R
Ragnar Peterson
Guest
Weet ik veel wat het isRoodvonk? Is dat een nieuwe coronavariant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik veel wat het isRoodvonk? Is dat een nieuwe coronavariant?
Nee is een kinderziekte zoals bof rode hond mazelen, komt redelijk weinig voor en is vrij onschuldigRoodvonk? Is dat een nieuwe coronavariant?
Ivm 2.0Britten keuren coronapil goed die ernstige klachten voorkomt: ‘Dit is zeker hoopgevend’
Britten keuren coronapil goed die ernstige klachten voorkomt: ‘Dit is zeker hoopgevend’
Een pil tegen corona die is ontwikkeld door farmaceut MSD is vandaag goedgekeurd door de Britse toezichthouder voor geneesmiddelen, de MHRA. Het is de eerste goedkeuring voor het middel. ‘Dit is een extra middel in de strijd, dus dat is zeker hoopgevend.’www.destentor.nl
Maar waarom krijg ik het als ongevaccineerde volwassene en mijn dochter heeft helemaal niksWorden die kinderziektes (roodvonk) toegeschreven aan een virus (dat niet bestaat)
Dan kan het nu de kop opsteken omdat er zoveel mensen gevaccineerd zijn die het immuunsysteem verzwakken.
Een bacteriële infectie veroorzaakt door groep A streptokokkenbacteriën, die vaak kinderen treft. even snel gegoogeld.
Vond deze in mijn verzameling (ps, helaas is de orthomo.info website uit de lucht):Maar waarom krijg ik het als ongevaccineerde volwassene en mijn dochter heeft helemaal niks
Wartaal, sorry mensen voor het delen, had deze aankondiging van een betrouwbare bron
als je die zg persco van covcollect bedoelt: die had ik beter niet kunnen plaatsen; bestaat uit wartaal. Je mist niksWas die persco nu wel.of niet vanavond? Ik was de deur uit. Heb ik iets gemist? Zo ja, wat dan?
Mike
Oordeel zelf, ik had er een raar/naar gevoel bij:Maar was die persco er nu wel.of niet? En wst is er dan gezegd?
Mike
Is dit echt?