Coronavirus

Dus nu met zoveel gequackcineerden meer dan 10000 besmettingen, vorig jaar op 4 november 1950 of zo, ja maar de wappies 🤣🤣🤣

Britten keuren coronapil goed die ernstige klachten voorkomt: ‘Dit is zeker hoopgevend’​

Britten keuren coronapil goed die ernstige klachten voorkomt: ‘Dit is zeker hoopgevend’​

Ivm 2.0

Worden die kinderziektes (roodvonk) toegeschreven aan een virus (dat niet bestaat)
Dan kan het nu de kop opsteken omdat er zoveel mensen gevaccineerd zijn die het immuunsysteem verzwakken.

Een bacteriële infectie veroorzaakt door groep A streptokokkenbacteriën, die vaak kinderen treft. even snel gegoogeld.

Worden die kinderziektes (roodvonk) toegeschreven aan een virus (dat niet bestaat)
Dan kan het nu de kop opsteken omdat er zoveel mensen gevaccineerd zijn die het immuunsysteem verzwakken.

Een bacteriële infectie veroorzaakt door groep A streptokokkenbacteriën, die vaak kinderen treft. even snel gegoogeld.
Maar waarom krijg ik het als ongevaccineerde volwassene en mijn dochter heeft helemaal niks

Maar waarom krijg ik het als ongevaccineerde volwassene en mijn dochter heeft helemaal niks
Vond deze in mijn verzameling (ps, helaas is de orthomo.info website uit de lucht):
Roodvonk is een zeer besmettelijke ziekte waarbij huiduitslag optreedt. Het komt meestal voor bij kinderen tussen 2 en 8 jaar en geneest snel wanneer men hen dagelijks 200 i.e. vitamine E, 50000 i.e. vitamine A en 3000 mg. vitamine C geeft. (1,2)

WAK/2001

(1) http://archpedi.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1179528

(2) http://www.doctoryourself.com/vitamin_disease.html

Copyright 2018 orthomo.info

Een dag nadat de Tweede Slaapkamer de meest ingrijpende vrijheidsberoving sinds WOII wilde, komt RIVM met studie die bewijst dat antistoffen na jaar nog in het bloed aanwezig zijn en zelfs sterker zijn geworden! Gemeten met de serologische test die dit kabinet BLOKKEERT.

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan