Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij kom zij vrouwtjes niet vast houden ze liepen weg besmet door feministische dinosauriërs en is daarom uitgestorven....
Ik had het er gisteren toevallig over dat ik me niet kon heugen dat mijn neus zo vrijelijk kon ademen.Toch wel opvallend, mijn man snottert ook de hele tijd, ik niet. Hij slikt (nog) geen ivm, ik wel.
volgens mij zijn vooral gevaxten verkoudenOf verspreiding van s-eiwitten via aerosolen in chemtrails?
Mike
Dat zou dan toch betekenen dat die verhalen over instorten van immuunsysteem waar zou kunnen zijn :-(volgens mij zijn vooraal gevaxten verkouden
verwacht ik wel ja. Al hoorde ik gister (ook al op een vrijmibo met rechtse vrienden) dat onder de gewapcineerden ook wel wat verkoudheid was.Dat zou dan toch betekenen dat die verhalen over instorten van immuunsysteem waar zou kunnen zijn :-(
Dan gaan we een heftige herfst tegemoed
En gaat ze niet eens ff een potje anti hoest pillen brengenZou best kunnen inderdaad. Ik woon blijkbaar vlakbij een zeehondencreche, hoor vrij regelmatig savonds verschillende buren hoesten als een zeehond als ze hun hond uitlaten.
Nope, die willen niet geholpen worden hoor. Volgens een buurman ben ik de enige niet gevaxte en dus raar.En gaat ze niet eens ff een potje anti hoest pillen brengen
Misschien moet je nu toch gaan nadenken om een muilkorf op te zetten