Coronavirus

@Fries Foar Frijhiid
Pas je op daar? Nog steeds heeeeeul gevaarlijk :ROFLMAO:

Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij

Hier in Gelderland ook donkerrood. En dan sta ik straks ook nog met 200 FvD'ers op een Waalstrand. Super spreader event!

Mike

@Fries Foar Frijhiid

Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij
Voor mij is het gewoon zondag. Geniet van het weekend!

@Fries Foar Frijhiid

De titel suggereert dat FRL naar oranje stijjgt, terwijl de inhoud aangeeft dat het een daling is. Altijd weer die framing.

Ik had vanaf maart 2020 al mijn twijfels over het beleid en sinds april/mei 2020 ben ik uitgesproken tegen. Ik wil leven in vertrouwen en vrijheid, niet in angst en beperking. Wel fascinerend om te zien hoe sociale wetenschappen misbruikt worden voor massacontrole.

Ester is trouwens een zure linkse bij1 stemmende sloot.

Na het lezen van haar twitter feed is mijn compassie met haar tot onder het nulpunt gedaald, blech.
Ik heb verder niks van haar gelezen, maar geen idee of je gelooft in de werking van Antibody Dependent Enhancement (ADE). De mensen die de injectie gehad hebben, die hebben geen non-specific antibodies meer voorradig die normaliter op elke nieuwe virusvariant kunnen inspelen. Dus bij elke nieuwe variant die voorbij komt zijn zij dan vreselijk de lul volgens die theorie. Dit begrijp ik van dr. Tenpenny, Pierre Capel en Geert van den Bossche

Laatst bewerkt:
Ik heb verder niks van haar gelezen, maar geen idee of je gelooft in de werking van Antibody Dependent Enhancement (ADE). De mensen die de injectie gehad hebben, die hebben geen non-specific antibodies meer voorradig die normaliter op elke nieuwe virusvariant kunnen inspelen. Dus bij elke nieuwe variant die voorbij komt zijn zij dan vreselijk de lul volgens die theorie. Dit begrijp ik van dr. Tenpenny, Pierre Capel en Geert van den Bossche

Wat ik erover lees klinkt dat ADE wel logisch.
Als dat echt doorzet zijn er heel erg veel mensen fucked....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan