Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik ontwaar dezelfde toon. Ik denk dat je gelijk hebt.De vorige die titunota gebruikte was Kattekop. Ik denk dat zij in een nieuwe gedaante is verschenen.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ontwaar dezelfde toon. Ik denk dat je gelijk hebt.De vorige die titunota gebruikte was Kattekop. Ik denk dat zij in een nieuwe gedaante is verschenen.
Mike
In de brede zin van het woord wel.Wie zegt dat wij alles delen?
Ja, dezelfde passieve agressie en betweterige arrogantie.Ik ontwaar dezelfde toon. Ik denk dat je gelijk hebt.
Ik ontwaar dezelfde toon. Ik denk dat je gelijk hebt.
De vorige die titunota gebruikte was Kattekop. Ik denk dat zij in een nieuwe gedaante is verschenen.
Mike
Ja, dezelfde passieve agressie en betweterige arrogantie.
Mike
Nou jongens, we zien elkaar straks wel op de ic
Ze hebben het over Rutte Gordon is, al ff niet langs geweestCase report of restless anal syndrome as restless legs syndrome variant after COVID-19 - BMC Infectious Diseases
Background Coronavirus disease 2019 (COVID-19) has a broad spectrum from respiratory and nasopharyngeal symptoms, cerebrovascular diseases, impaired consciousness, and skeletal muscle injury. Emerging evidence has indicated the neural spread of this novel coronavirus. Restless legs syndrome...bmcinfectdis.biomedcentral.com
O shit, restless anal syndrome
//quote
To date, no case of restless anal syndrome associated with COVID-19 has been previously published.
Dat wordt een heel gedoe. Met 1.8 miljoen op 1200 bedden
#zinin
Dibs op boven !
Commentaar is hilarisch trouwens
Ja lukt wel 1500 hoog of zoMet een paar stapelbedden lukt dat wel.
In de afgelopen maanden voerde ik tientallen informele therapeutische gesprekken met landgenoten bij wie de coronascheidslijn tussen zichzelf en hun vrienden en familie doorliep. Dat leverde heel ongemakkelijke situaties op. Je wilt heel graag jouw geliefden en de samenleving beschermen, daarom wil je dat iedereen een vaccin neemt. En toch moet je jezelf neerleggen bij het feit dat die geliefden, en een klein deel van de samenleving, er andere visies op nahouden. En andersom – je wil jouw geliefden voor dat stomme vaccin behoeden, maar kijk ze eens hopeloos naar de vaccinatielocatie huppelen.
Soms vraag ik mij af of sceptici en dwarse denkers gelijk hebben. Wat als ik, net als de meerderheid van Nederland, mij als een schaap heb gedragen, rennend naar de vaccinatielocatie omdat de staat en big pharma dat voorschrijven?
De enige manier om écht ruimdenkend te zijn, is door diep in de spiegel te kijken.