@binc
Ascentie.nl schrijft over spiritisme. Alle vormen van spiritisme zoals channelen, mediums en aliens is 100% occult en satanisch (het enge gedeelte van het kwaad). ascendend masters idem. Het doet zich voor als "van het licht", het mooi klinkt en aanlokkelijk omdat het aansluit op spirituele tradities van oude volken, en het resoneert (Icke?). Hier is overweldigend veel bewijs voor te vinden. Dit weet ik zeker.
QAnon richt zich - waarschijnlijk - op "the force" die te gebruiken is als scheppingskracht, the secret 2.0, wat kabbalisme is, joodse mystiek. Het licht gedeelte van het kwaad.
Om Jesus Christus te citeren:
(Lukas 6:43-45)
[43] Want het is geen goede boom, die kwade vrucht voortbrengt, en geen kwade boom, die goede vrucht voortbrengt;
[44] Want ieder boom wordt uit zijn eigen vrucht gekend; want men leest geen vijgen van doornen, en men snijdt geen druif van bramen.
[45] De goede mens brengt het goede voort uit den goeden schat zijns harten; en de kwade mens brengt het kwade voort uit den kwaden schat zijns harten; want uit den overvloed des harten spreekt zijn mond.
Wat in de wortel een leugen is daar zal je geen zuivere waarheid vinden..
Jullie zoeken naar de waarheid, anders stel je geen vragen en wis je berichten.
Ik ben bang dat jullie een hoek/boek verwerpen als waarheid door het imago die gevormd is door de roomse kerk, welke de grootste vervolger is geweest van Christenen. Bijbel in je bezit? Brandstapel. Mede door onze Erasmus zijn we van Spanje en de RKK vrijgekomen, Turkije nam Constantinopel, Erasmus heeft de meegenomen manuscripten verzameld en naast de rooms latijnse bijbel, en zag dat de roomse bijbel vals was, zo verloor Rome hun macht, en nu zoeken ze het weer onder een NWR new world religion.
Christenen worden gewaarschuwd:
(2Thessalonisensen 2:9-12)
[9] Hem, zeg ik, wiens toekomst is naar de werking des satans, in alle kracht (power, force), en tekenen, en wonderen der leugen;
[10] En in alle verleiding der onrechtvaardigheid in degenen, die verloren gaan; daarvoor dat zij de liefde der waarheid niet aangenomen hebben, om zalig te worden.
[11] En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven;
[12] Opdat zij allen veroordeeld worden, die de waarheid niet geloofd hebben, maar een welbehagen hebben gehad in de ongerechtigheid.