Coronavirus

Trouwens, hoe meer de angsthazen blijven roepen om een lockdown is er voor Rutte geen ontkomen aan.
Wilders en Baudet stimuleren dat ook.

imho
4. degene die geloven dat de bijbel het letterlijke Woord van God is en die het evangelie (blijde boodschap) van Jezus Christus hebben geloofd. Die in de wereld zijn maar niet meer van de wereld, en het merkteken van het beest & 666 zullen weigeren. Wat dat ook is.

Bijbelboek Openbaring kent 2 beesten en de "verborgen" hoer van babylon op het beest.
De hoer van babylon wordt door sommige uitleggers inderdaad gezien als de "illuminati", het antichristelijk beest waar zij op zit zal haar haten en verslinden, omdat God dat in hun hart geeft om Zijn wil te volbrengen.

Lorraine Day ken ik, ook een Christen, weet niet of ze de waarheid spreekt of misleidt.
Weet dat een A als /\ en daarna een V slaat op het satanische As above, so below.
Humanistisch verbond logo idem.
Dat is te zien aan het begin vd video

Binc deel gewoon wat je wilt, zijn fb tegen bv het nieuwsbegrip is toch prima om zelf op je fb te delen.

Dat doe ik ook naïef. Maar krijg er middels privé berichten commentaar op.
Zelfs van Mensen waar ik het niet van verwacht. Verzoek om op te houden met hoax plaatsen. Zo had ik ook het bericht van Pieter Storms geplaatst. Hop, commentaar, van mensen die toch echt rechts zijn. Ik denk dat die ook niet verder kijken. Maar om deze redenen begin ik er wel klaar mee te raken. Dat schreef ik eerder al.

tsja ik sta ook op het punt om ergens geroyeerd te worden. Raar dat een andere mening dan de hunne niet mag, terwijl de parallel met bv stalin ze dan niet opvalt.
En weet je Binc, rekenen ook maar niet op teveel applaus als je straks toch gelijk krijgt. Waarschijnlijk zat je er ook een paar keer naast, vanwege alle desinfo die ook verspreid moet worden of achter de schermen aangepaste plannen of wat dan ook.
Iedereen zit op zijn eigen pad met eigen waarheden en je kunt mensen niet op jouw pad trekken. Maar weet je er zijn altijd stille meelezers waar het wel in vruchtbare bodem valt en die hoor je niet/zelden. Ik denk maar zo, ik krijg nagenoeg geen reacties op fb en bijna niemand heeft mij ontvriend en als ik een prive bericht neerzet krijg ik wel reacties, dus mensen hebben mij ook niet op niet volgen gezet.
Ik denk dat maar aan mijn ....... die mij wel ontvriend heeft, om van alles waar ze niets mee kon, maar wel om mijn mening vroeg toen haar dochter de meisjesprik oproep kreeg.

Ik vraag me wel af wat de beste tactiek is om mensen te informeren, maar ja, mijn karakter he ;) ik ben geen jensen die een dubbelrol kan blijven spelen.
En als je ontvriend wordt houdt de wereld echt niet op te bestaan. Denk maar zo, het is waarschijnlijk de angst om hun wereldbeeld te verliezen dat ze zich tegen jou keren. Dus jouw woorden doen wel wat met ze. Misschien zijn ze later dankbaar omdat je toch wat gezaaid hebt, wat ze later helpt. Misschien zijn ze later extra boos omdat ze zich minder veilig voelen.

Keep strong!

ascentie.nl is een spirituele leugen-site. Amitakh is een duivelse geest vermomd als een engel van het licht.
(2Corinthe 11:14) En het is geen wonder; want de satan zelf verandert zich in een engel des lichts.

Weet je hoe dat gaat naïef? Deze persoon is een PVVer in hart en nieren.Er is een fractievoorzitter die corona heeft. En daarnaast een vriend van hem die dus corona heeft en aan de beademing ligt.
Ben ik de gebeten hond dat ik een bericht van Pieter Storms plaats want dat kan niet kloppen. Voor een deel waar want komt niet overeen met Qanon. Maar ik vind het wel mooi geweest als het me de mensen om heen gaat kosten. Dat is het me echt niet waard.

ascentie.nl is een spirituele leugen-site. Amitakh is een duivelse geest vermomd als een engel van het licht.
(2Corinthe 11:14) En het is geen wonder; want de satan zelf verandert zich in een engel des lichts.

Ik heb wat berichten van jou voorbij zien komen maar niet alles nog gelezen. Wel gezien dat je nogal thuis bent in de bijbel. Wat je hier schrijft begrijp ik niet. Is de uitleg over Qanon op die site dan ook niet goed?

Gaat hierom. Maar wie zegt dat zij niet het spel mee speelt om tot een lockdown te komen?

?s=20

@binc
Ascentie.nl schrijft over spiritisme. Alle vormen van spiritisme zoals channelen, mediums en aliens is 100% occult en satanisch (het enge gedeelte van het kwaad). ascendend masters idem. Het doet zich voor als "van het licht", het mooi klinkt en aanlokkelijk omdat het aansluit op spirituele tradities van oude volken, en het resoneert (Icke?). Hier is overweldigend veel bewijs voor te vinden. Dit weet ik zeker.
QAnon richt zich - waarschijnlijk - op "the force" die te gebruiken is als scheppingskracht, the secret 2.0, wat kabbalisme is, joodse mystiek. Het licht gedeelte van het kwaad.

Om Jesus Christus te citeren:
(Lukas 6:43-45)
[43] Want het is geen goede boom, die kwade vrucht voortbrengt, en geen kwade boom, die goede vrucht voortbrengt;
[44] Want ieder boom wordt uit zijn eigen vrucht gekend; want men leest geen vijgen van doornen, en men snijdt geen druif van bramen.
[45] De goede mens brengt het goede voort uit den goeden schat zijns harten; en de kwade mens brengt het kwade voort uit den kwaden schat zijns harten; want uit den overvloed des harten spreekt zijn mond.

Wat in de wortel een leugen is daar zal je geen zuivere waarheid vinden..
Jullie zoeken naar de waarheid, anders stel je geen vragen en wis je berichten.

Ik ben bang dat jullie een hoek/boek verwerpen als waarheid door het imago die gevormd is door de roomse kerk, welke de grootste vervolger is geweest van Christenen. Bijbel in je bezit? Brandstapel. Mede door onze Erasmus zijn we van Spanje en de RKK vrijgekomen, Turkije nam Constantinopel, Erasmus heeft de meegenomen manuscripten verzameld en naast de rooms latijnse bijbel, en zag dat de roomse bijbel vals was, zo verloor Rome hun macht, en nu zoeken ze het weer onder een NWR new world religion.

Christenen worden gewaarschuwd:
(2Thessalonisensen 2:9-12)
[9] Hem, zeg ik, wiens toekomst is naar de werking des satans, in alle kracht (power, force), en tekenen, en wonderen der leugen;
[10] En in alle verleiding der onrechtvaardigheid in degenen, die verloren gaan; daarvoor dat zij de liefde der waarheid niet aangenomen hebben, om zalig te worden.
[11] En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven;
[12] Opdat zij allen veroordeeld worden, die de waarheid niet geloofd hebben, maar een welbehagen hebben gehad in de ongerechtigheid.

Het is mij niet helder of je nu in Qanon gelooft of niet. Of dat de bijbel voor jou een geloof is als een waarheid? Dat laatste kan natuurlijk. maar gezien het feit dat je zegt dat die bijbel op de brandstapel moet denk ik dat je niet in de bijbel gelooft?
Persoonlijk ken ik de bijbel niet. Ik werd verplicht gelovig opgevoed en dat beviel me niet. Deze bijbelse teksten die jij hier neer zet zeggen mij niks. En wat betekent The Force?

Ik heb zelf geleerd dat je als basis vanuit de bijbel kennis en filosofie van alles kunt beredeneren. In allebei de gevallen heb je het dan over 3 componenten die dienen als basis van alles in het universum. Met als verschil de interpretatie over een kracht die wij niet moeten zien als verpersoonlijking maar als een creërende intelligente kracht. En zo zou Qanon dus ook een intelligente creërende kracht zijn.

En wat bedoel je met jullie zoeken naar de waarheid? Ik zie nergens dat er teksten gewist worden? Wat bedoel je dan exact?

Ik heb geen idee of die Website betrouwbaar is. Het ging mij om de info over Qanon omdat ik dingen niet helder op me netvliezen heb. Zal ook te maken hebben met het feit dat ik niet voldoende op de hoogte ben van de Amerikaanse politiek. En daarnaast al die termen die Qanon gebruikt. Een soort missende legenda zeg maar die iedereen al kent behalve ik nog niet.

Oké.. begrijp me niet verkeerd: totaal geen fan van Michael, toch gekeken.

En tot mijn verbazing: refereert hij nou naar Q?
“Ik ben niet de Q brain uit James bond die het allemaal bedacht heeft.”

Nou die lockdown gaat er komen hoor.
Mensen klagen massaal op de socials! Er riep iemand zelfs dat die mensen die samenkomen in parken en speeltuinen gewoon opgepakt moeten worden en vastgezet!
Jensen zei het al: ze gaan smeken om een lockdown.

Dat wij richting politiestaat gaan dat vinden deze mensen ook prima! Gewoon militairen inzetten en wie niet luisteren wil moet maar voelen. Wooow wat is de mens toch enorm verpest zeg!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan