Coronavirus

Mijn mening, mits je het vaccin nog niet heb gehad is overmatig ivermectine slikken niet verstandig.

Geloof wat je wil geloven, Robin, maar mijn mening is dat dit juist wel verstandig is. Niet vanwege 'cojona' maar vanwege laaggradige ontstekingen veroorzaakt door levenslange opgebouwde knutseleiwitten en allerlei varianten die nog gaan komen, al dan niet aan mazelen geknipt en geplakt. Je bent toch naar mijn lezing geweest? Ik kan deze gedachtegang niet zo goed volgen, juist niet bij jou!

Mike

Laatst bewerkt:
Kreeg deze per mail van een kennis, onder het mom van "zie je wel, je MOET fuckzineren want je krijgt corona en gaat heel ziek worden"...
Nice try...
Grappige is dan wel weer dat ik er niks van mag zeggen dat ze haar vaginale bloedingen heeft te danken aan de bijwerkingen van haar prikkies (ze is bijna 70 jaar), maar mij wel er toe willen aanzetten om ook de prikken te gaan halen...:ROFLMAO:

E9EJrmmWEAIcNRh.png

Kreeg deze per mail van een kennis, onder het mom van "zie je wel, je MOET fuckzineren want je krijgt corona en gaat heel ziek worden"...
Nice try...
Grappige is dan wel weer dat ik er niks van mag zeggen dat ze haar vaginale bloedingen heeft te danken aan de bijwerkingen van haar prikkies (ze is bijna 70 jaar), maar mij wel er toe willen aanzetten om ook de prikken te gaan halen...:ROFLMAO:

Bekijk bijlage 2469

Nu begin ik toch weer te twijfelen.

In 2005 is er een onderzoek gestart naar het verschil tussen op biologische en reguliere wijze kippen houden.
Luister wat er gezegd wordt vanaf 23.20 en 24.00 minuten: "Ze kregen een injectie met een bepaald eiwit waar ze een soort griep op kregen."

In 2005 is er een onderzoek gestart naar het verschil tussen op biologische en reguliere wijze kippen houden.
Luister wat er gezegd wordt vanaf 23.20 en 24.00 minuten: "Ze kregen een injectie met een bepaald eiwit waar ze een soort griep op kregen."

Beertje oud nieuws

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet?
Beertje oud nieuws
Het onderzoek was inderdaad van 2005.
Onder bedreiging is de uitslag ervan [te weten dat biologisch houden van kippen beter is dan regulier] onder de pet gehouden.
Zembla maakt het openbaar in 2020.

Vervolgens vermeldt genoemd stuk iets wat mijns inziens naadloos aansluit op de lezingen van @fatsnotbad Mike, te weten dat ze bij kippen een eiwit injecteren welke de kip ziek maakt.
Dat we dat allen al in de gaten hadden is mooi, echter is het dus gewoon ook al bewezen en in de media gegooid.

Kortom, nog maar eens een extra stukje bewijs. Altijd fijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan