Coronavirus

Ik vertrouw haar voor geen meter. Deed ik al niet toen ze nog journalist was en zogenaamd opkwam voor de boeren.

Mike

Laatst bewerkt:
Hoe betrouwbaar zijn pcr testen en de GGD, een kennis vrijdag positieve pct, GGD lokatie 1
Zaterdag positieve test GGD lokatie 2
Zondag positieve rest GGD lokatie 3
Maandag negatieve test GGD lokatie 1,
En ja 

Blijkbaar mag het testen tot je een negatieve uitslag hebt 🤣🤣🤣

Hoe betrouwbaar zijn pcr testen en de GGD, een kennis vrijdag positieve pct, GGD lokatie 1
Zaterdag positieve test GGD lokatie 2
Zondag positieve rest GGD lokatie 3
Maandag negatieve test GGD lokatie 1,
En ja 

Blijkbaar mag het testen tot je een negatieve uitslag hebt 🤣🤣🤣
De MSM zal het iets anders brengen:

Ernstige toename in <woonplaats> 80% meer besmetting!!!

Uiteraard 100/4 * 3 keer positief is 75% (wat afgerond 80 is)
van 1 persoon in 4 dagen 🤣

De MSM zal het iets anders brengen:

Ernstige toename in <woonplaats> 80% meer besmetting!!!

Uiteraard 100/4 * 3 keer positief is 75% (wat afgerond 80 is)
van 1 persoon in 4 dagen 🤣
En toch blijft hij eigenwijs niet prikken, maar wel testen voor werk en z'n hobby.. Spastish bassist met milenial baard brrrr spelen op feestjes en in kroegen, dus volledig meegaan met de gekte

• Confused
Waarderingen: gse
Op het werk hoor ik mensen met verkoudheidsklachten, verstopte neus, hoestende mensen. En op school gaan we over op online les vandaag want docent heeft Corona achtige klachten. Het is pas november en mensen hebben nu al geen immuunsysteem meer of in beperkte mate. Maar blijf gerust ademen in zo’n mindmasker en doe alsof je goed bezig bent voor het grotere geheel.

De grootste leugen van de eeuw waarvan ik totaal niet begrijp dat mensen erin geloven is dit: “Je kunt iemand besmetten terwijl je zelf geen klachten hebt”. Alsof je een soort wandelende besmettingshaard bent die langsloopt en waarvoor je moet wegduiken. Wel knap bedacht hoor overigens om op deze manier mensen bang te maken.

Op het werk hoor ik mensen met verkoudheidsklachten, verstopte neus, hoestende mensen. En op school gaan we over op online les vandaag want docent heeft Corona achtige klachten. Het is pas november en mensen hebben nu al geen immuunsysteem meer of in beperkte mate. Maar blijf gerust ademen in zo’n mindmasker en doe alsof je goed bezig bent voor het grotere geheel.

Zijn degene met die klachten geprikt?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan