Ik ga mee in je stelling dat we informatie vinden dat met ons bewustzijnsniveau resoneert ..
In dit geval zou je ook kunnen denken dat dit hele gebeuren een soort energie”kunst”- oefening is.
Bewijzen dat onze “realiteit” afhankelijk is van onze “geest” zijn er al te vinden in de moderne quantumfysica. Ik vraag me dus af of er op dit moment een soort “scheiding” aan de gang is van werelden, parallelle universa ofzo .. Ik weet dat het raar klinkt maar deze gedachte spookt al een tijdje door mijn hoofd. Wat denk jij ?
Wij creeren onze persoonlijke maar ook collectieve realiteit. The Great Awakening is een vorm van positieve 'hive mind' (ook een term gebruikt door QAnon). Dezeelfde methodes en technieken die de DS gebruikt worden nu door de white hats gebruikt, incl. de symboliek. Bedenk dat satanisten niets kunnen creeren, zij kunnen slechts dat wat er is omkeren of vervormen. Dit heeft te maken met INTENTIE en d.m.v. mind control kan dit op grote schaal gebeuren. Dit is neutraal en kan voor goed of kwaad gechieden. Creatie is niets meer dan een POTENTIEEL en het is onzw VRIJE WIL die bepaalt of dit voor goed of kwaad wordt ingezet. Het gaat dus om ENERGIEKRACHTVELDEN. Gisteren schreef ik nog:
Wat ik bij normies voel die hier niet voor open staan en het estalishment maar blijven verdedigen is iets wat weliswaar op angst is gebaseerd, maar wat ik zou willen beschrijven als een vloek die ze over zich uit hebben laten roepen. Zij hebben hun vrijheid van bewustzijn overgegeven aan zeer duistere krachten die controle hebben over hun geest (mind control). Dit is waarom hun geest ook niet open kan staan voor alternatieven, ze hebben toegestaan dat hun hele identiteit hierop is gestoeld. Je zou dit best kunnen omschrijven als traumatisch. Je hoeft niet per se een geschiedenis van misbruik te hebben gehad om hiermee besmet te zijn. Het is een identificatie met angst, leed, schaarste, zwakte en zij zullen je altijd blijven vertellen dat ‘zo zit de mens en de wereld nu eenmaal in elkaar’ en ‘ik ben gewoon realistisch’.
Realisme is wat je realiseert, ze hebben hun goddelijke rol als medescheppers overgedragen aan een onzichtbare vijand die bezit van hen heeft genomen. De ‘uitdruiving’ zal voor hen zo mogelijk nog veel traumatischer zijn, want zij accepteren geen betere wereld omdat ze genoegen nemen met een slechte!
Mike