekenen voor een test 560 euro om de kans op een maximale bekering van 380 euro te voorkomen ik schat de pakkans op 5%