Zathras
Well-known member
Ik denk dat we igv Willeke meer uit moeten kijken voor b.v. Chlamydia, Syphillus, Herpes etcDramadoos.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat we igv Willeke meer uit moeten kijken voor b.v. Chlamydia, Syphillus, Herpes etcDramadoos.
Mike
Schapen aan beide kanten. Vele 'wakkeren; willen het ook niet zien. Niet echt. Ik zie het bij veel van mijn publiek tijdens mijn lezingen, veel ego en zelfoverschatting nog.Nope, velen zien het nog steeds niet of willen het gewoonweg niet zien..
Gaat nog veel erger worden met die berichtgeving hoor dus zou haast zeggen wen er maar aan, of sluit je er voor af.
Het scheelt al door zo min mogelijk MSM te volgen.
Aangezien wij als ongeprikten de schuld gaan krijgen worden de berichten ook alsmaar harder.
Tja, het is ieders vrije willeke.Ik denk dat we igv Willeke meer uit moeten kijken voor b.v. Chlamydia, Syphillus, Herpes etc
Klopt inderdaad. Onder de wakkeren nog velen die niet zien dat het oorlog is.Schapen aan beide kanten. Vele 'wakkeren; willen het ook niet zien. Niet echt. Ik zie het bij veel van mijn publiek tijdens mijn lezingen, veel ego en zelfoverschatting nog.
Mike
Ook CBD een goed idee https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33758843/
ik maak deze zelfBekijk bijlage 2429
Heb er nog een paar van deze liggen. Kan nooit kwaad samen met IVM
Das interessant. Daar wil ik wel wat meer over weten. Ik denk altijd dat je daar allerlei Labo-attributen voor nodig hebt.ik maak deze zelf
ze hebben geen tv, duh.Toch wel ironisch dat de Taliban geen last heeft van corona …
Nee de kans dat er een meteoriet op je hoofd valt in Afghanistan is 1000x groter dan dat je dood gaat aan ''Corona"ze hebben geen tv, duh.