Hier in Gelderland ook donkerrood. En dan sta ik straks ook nog met 200 FvD'ers op een Waalstrand. Super spreader event!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij is het gewoon zondag. Geniet van het weekend!@Fries Foar Frijhiid
Pas je op daar? Nog steeds heeeeeul gevaarlijk
Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij
Friesland komende week naar oranje op Europese coronakaart
Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij. De laatste keer dat...lc.nl
Thnx, prettige zondagVoor mij is het gewoon zondag. Geniet van het weekend!
De titel suggereert dat FRL naar oranje stijjgt, terwijl de inhoud aangeeft dat het een daling is. Altijd weer die framing.@Fries Foar Frijhiid
Pas je op daar? Nog steeds heeeeeul gevaarlijk
Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij
Friesland komende week naar oranje op Europese coronakaart
Het aantal coronagevallen in Nederland blijft dalen, en dat is ook komende week te zien op de Europese coronakaart. Friesland plus drie andere provincies kleuren hoogstwaarschijnlijk oranje, het op een na laagste niveau, en twee andere provincies komen daar mogelijk bij. De laatste keer dat...lc.nl
Yup, we moeten tenslotte wel bang blijven heDe titel suggereert dat FRL naar oranje stijjgt, terwijl de inhoud aangeeft dat het een daling is. Altijd weer die framing.
Mooie omkering weer. Het is juist de mainstream die (on)bewust verkeerd beïnvloed zijn.Ja vast!
Joost
Gommers is in satanische logica heel competent: angstzaaien en geen maatregelen treffen die de maatschappij goed uitkomen. Overigens moet er wel een exit komen op termijn.Jensen haalt keihard uit naar 'incompetente' Gommers: 'Ontsla die man!'
IC-baas Diederik Gommers luidde eerder deze week in talkshow Humberto de noodklok. Volgens hem liggen er op de IC’s te veel coronapatiënten.www.ninefornews.nl
Superjan zegt het zoals het is
Ester is trouwens een zure linkse bij1 stemmende sloot.
Na het lezen van haar twitter feed is mijn compassie met haar tot onder het nulpunt gedaald, blech.
Ik heb verder niks van haar gelezen, maar geen idee of je gelooft in de werking van Antibody Dependent Enhancement (ADE). De mensen die de injectie gehad hebben, die hebben geen non-specific antibodies meer voorradig die normaliter op elke nieuwe virusvariant kunnen inspelen. Dus bij elke nieuwe variant die voorbij komt zijn zij dan vreselijk de lul volgens die theorie. Dit begrijp ik van dr. Tenpenny, Pierre Capel en Geert van den BosscheRisico's van Antibody-Dependent Enhancement (ADE) nog onvoldoende onderzocht - Stichting Artsen Collectief
Het Artsen Collectief staat niet achter de strategie om de gehele bevolking te vaccineren. Het betreft een experimenteel middel waarover nog te weinigartsencollectief.nl
4-6% lost forever. Worldwide.Wat ik erover lees klinkt dat ADE wel logisch.
Als dat echt doorzet zijn er heel erg veel mensen fucked....