Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In 2005 is er een onderzoek gestart naar het verschil tussen op biologische en reguliere wijze kippen houden.
Luister wat er gezegd wordt vanaf 23.20 en 24.00 minuten: "Ze kregen een injectie met een bepaald eiwit waar ze een soort griep op kregen."
Dank voor je reactie Mike. Credits aan mijn echtgenoot, ik was slechts de boodschapper in deze. Ik geef het door aan hem.Ik heb nog niet eerder tijd gehad om hier op te kunnen reageren. Een uitstekende vondst, Kattekop, complimenten daarvoor! Inderdaad een bevestiging van wat ik al die tijd al beweer: het s-eiwit is de giftige pathogeen en je moet je serieus afvragen wat 'griep' en 'verkoudheid' nu werkelijk is. Ik denk dat ik het wel weet: vergiftiging met lichaamsvreemd (synthetisch) DNA dat via aerosolen, voedsel en vaccins verspreid wordt.
Mike
Goedemorgen Mike,Geloof wat je wil geloven, Robin, maar mijn mening is dat dit juist wel verstandig is. Niet vanwege 'cojona' maar vanwege laaggradige ontstekingen veroorzaakt door levenslange opgebouwde knutseleiwitten en allerlei varianten die nog gaan komen, al dan niet aan mazelen geknipt en geplakt. Je bent toch naar mijn lezing geweest? Ik kan deze gedachtegang niet zo goed volgen, juist niet bij jou!
Mike
inderdaad heel interessant.Ik heb nog niet eerder tijd gehad om hier op te kunnen reageren. Een uitstekende vondst, Kattekop, complimenten daarvoor! Inderdaad een bevestiging van wat ik al die tijd al beweer: het s-eiwit is de giftige pathogeen en je moet je serieus afvragen wat 'griep' en 'verkoudheid' nu werkelijk is. Ik denk dat ik het wel weet: vergiftiging met lichaamsvreemd (synthetisch) DNA dat via aerosolen, voedsel en vaccins verspreid wordt.
Mike
Believe it. Het enige wat je weerhoudt van de acceptatie hiervan is een weerstand om te erkennen dat [ZE] werkelijk zo ziek zijn. Dit is nog niets, de black pill moet nog komen!Goedemorgen Mike,
ik heb gewoon nog hier en daar mijn twijfels, ik geloof zeker dat ivermectine werkt.
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat de gevestigde orde al voor de 2de wereld oorlog bezig is geweest in laboratoria, knutseleiwitten te creëren doormiddel van dieren te martellen.
Soms gooit deze dierenarts wel eens een vorm van tegengas de media in, bij de EO dat PCR niets zegt over besmetting besmettelijkheid en ziek worden zijn, nu deze weer... Waar bijna niemand op kijkt of reageert.GRIEP???? Wat is dat?
Leren leven met ‘zoiets als de griep’
Marion Koopmans met zoveel woorden dat we misschien toch maar moeten leren leven met Covid-19 als een griep.
MSN
www.msn.com
Ze kunnen nu alles roepen want de schapen zijn dusdanig gebrainwasht dat het niet meer opvalt als ze eindelijk wel eens wat waarheid naar buiten slingerenSoms gooit deze dierenarts wel eens een vorm van tegengas de media in, bij de EO dat PCR niets zegt over besmetting besmettelijkheid en ziek worden zijn, nu deze weer... Waar bijna niemand op kijkt of reageert.
Trying to escape a tribunal?
wakkere artsenlijst maar 24 uur online kopieren
Fred, ik denk dat er veel meer artsen zijn, maar dit zijn de namen waar iemand op uitkwam die gewoon wat research op internet gedaan heeft 3 dagen lang. Alleen ruchtbaarheid geven aan die artsen draagt ook weer gevaren voor die artsen in zich. In Amerika heb je dodenlijsten van holistische artsen die zijn verzelfmoord omdat ze mensen echt beter wilden maken. In principe is het ook zo dat we moeten zorgen dat we onze eigen arts zijn: dat is een uitspraak van paracelsus geweest: je kunt als mens beter zorgen dat je voor je veertigste de wijsheid bereikt hebt over hoe je je eigen arts kan zijn. Want na je veertigste heb je die wijsheid meestal wel (eens) nodig. Dit forum kan daar inderdaad goed aan bijdragen.Opmerkelijk weinig artsen die wakker zouden zijn. Niet eentje in het dorp A'dam; zou 't echt?
'k Kwam gisteren bij mij in de buurt een oudere man tegen die in zijn eentje protesteerde met een bord vol leuzen m.b.t. de hoax en 'IVM werkt' e.d.! Heb hem natuurlijk even aangesproken en hij zei o.a. dat zijn huisarts wel bereid was/is IVM voor te schrijven maar zich niet bewust was van de eventuele consequenties, lees boetes(!?) Ik heb hem maar doorverwezen naar FactsForum ;-)