Coronavirus

Zijn kantoor laten zien, zijn huis en brievenbus, noemen waar hij woont. niet normaal dit.
wetende dat hij inmiddels vele doodsbedreigingen heeft gehad door media framing.

video van een paar dagen geleden:

Zijn kantoor laten zien, zijn huis en brievenbus, noemen waar hij woont. niet normaal dit.
wetende dat hij inmiddels vele doodsbedreigingen heeft gehad door media framing.

video van een paar dagen geleden:

Verschrikkelijk dit! Hoe in korte tijd het klimaat veranderd is. Maar ja je had ook al de verzelfmoorde artsen zoals Nicholas Gonzalez.

Laatst bewerkt:
Waarschuwing....
Vanaf vandaag grenscontroles Nederland voor vakantie retour, Schengen is ten einde.
Geen corona pas bij binnenkomst kan bekeuring van 95 euro opleveren, dus iedereen voor je retour reis zonder vaccin eerst een ocr test doen van 140 euro anders heb je kans op een bekeuring van nog geen 100 euro je mag wel gewoon door naar huis rijden 🤣🤣🤣🤮🤮

Gelijk aanvechten die boetes, op basis van het Schengen-verdrag. Dit is nooit opgezegd en er heeft ook geen (tijdelijke) wetswijziging plaatsgevonden vanwege 'cojona'. Ik neem aan dat 'vluchtelingen' zonder pas ook onmiddellijk een boete krijgen en in quarantaine gaan?

Mike

Waarschuwing....
Vanaf vandaag grenscontroles Nederland voor vakantie retour, Schengen is ten einde.
Geen corona pas bij binnenkomst kan bekeuring van 95 euro opleveren, dus iedereen voor je retour reis zonder vaccin eerst een ocr test doen van 140 euro anders heb je kans op een bekeuring van nog geen 100 euro je mag wel gewoon door naar huis rijden 🤣🤣🤣🤮🤮
Zou dat betekenen dan nu alleen maar venters (met ballen) de grens durven te passeren?

Zou dat betekenen dan nu alleen maar venters (met ballen) de grens durven te passeren?
Ik denk het, velen zullen gaan testen want ja die bekeuring, daar staan ze dan in Zuid Frankrijk met het hele gezin 2 volwassen en 2 kinderen boven 12 jaar af te rekenen voor een test 560 euro om de kans op een maximale bekering van 380 euro te voorkomen 🤣🤣🤣🤣 ik schat de pakkans op 5%

Schitterend stuk op ZH

schrijver is er klaar mee

Ik denk het, velen zullen gaan testen want ja die bekeuring, daar staan ze dan in Zuid Frankrijk met het hele gezin 2 volwassen en 2 kinderen boven 12 jaar af te rekenen voor een test 560 euro om de kans op een maximale bekering van 380 euro te voorkomen 🤣🤣🤣🤣 ik schat de pakkans op 5%
Ik denk 0,5 max :-)

Ik praat je eerst kort bij over het laatste gezondheidsnieuws, maar wil er niet teveel woorden aan vuilmaken. Ik wil je vooral inspireren en motiveren om in je kracht te blijven staan. Om je fysieke en mentale gezondheid prioriteit nummer 1 te maken en te behouden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan