Coronavirus

'Een oud malariamedicijn dat al bijna honderd jaar op de markt is, lijkt effectief te zijn tegen de symptomen van het coronavirus. Het gaat om het medicijn chloroquine. Dat hebben onderzoekers van de KU Leuven aan het licht gebracht. Betekent dit eindelijk goed nieuws?

Chinese onderzoekers gaven het medicijn aan meer dan honderd patiënten in verschillende Chinese ziekenhuizen. En wat bleek: zij knapten sneller op dan patiënten die het middel niet kregen. Hun koorts was vaker afgenomen en hun longfunctie meer verbeterd.
Extra fijn is dat het medicijn bij de patiënten geen bijwerkingen opleverde. Dat schrijft het Chinese staatspersbureau Xinhua.

Nieuwe medicijnen
Chloroquine wordt in Nederland al tijden niet meer gebruikt tegen malaria. "Tegenwoordig zijn er nieuwere medicijnen", vertelt Aris Prins, voorzitter van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Pharmacie (KNMP) aan EditieNL.
Wel wordt chloroquine nog ingezet tegen ernstige vormen van reuma. "Zo'n 300 mensen in Nederland gebruiken het. Er is in ons land één fabrikant die het maakt."

Massaproductie
Dat maakt het volgens hem lastig om de productie in snel tempo op te schalen. "Maar ik verwacht dat China – als dit medicijn echt goed werkt – snel gaat inzetten op de massale productie hiervan. Het is goedkoop te produceren; het patent is eraf omdat het medicijn al 86 jaar oud is."
Minder slachtoffers
"Als chroloquine echt werkt, is dit goed nieuws", zegt viroloog Marion Koopmans van het Erasmus MC tegen EditieNL. "Dan zullen er minder mensen aan overlijden of ernstig ziek worden. Maar het is geen oplossing tegen de verspreiding van het virus."

Wat me opvalt is dat het een patentloos medicijn is. Wat me opvalt is dat er in Nederland 300 mensen zijn die het medicijn gebruiken: makkelijk na te gaan of deze mensen Corona krijgen of gehad hebben. Of ze sinds ze het medicijn gebruiken last hebben gehad van een "virus".

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5028061/oud-malaria-medicijn-chloroquine-coronavirus

Over de schulden:

Hmm, daar moet ik eens over nadenken. Maar goed, dat is nu ook niet zo van belang.
En ja, als ik geleerd heb consequent met geld om te gaan, dan is dat al op zich een beloning.

Veel belangrijker is dat het allemaal opgelost wordt in de zin van Q.
Mensen wat hoop ik daarop.

Dorothé

Aangezien de lezing in Hilversum niet doorgaat (alle openbare gelegenheden zijn gesloten), heb ik besloten de lezing on-line aan te bieden. Niet in de vorm van live-stream maar als echte, prachtige documentaire (in het Nederlands natuurlijk!). Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, krijgt een link toegestuurd.

https://www.valcabal.nl/product-page/on-line-lezing-corona-virus

Who can be tracked?

Anyone who has been diagnosed with the virus, or who is suspected of being ill, even if no laboratory confirmation has yet been received, must remain in quarantine. Even someone who was in close contact with a patient or person under quarantine in the 14 days before the diagnosis – 14 days being the incubation period of the virus – can be monitored. The data is designed to warn anyone who came into contact with those people, by means of text messages, and to monitor anyone sent to quarantine

Israeli Coronavirus Surveillance Explained: Who's Tracking You and What Happens With the Data

Geen schulden hebben is minder stress. Dat is een stuk fijner dan dat men de spullen die ze van leningen hebben gekocht maandelijks moeten afbetalen. Dus ja, dan mag je daar inderdaad blij mee zijn.

The Afghan man identified only with his first name, Habibullah, was fishing at a lake when a man, identified with his initials U.G., approached him and picked a fight, shouting, “Are you bringing the coronavirus here?”

Suffering three stab wounds in total, Habibullah was hospitalised and remains in critical condition.

U.G. was detained by the police, who announced later that the attacker had mental health issues.

Turkish man stabs Afghan immigrant for ‘bringing coronavirus’ to Turkey

Over de schulden:

Hmm, daar moet ik eens over nadenken. Maar goed, dat is nu ook niet zo van belang.
En ja, als ik geleerd heb consequent met geld om te gaan, dan is dat al op zich een beloning.

Veel belangrijker is dat het allemaal opgelost wordt in de zin van Q.
Mensen wat hoop ik daarop.

Schulden kwijtschelden gaat over staatsschuld, niet over individuele schulden die je bij iemand hebt lopen.

Wat Mike waarschijnlijk bedoelt met "Je gaat niet ‘schuldeloos’ door het leven. Aan elke euro die je uitgeeft hangt een schuld die geen van ons kan terug betalen." is dat "Money = Debt".
Geld is gewoon gecreëerd uit het niets door een bank wanneer iemand een lening (een schuld) aangaat. Op zich zou dit niet verkeerd hoeven te zijn, als de macht om dit te doen maar bij de staat lag en niet bij instanties (private banken) die hier onfatsoenlijke winsten mee maken, vaak nog eens met een schepje er bovenop door de economie en de financiële markten te manipuleren. Reken maar dat er door de Corona-crisis weer een paar heel rijke mensen en corporaties nóg veel rijker gaan worden.

Google maar eens "money is created out of debt" dan krijg je veel nuttige en begrijpelijke filmpjes te zien die dit uitleggen.

Wat ook als 'niet schuldloos' gezien kan worden, is dat bij bijna alles wat we kopen, niet alle gevolgend van de aankoop in de prijs verwerkt zijn. Milieuschade zit bijvoorbeeld niet in de prijs van al die belachelijk goedkope goederen uit China (en andere goedkope-productielanden).
Bij overheidsbeslissingen probeert men dat zichtbaar te maken met de MER: Milieu Effect Rapportage, waarin productie- en recyclingschade en -kosten en andere niet direct zichtbare kosten integraal meegerekend werden. Dat zou ook voor goederen moeten gebeuren, mogelijk door importheffingen.

Ik weet niet hoe jullie het zien maar volgens mij is er nog meer aan de hand. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men probeert om de vibratie van de het mondiaal bewustzijn nog krampachtig naar beneden te krijgen. Zoiets, maar kan er de vinger niet zo goed opleggen ..

Hi Colloquial.

Schulden kwijtschelden gaat over staatsschuld, niet over individuele schulden die je bij iemand hebt lopen.
Dat wist ik niet, dat maakt het weer anders.

Herr Sens,
vibratie van de het mondiaal bewustzijn nog krampachtig naar beneden te krijgen.
Ja, de Deep State houdt ons in angst, daardoor daalt onze vibratie.

Daarom is dit forum zo goed, het steunt ons en bekrachtigt ons. Zo zitten wij op een hoger vibratie niveau.

Dorothé

ja Mike, maar dat gaat inderdaad het probleem niet oplossen, omdat latere generaties de bizar opgelopen schulden ook niet kunnen aflossen omdat 1) de rente op deze schulden een eigen leven gaat leiden, 2) wij zo van onze hulpbronnen (zoals olie en mineralen) aan het potverteren zijn geweest dat er voor onze nazaten niet veel overgebleven is, 3) astronomische bedragen nodig zijn om de vervuiling van aarde, lucht en oceanen onder controle te krijgen (hint: gaat niet lukken).

De door jou genoemde 'reset' is een beproefd recept. In het zeer leesbare boek "This Time Is Different: Eight Centuries of Financial Folly" van Reinhart en Rogoff (2011) wordt beschreven hoe al 800 jaar (en langer, koningen munten gedevalueerd hebben door het goud en zilver gehalte te verminderen en hoe in een recenter verleden hele naties financieel omver vielen en van hun financiële verplichingen ontheven werden. Sovereign Debt Crisis heet dat en een lijst is op Wikipedia terug te vinden. ArgentiniË en Venezuela meerdere malen en natuurlijk was Griekenland in feite ook failliet.

Of alle bestaande schulden kwijtgescholden zullen worden is nog maar de vraag. De dan overgebleven sterke staten zullen graag wat 'leverage' hebben om de minder sterke broeders in het gareel te houden. China is er nu al mee bezig: niet terug te betalen gulle kredieten aan Afrikaanse staatjes en als de tijd van terugbetalen aangebroken is en er is geen geld, zijn de havensteden van deze landen de komende 50 of 100 jaar in handen van China. Mogelijk doet niet alleen China dit. Schulden kunnen Goudhandel zijn, dat wel!

Afrika gaat zeker het volgende lage-lonen werelddeel worden. Daarbij barst Afrika van de grondstoffen en potentiële arbeiders. China gaat dat zeker niet laten liggen en zal ook niet erg lang wachten met verplaatsen van productie. Waarschijnlijk gaat Europa dan nog wel een tijdje door met ontwikkelingshulp, mooi, dat is dan subsidie voor China.

Eerste onderzoek COVID-19 Corona virus gepubliceerd.

Het -onderzoek- naar het COVID-19 Corona virus wat jij niet mag weten is natuurlijk -niet wetenschappelijk- naar aan de andere kant waterdicht bewijs te noemen. Een hype rondom Corona die veel mensen bang maakt. De vraag die jij mag beantwoorden voor jezelf is of onderstaande conclusie bewijs genoeg is voor jou?

Gisteren kwam ik een artikel tegen op het fa(c)tsforum, plaatste het op mijn site met een korte en krachtige samenvatting maar bedacht dat het waarschijnlijk ten onder zou gaan aan de overvloed aan media aandacht zonder een goede titel voor de zoekmachine aandacht.

Maar er vallen toch doden met dit ‘virus’?

Ik kreeg gisteren de vraag, we hebben toch Louis Pasteur: “Hij ontwikkelde de theorie dat de oorzaak van veel ziekten een minuscuul levend wezen was, een ‘micro-organisme’. Zijn “theorie van de ziekteverwekker” of “microbe-theorie” is een van de belangrijkste ontdekkingen in de medische geschiedenis.”

– Bron Wikipedia

Louis Pasteur kreeg alle credit maar uiteindelijk kwam de verkeerde naam in de geschiedenisboeken en is zijn theorie ook dat, een theorie! Antoine Beauchamp had het wel bij het rechte eind. Het is niet de (ziekte)kiem maar de voedingsbodem waar hij beland. Maar dat weten we toch -allemaal- dat het immuunsysteem maakt of iemand ziek wordt of gezond blijft.

Toch gaan we dan om medicijnen en vaccinaties roepen, ja smeken zelfs. Ben je gek geworden of zo? Je hebt vitaminen, mineralen, spoorelementen en enzymen nodig … dombo !! Echte voeding gekweekt volgens eeuwenoude methodes dus om te beginnen niet met kunstmest !!

Raad eens -met deze zaken in gedachten- hoeveel mensen er echt gezond leven?

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/19/eerste-onderzoek-covid-19-corona-virus-gepubliceerd/

Coronavirus update. Dames en heren. Wederom komt mijn voorspelling exact uit. "Politie Nederland bereidt zich voor op een volledige lockdown", zo meldt de krant die ook in '40/'45 voor een (net zo onverwacht) totalitair regiem werkte. Dat betekent dat de beslissing dus al genomen is. Ga naar mijn website (m-rt-nvr--l-nd.nl - ik plaatse de link hier niet ivm FB censuur bots) en zie hoe ik het allemaal voorspelde. Het is een stappenplan. Het is een script! Nederland wordt stap voor stap in de val gelokt en stap voor stap klem gezet met het alibi van een virus. Verdiep je in het masterscript! Doen! Stop de massahysterie! Lees mijn laatste artikel (op mijn .nl website) en deel dat artikel met velen. Doorpakken voordat er een staatsgreep op dit vrije woord komt. U kunt écht het verschil maken nu.
Martin Vrijland

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan