Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo ik ben nieuw op dit forum, ik zoek Dazy, ik heb vandaag van Mike gehoord dat ik dat bij haar kan bestellen kan iemand mij naar haar door verwijzen? JokeWerkt Ivermectine ook bij zeehonden?
Ivermectine bedoel ik.Hallo ik ben nieuw op dit forum, ik zoek Dazy, ik heb vandaag van Mike gehoord dat ik dat bij haar kan bestellen kan iemand mij naar haar door verwijzen? Joke
Hallo ik ben nieuw op dit forum, ik zoek Dazy, ik heb vandaag van Mike gehoord dat ik dat bij haar kan bestellen kan iemand mij naar haar door verwijzen? Joke
Het cojona virus is wel een gezellig virus... het bevindt zich vooral in kroegen, restaurants en bioscopen. Een huishoudbeurs vind het virus maar niks!
Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragenCORONAVIRUS, PANDEMIE EN VACCINATIE
door Gast auteur | 31 jan 2020 | Politiek, Vaccins & Ziektes
...het virus kan fataal zijn bij iemand die reeds zeer ziek is. Voor iemand die gezond is en een goed werkend immuunsysteem heeft is de kans dat hij ziek wordt klein. Dit geldt al helemaal voor een fatale afloop.
Dit artikel is een zeer zorgvuldig en goed onderbouwde analyse van de hype over het coronavirus van gast-auteur C.F. van der Horst
Dit artikel is een zeer zorgvuldig en goed onderbouwde analyse van de hype over het coronavirus van gast-auteur C.F. van der Horst.stichtingvaccinvrij.nl
Klazina, kijk even bij het topic 'Ivermectine', daar kom je de nodige links van bestellen bij Daisy tegen.Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragen
Ik verkoop geen IVM maar plaats bestellinkjes voor het gemak. Zie hierboven het aanbod van Daisy.Hallo Johnny, ben jij degene Ivermectine verkoopt of moet ik bij Dazy zijn? Vandaag gesproken met Mike donkers erover. Ik zit nieuw hierop dus ik durf te vragen
Dank je wel JohnnyIk verkoop geen IVM maar plaats bestellinkjes voor het gemak. Zie hierboven het aanbod van Daisy.
Goed bezig Fries! Je ziet ze zich ''moedig'' verweren.8*9Ik heb tegenover drie vrienden vanavond benoemd dat China de QR-code als kern gebruikt van een social credit systeem en dat Nederland lockdowns naar Chinees voorbeeld heeft ingevoerd en nu ook de QR.
En dat de virologen, Mark en Hugo Chinees voorbeeld volgen.
Reactie: Nederland kijkt veel meer naar westerse landen. Je moet niet doordraven.
Men kijkt niet verder dan de neus lang is.
Goed bezig.Ik heb tegenover drie vrienden vanavond benoemd dat China de QR-code als kern gebruikt van een social credit systeem en dat Nederland lockdowns naar Chinees voorbeeld heeft ingevoerd en nu ook de QR.
En dat de virologen, Mark en Hugo Chinees voorbeeld volgen.
Reactie: Nederland kijkt veel meer naar westerse landen. Je moet niet doordraven.
Men kijkt niet verder dan de neus lang is.