edwin
Well-known member
En gaat ze niet eens ff een potje anti hoest pillen brengen
Misschien moet je nu toch gaan nadenken om een muilkorf op te zetten
Werkt Ivermectine ook bij zeehonden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En gaat ze niet eens ff een potje anti hoest pillen brengen
Misschien moet je nu toch gaan nadenken om een muilkorf op te zetten
Oh dus jij bent raar wat ben ik dan wel niet ja een gestoorde....dus je verstand gebruiken is raar das een nieuwe, maar als ze geen hulp willen lekker laten hoesten en uit de buurt blijven... Die prikziekte is alleen te bestrijden met ivmNope, die willen niet geholpen worden hoor. Volgens een buurman ben ik de enige niet gevaxte en dus raar.
Ssssst straks gaat Lenie t hart uit R dak omdat ze ivm moet hebben voor blaffende zeehondenWerkt Ivermectine ook bij zeehonden?
Zitten ze aan de ivm? Zo niet .... Overreden dat ze het gaan nemenMijn broer en z'n gezin zijn ook verkouden... ze zijn overigens niet geprikt.
Wat denk van een reductie van 50% in de westerse landen komende winter, met als oorzaak griep covid terwijl het de quackcinatie is, nog meer angsthazen en dan nog een ronde ruimt makkelijk op lijkt meAls dit zo is begrijp ik niet waarom er niet wat meer slachtoffers zijn gemaakt door de inzet van SARS-Cov-19. De volgzaamheid van de bevolking zou een stuk groter zijn en de 'worldwide awakening' behoorlijk minder. Waarom, als je als DS de middelen zou hebben om een plan uit te voeren dat je een voorsprong geeft in het eindspel, gebruik je die mogelijkheid niet? Ik bedoel geen totale genocide, maar gewoon iets van 3x zoveel slachtoffers? Om het draagvlak wat op te krikken...
Probleem is dat de meerderheid die meegaat in het beleid hiermee kleiner wordt t.o.v. % v.d. totale bevolking. Dit terwijl deze meerderheid nodig is voor acceptatie van steeds rigidere maatregelen o.b.v. egoïstische motieven. Het uitmoorden van zo'n groot deel ontwricht de maatschappij dermate hard dat het optuigen van een centraal controlesysteem naar Chinees prototype moeilijker is.Wat denk van een reductie van 50% in de westerse landen komende winter, met als oorzaak griep covid terwijl het de quackcinatie is, nog meer angsthazen en dan nog een ronde ruimt makkelijk op lijkt me
Die 'zij' denken niet zoals 'wij'.Probleem is dat de meerderheid die meegaat in het beleid hiermee kleiner wordt t.o.v. % v.d. totale bevolking. Dit terwijl deze meerderheid nodig is voor acceptatie van steeds rigidere maatregelen o.b.v. egoïstische motieven. Het uitmoorden van zo'n groot deel ontwricht de maatschappij dermate hard dat het optuigen van een centraal controlesysteem naar Chinees prototype moeilijker is.
Beter lijkt het me om wel ietsje meer slachtoffers te laten vallen maar niet idioot veel, zodat ongevaccineerden de schuld krijgen en de roep om harde maatregelen nog luider word. Ik denk dat ze de mensen nog willen laten leven omdat ze meewerken aan het optuigen van hun eigen gevangenis. Ze gebruiken de gehoorzamen als pionnen om het vangnet rond de ongehoorzamen op te zetten.
Niet dat het gaat lukken natuurlijk.
Wat is je punt precies?Die 'zij' denken niet zoals 'wij'.
'Wij' lopen wel massaal in 'hun' valkuil door ze wijzer te maken dan 'ze' zijn.
'Wij' schrijven er massaal op los, 'zij' leren.
Het kan wel eens zo zijn dat die 'zij' ons helemaal niet zo goed kennen [zie column Jan Bennink] echter omdat het hele internet inmiddels bol staat van de reacties van 'ons' maken 'wij' die 'ze' wel heel erg wijs.Wat is je punt precies?
Ik bespeur veel betweterigheid en arrogantie bij Badb en ik erger me hier aan. Ik weet niet hoe lang dit nog goed gaat.
Mike
Als wij niet schrijven kunnen wij niet of in ieder geval lastiger van elkaar leren.Die 'zij' denken niet zoals 'wij'.
'Wij' lopen wel massaal in 'hun' valkuil door ze wijzer te maken dan 'ze' zijn.
'Wij' schrijven er massaal op los, 'zij' leren.
Is dat wel zo?Als wij niet schrijven kunnen wij niet of in ieder geval lastiger van elkaar leren.
Zij schrijven ook van alles en maken ons dus ook wijs.
Wie zegt dat wij alles delen?Is dat wel zo?
Is alles al niet gezegd en de toon gezet?
Er zijn andere wegen dan het internet en het lijkt de moeite waard om het eens te onderzoeken.
Het zou immers jammer zijn als je je zetten al vantevoren bekend maakt. De wedloop is dan bij voorbaat wel verloren.