Coronavirus

Over de huidige griep:

Dingen die je onder een vergrootglas legt zien er veel groter uit, gek hè!

Ja Debsy, heel vaag die Martin Vrijland, hij lijkt een soort betaalde held te willen zijn, die zo stoer is dat hij zijn vaderland ontvlucht is.
Ik lees af en toe een artikel van hem, maar hij lijkt ook angst te willen zaaien en heeft tot nu toe geen antwoord gegeven op een vraag die ik hem gesteld heb.

Er heerst ook normale griep. Of is dit een voorbode dat Corona op zijn retour is en we binnen nu en een paar weken horen dat er meer mensen besmet zijn met gewone griep. Een gewone griep die eerst een naampje Corona mocht krijgen.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5063141/griepepidemie-coronavirus-covid-19-hoesten-huisartsen

ik lees net Kenny Rogers (een natuurlijke dood) overleden, zou dat ook....

en ik heb op FB de uitzending gevonden met het liedje NEVER WALK ALONE. Was wel KIPPENVEL om dit te horen met wat er gaande is. Sander doet wel of die zelf verzonnen heeft, huh?????

https://www.facebook.com/radio3fm/videos/816710778834883/

Ik kreeg dit doorgestuurd:

Wij leven in aparte tijden, nog nooit eerder hebben alle politieke partijen hun doelen bereikt. Groen Links is blij, want auto- en vliegverkeer is bijna stopgezet. PVV kan zijn geluk niet op, want de grenzen zijn dicht. Extreem Links (communisten) hebben eindelijk lege winkels, net als in de Soviet Unie. VVD is verheugd, want er stroomt volop overheidsgeld naar álle ondernemers. En SGP looft hogere machten, want kroegen en seksclubs zijn dicht! En tot slot: Denk hoeft geen handen meer te geven.
En wij maar mopperen...

Mike

99% who died from coronavirus in Italy had previous medical conditions: Study

https://www.washingtonexaminer.com/news/99-of-deaths-from-coronavirus-in-italy-are-people-with-previous-medical-conditions-study

Mike

Ik weet dat de mening van Ramon Walter niet helemaal gewaardeerd word hier. Maar ik vind dat hij hierin wel degelijk een punt heeft.

https://www.facebook.com/100005116122339/posts/1436799413167249/?d=n

Ik schreef het al eerder: mensen stuiten op de infornatie die resoneert met hun huidige staat van bewustzijn. Ik kon dit niet van begon tot eind uitzitten, wat een aartscynische negatieveling is die Ramon Walter, nu ik hem heb horen spreken ben ik al helemaal klaar met deze gast!

Het leger is niet hier omdat het een biowapen is, enorme oen. Ja, het is een biowapen maar nee, het leger is hier omdat we ons aan het ontdoen zijn van een minstens 6000 jaar oude satanische doodscultus. Maar dat gaat boven je atheistische pet, enorme sukkel die je bent.

Wie gelooft dat het spel reeds gespeeld is moet vooral blijven luisteren naar deze totale loser. Wat voor voorbeeld is hij voor zijn dochter? Waarom doet hij niet aan thuisscholing?

Mike

Ik krijg over dit "virus" en vooral de maatregelen die in de hele wereld worden genomen een heel Onwerkelijk gevoel. Zoiets van - wie verzint zoiets, kan niet waar zijn.

Ik heb hier constant meegelezen en geloof dat verhaal van de DeepState, echter, als de rest van de wereld dit niet weet - of doet alsof ze het niet weten, kan ook nog - dan denk ik WAAR zijn ze in godsnaam mee bezig?
Dus nu doe ik even alsof ik genoemd verhaal DS niet weet.
Sinds wanneer gaat een hele wereld dan op slot vanwege een virus. We hebben toch in het verleden ook wel besmettelijke ziektes gehad zonder dat de hele wereld op slot ging.

Vandaag op de radio hoorde ik iets heel vreemds - hoorde het maar half -.
Het ging over mensen die momenteel terugkeren naar hun eigen land ( het zou dus Korea of China geweest kunnen zijn - die mensen moeten eerst in quarantaine.
Echter, en daar gaat het om - in hun EIGEN HUIS worden ze de hele dag gevolgd.!!
Of ze nu naar de WC gaan of in de slaapkamer zijn enz.
Als dit waar is (zal het straks proberen na te zoeken - dan is dit heel erg angstig en zeker niet nodig. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig!

Heb ik het zo goed uitgelegd, dat onwerkelijke gevoel? Zitten we in een slechte film?

Ik schreef het al eerder: mensen stuiten op de infornatie die resoneert met hun huidige staat van bewustzijn. Ik kon dit niet van begon tot eind uitzitten, wat een aartscynische negatieveling is die Ramon Walter, nu ik hem heb horen spreken ben ik al helemaal klaar met deze gast!

Het leger is niet hier omdat het een biowapen is, enorme oen. Ja, het is een biowapen maar nee, het leger is hier omdat we ons aan het ontdoen zijn van een minstens 6000 jaar oude satanische doodscultus. Maar dat gaat boven je atheistische pet, enorme sukkel die je bent.

Wie gelooft dat het spel reeds gespeeld is moet vooral blijven luisteren naar deze totale loser. Wat voor voorbeeld is hij voor zijn dochter? Waarom doet hij niet aan thuisscholing?

De punten die je noemt waarbij je duidelijk refereert naar Qanon ben ik het mee eens.
Ik doel eerder op wat ie zegt hoe er omgegaan word met kinderen op school.
Op zich is alleen dat voor veel mensen al moeilijk te bevatten.

Ik zal zijn berichten hier niet meer plaatsen.

Ik denk wel dat je het zo goed uitlegt Romagi. We leven in een andere dimensie.

Ik had zelf een Website gevonden waar Qanon ook uitgelegd word. Op deze site omschrijven ze ook dergelijke termen en waar die voor staan.

http://www.ascensie.nl/QAnon.htm

Overigens, Romagi,

Onderin kun je weert doorklikken naar de volgende pagina waar nog meer informatie staat. Zo klik je steeds verder. Voor mij werd het enigszins een duidelijker verhaal omdat ook uitgelegd staat wie wat doet en de betekenissen van sommige dingen. Dit kreeg ik zelf niet inzichtelijk al die tijd. Ik denk dat dat het stuk is wat ik zelf miste en nog niet op orde en inzichtelijk had.

Ik zal zijn berichten hier niet meer plaatsen.

Ik doe niet aan censuur, maar zal niet nalaten om deze hansworst tegen te spreken met zijn negatieve doemdenkerij. Maar als-ie bij jou een snaar raakt, be my guest.

Mike

Even in Jip en Janneketaal, omdat er toch veel vaste lezers zijn die er niks van blijken te snappen.

Er zijn nu in grofweg 3 bewustzijnniveau's waar we moeten dealen:

1. De schaap; heeft niets door, is bang voor het virus, wil een lock down.

2. De eeuwige complotdoemdenkers, zien in alles en iedereen illuminati, een lock down is voor hen de apocalyps.

3. Q-anon followers, willen een lock down zodat de wereld gezuiverd kan worden van de illuminati.

Voor de buitenwereld is Jensen er voor groep 1 en 2. Wilders en Beaudet voor groep 1 en 3.

Joost

Het gaat mij niet zozeer om zijn negativiteit. Daar is wel doorheen te prikken. Als jij hem daarin tegenspreekt snap ik dat. Het ging me eerder om de achterliggende boodschap.
In het topic vaccinatie dacht ik een tijd terug ook gelezen te hebben dat hij best goed werk doet in zijn strijd. Of in elk geval, dat hij wel probeert mensen iets duidelijk te maken. Ook middels zijn Website https://ex-vaxx.nl/?fbclid=IwAR32BuvNDFCnRidEOdXn4JzJhNep0HCGUV3i-99x6fXsFN8Xhq1jWBVaM-8
Hij is dan misschien geen Qanon volger maar geheel blind vind ik hem niet.

Dankjewel Joost!
Groep 3 staat sowieso nog te gebeuren in Nederland. Lijkt mij onvermijdelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan