Coronavirus

Nope, velen zien het nog steeds niet of willen het gewoonweg niet zien..
Gaat nog veel erger worden met die berichtgeving hoor dus zou haast zeggen wen er maar aan, of sluit je er voor af.
Het scheelt al door zo min mogelijk MSM te volgen.
Aangezien wij als ongeprikten de schuld gaan krijgen worden de berichten ook alsmaar harder.
Schapen aan beide kanten. Vele 'wakkeren; willen het ook niet zien. Niet echt. Ik zie het bij veel van mijn publiek tijdens mijn lezingen, veel ego en zelfoverschatting nog.

Mike

Wir haben mit Mike Adams (Ernährungs-Experte und Gründer eines Labors zur massenspektrometischen Bestimmung von Schadstoffen in Lebensmitteln) die Frage behandelt, ob es ein ordentliches Isolat des SARS-CoV-2 Virus gibt oder nicht.

Eine wichtige Frage und ein facettenreiches Gespräch, in dem wir auch potentielle Gegenmaßnahmen gegen schädliche Auswirkungen der Impfung besprochen haben!

Dorothé

E86XfKFXMAsT7EZ

ze hebben geen tv, duh.
Nee de kans dat er een meteoriet op je hoofd valt in Afghanistan is 1000x groter dan dat je dood gaat aan ''Corona"
De afgelopen twee jaar toen er nog geen ivermectine was zijn er ook geen mensen overleden op dit forum aan "" corona "" ? correct ?
Mijn mening, mits je het vaccin nog niet heb gehad is overmatig ivermectine slikken niet verstandig.

laten wij a.u.b. niet vergeten dat:
onder 50 jaar minder dan 0,1% kans op opname op de IC onder 50 jaar minder dan 0,01% kans op overlijden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan